Home › Forums › Medlemsbilder › Min utveckling av ett års gymmande i bilder
Köra ett prio-pass extra för brösten kan funka, men håll igen lite på din bästa muskelgrupp i gengäld. Du behöver kanske inte heller köra 2 fulla pass och kanske lite färre set per pass jämfört med när du enbart kör ett pass. Testa i 4-6 veckor så vet du om det funkar för dig, för mig funkar det
Edit: Bilderna ser bra ut, bara köra vidare
Edit: Bilderna ser bra ut, bara köra vidare
Ja jag har brukat kört så här
Mån:Rygg,Biceps
Tis:Bröst,triceps
Ons:Vila
Torsdag:Ben,mage
Fredag:Bröst,axlar
Men nu de 2-3 sista veckorna har jag kört så här.
Mån:Rygg
Tis:Bröst,axlar
Ons:Vila
Torsdag:Biceps,Triceps
fredag Ben,mage
Lördag:Bröst
Man ska ju variera träningsupplägget lite sägs det och sen även köra lätta vikter vs tunga samt många och färre sett nån vecka. Just nu är jag inne i en tungvecka och kmr bli yttlerliggare en vecka till med tunga vikter. Sen efter det blir det en vecka med låga vikter för att få yttersta kontakt samt mer reps/sett.
Tycker detta har funkat rätt bra. Ska testa lite så som du har gjort oxå men det blir ju ungefär som det jag nämnde. Tack iaf:)
Brösten släpar! Annars såg armarna riktigt grova ut! men jag tycker du ska jobba på dina bröst lite mer
Ja det är jag fullt medveten om oxå. Därför har jag lagt till ett extra bröstpass i veckan nu. Tack för orden om armarna:)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY