Mina första bilder….

Home Forums Medlemsbilder Mina första bilder….

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

Mina första bilder faktiskt, har testat lite med kameran och ljus och så, bilderna blev ju kassa i vilket fall som helst, fast egentligen är det jag som är i för dålig form med för lite massa, men det kommer….

Är för övrigt dålig på att posera, men försöker..

Kommer göra min debut på SM i AF 23 sept, satsar stenhårt på att lyckas i AF i framtiden…

Lite fakta:
    Martin 19år (86:a)
    Morgon Vikt: 81,5kg
    Längd: 182cm

Mer försök till poserning:

Måste raka benen med, känns lite lusrigt första gången, måste jag säga

Hoppas nu på att få lite konstruktiv kritik och posernings tips, då jag tycker det är väldigt svårt…

Tycker själv att mina svaga punkter är framförallt ben, vader, men även armar, lats och jag allt behöver förbättras…

bra definition kör hårt =)

Bra överkropp och smal midja, tycker biceps ser också bra ut…
    Snarare triccarna och baksida lår som behöver massa då

Ser bra ut Martin, du har packat på dig sedan jag såg dig sist! men inte slarvar du med baksida ben va?

Mvh Nilsson The Old One

det är bara att öva på med poseringar framför spegeln, kika på proffsen och försöka apa efter. Det handlar ju om muskelkontroll och att lära sig rätt flex ;)

Jag tycker spontant att triceps är underdimensionerade jämför med resten av dig och skulle nästan tippa på att du inte alls tränar så mycket bas som du borde i form av bänkpress, marklyft och knäböj.

Mycket diskoövningar?

Martin. wrote:
    Hoppas nu på att få lite konstruktiv kritik och posernings tips, då jag tycker det är väldigt svårt…

Tycker själv att mina svaga punkter är framförallt ben, vader, men även armar, lats och jag allt behöver förbättras…

Se´r bra ut, men jag tror brösten behöver piskas mer…:|

Tack till alla som har skrivit…

jwallin: Kan absolut hålla med om att framförallt hamstrings och även tricpes släpar, har inte kunnat träna ben längre än 1 år pga av skadeproblem från friidrotten. Men nu är det ändring på det…

Cagiva = Peter?? Det har väl gått framåt i alla fal, tappade mycket muskler i början av dieten pga av lågt protein intag tyvärr. Slarvar abslut inte med baksidan, dom släpar tyvärr ändå, har inte riktigt samma hårdhet på benen som på övriga kroppen, ska prova bindvävs massage på benne då jag hört att det ska hjällpa till lite..
    Hur går det för dig då?? Bulkat lite ser det som sen sist, men det var länge sen…

David N: Står framför spegelen jämt känns det som har även hjälp med poserningen, men tyvärr tycker jag AF poserna är svårast.
    Dock kör jag nästan enbart basövningar, ingen disco här inte…

Realmagic: Brösten jag det är ju min sämsta muskelgrupp

Tjena! Hur länge har du tränat? Ser grymt bra ut iaf.. lycka till i fortsättningen!

ser helt okej ut, tror vi har ungefär samma fysik, ligger på ca 90kg nu(190cm)
    och har tappat 7 kg så börjar bli hård….kämpa på de sissta veckorna så ses vi på scenen i + 180 cm:up:

Jiggen: Har sätt bilder från dc på dig tror jag det va hade grym överkropp och bra hårdhet, känns som jag har mil dit, men man får en liten skev självbild också, sak bli kul att ses på sen… Hoppas bara man får köra chins/dips årmionstone…

Mvh Martin

ett litet pose tipps!.

”titta” uppåt när du kör ryggen mot dommarna, dvs titta inte ner i backen.
    när du kör sida mot dommare dra ner armen till typ precis nedanför skinkan och tryck till, vinkla armen lite så att du får med bic/tric, samt titta rakt fram i en pose som du står rak med hela kroppen i!!!….nåja kanske lite svårt att förklara…!men men kör på:up:
    Vh/henke

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.