Home › Forums › Medlemsbilder › Mina första bilder….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2006 at 17:45 #974469Anonym anvandareMember
Peter Griffin: Har tränat ca3-4 år varav 2 seriöst…
Jiggen: Ska försöka tänka på det, alla tips hjälper ju.. Har precis börjat posernings träna på allvar, svårast är ju att framifrån få både lats och mage att se bra ut…
Mvh Martin
21 augusti, 2006 at 19:08 #974470Anonym anvandareMembertänk på att inte spänna latsen, då drar du ihop dom ist. samt kan du prova att luta dig lite frammåt när du står framåt, dvs lite mera tyngd på tårna (utan att lyfta hälen) så brukar magen komma lite bättre, men som sagt 4 poserna är nog så jobbiga
Martin. wrote:Peter Griffin: Har tränat ca3-4 år varav 2 seriöst…Jiggen: Ska försöka tänka på det, alla tips hjälper ju.. Har precis börjat posernings träna på allvar, svårast är ju att framifrån få både lats och mage att se bra ut…
Mvh Martin
21 augusti, 2006 at 19:36 #974471Anonym anvandareMemberQuote:tänk på att inte spänna latsen, då drar du ihop dom ist. samt kan du prova att luta dig lite frammåt när du står framåt, dvs lite mera tyngd på tårna (utan att lyfta hälen) så brukar magen komma lite bättre, men som sagt 4 poserna är nog så jobbigaDet blir att prova ikväll framför speglen, tack så mycket för tippsen dom behövs… Nu är det bara att kämpa på för att bli hård
21 augusti, 2006 at 20:32 #974472Anonym anvandareMemberJapp!! Haha ja bindvävsmassage är skönt.. gör inte tabben som jag gjorde, gick dit lite småkrasslig. Blev sängliggande en vecka typ, hehe. Testat att köra volymträning för baksida?? Köra massa set, massa reps, låga vikter och bara sträva efter pump för att tänja ut muskelfacian? Hårdheten ligger bra till, hur högt ligger du på proteinet nu?
21 augusti, 2006 at 21:26 #974473Anonym anvandareMembertycker det såg helt okej ut, en PT tittade på mig äromdagen o gissade på att jag hade ca 8% fett, men vill ner ca 2-kg till och ligga på ca 5,5-6%..men det händer mk dom sissta veckorna, så det löser sig. vad väger du i daxläget o vad är målviketn?
vh/Martin. wrote:Det blir att prova ikväll framför speglen, tack så mycket för tippsen dom behövs… Nu är det bara att kämpa på för att bli hård21 augusti, 2006 at 21:39 #974474Anonym anvandareMemberCagiva: Kör just nu mjölksyre träning dvs. 20 reps med 30s vila mellan. På inrådan av Stefan Croona som hjälper mig fram till tävling.. Hårdheten kan bli bättre framför allt på benen måste det som sagt bort.. Ligger runt 300gr protein nu. Väger inte allt just nu men har väldigt regelbundna tider och det blir ju nästan samma saker hela tiden…
Jiggen: 2kg på en månad bör ju inte va några problem.. Jag väger 81-81.5kg morgon vikt, vill väl ner 2-3kg till beroende på hur det ser ut.
25 augusti, 2006 at 08:57 #974475Anonym anvandareMemberjädra krabba : O
25 augusti, 2006 at 16:58 #974476Anonym anvandareMemberjohnsson: Den duger än så länge, men bättre ska den bli!!!
2 september, 2006 at 14:27 #974477Anonym anvandareMemberMycket bra! Vad har du för mått? Sjuka pecs!
2 september, 2006 at 14:37 #974478Anonym anvandareMemberGrymma långa muskelbukar på pecsen! +en smal midja..
Benen behöver ju mer pisk men det viste du ju. Å andra sidan SKA inte AF-killar ha för bra ben.
Tycker du ska ”släppa ner” axlarna när du poserar, kommer ge mer vidd i ryggen och ett cleanare intryck.
Kör hårt!
2 september, 2006 at 17:09 #974479Anonym anvandareMemberJones: Tack så mycket, jo det börjar se bättre ut, hade gärna varit
5kg tyngre, mend et kommer till framtida tävlingar.. Vad för mått vill du ha?? Har inga nu men säg vad du vill ha så kan jag ta!Micke GBG: Brösten är grymt långa, ja, tyvärr blir magen lite ihop tryckt av det tycker jag, midjan vet jag inte om jag har så smal, men det är bra om du ser ut så, har annars ganksa breda höfter…
Benen är alldeles för små även för en AF kille men dom har piskats rejält sen dom blev skadefria och det kommer att fortsätta.
Ska prova med att släppa axlarna lite.Kommer nya bilder inom kort så får vi se ifall formen e bättre och poserings tippsen hjälpt…
/Martin
2 september, 2006 at 17:16 #974480Anonym anvandareMemberjag skulle vilja veta biceps och lår mått
2 september, 2006 at 17:25 #974481Anonym anvandareMemberAlla möjliga mått vore roligt!
3 september, 2006 at 22:52 #974482Anonym anvandareMemberSer bra ut, lycka till
11 september, 2006 at 13:40 #974483Anonym anvandareMemberser riktigt bra ut
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.