Home › Forums › Medlemsbilder › Mina förvandlingar.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2007 at 19:30 #891795Anonym anvandareMember
Helt klart bra kraft i dig som tagit tag i det och verkligen gjort det bra.
Du har dock långt kvar tävlingsmässigt för att hävda dig anser jag, tycker du såg tunntast ut av dem i din klass, men klarar du att deffa så pass bra som du gör så klarar du säkerligen också att lägga på dig massan du behöver för att bli bäst, om det är ditt mål. Snygga tatueringar har du också.8 januari, 2007 at 00:20 #891796Anonym anvandareMemberrfb:Kosthållningen är att jag äter var 3:e timme och kör måltidsersättare när jag inte äter lagad mat som oftast består av torsk,tonfisk,kyckling,lax,ägg eller lövbiff och ris,pasta,potatis,bröd eller havregryn och även grönsaker och frukt.
Bara min sista måltid jag äter till största delen protein.coffe_91:Tack så mycket:emo-thumb
xatzer:Kan inte mer än hålla med dig.
Kallar mig inte ”kleine” här på body för ingenting;)
För att hävda mig i symmetrironden behöver jag rent ut sagt en jävla massa muskler till vilket jag förmodligen inte kommer att få.
Har tränat länge och mycket och fått ta del av mycket kunskap men har fortfarande jättesvårt att bygga massa.
Tävlar främst för jag tycker det är roligt men också för att ha ett mål men det är inte att bli bäst.
Jag är realistisk och mitt mål är främst att bättra mig inför varje tävling,gör jag det är jag mer än nöjd.8 januari, 2007 at 14:00 #891797Anonym anvandareMemberkände här på morgonen att jag var tvungen att se hur du tog mitt inlägg, blev lite väl hårt sådär.. var ju inte meningen att låta taskig eller så. Det är bara att kötta vidare så, man hoppas ju att man förbättrar sig för varje år som går
Jag är impad av de flesta som ställer sig på scen i bra form, det är riktigt snyggt!mvh
/X
8 januari, 2007 at 21:33 #891798Anonym anvandareMemberKleine wrote:rfb:Kosthållningen är att jag äter var 3:e timme och kör måltidsersättare när jag inte äter lagad mat som oftast består av torsk,tonfisk,kyckling,lax,ägg eller lövbiff och ris,pasta,potatis,bröd eller havregryn och även grönsaker och frukt.
Bara min sista måltid jag äter till största delen protein.coffe_91:Tack så mycket:emo-thumb
xatzer:Kan inte mer än hålla med dig.
Kallar mig inte ”kleine” här på body för ingenting;)
För att hävda mig i symmetrironden behöver jag rent ut sagt en jävla massa muskler till vilket jag förmodligen inte kommer att få.
Har tränat länge och mycket och fått ta del av mycket kunskap men har fortfarande jättesvårt att bygga massa.
Tävlar främst för jag tycker det är roligt men också för att ha ett mål men det är inte att bli bäst.
Jag är realistisk och mitt mål är främst att bättra mig inför varje tävling,gör jag det är jag mer än nöjd.* Kalorimässigt låg du på?
Grymt häftig förvandling…all cred.
9 januari, 2007 at 01:20 #891799Anonym anvandareMemberxatzer:Ha ha..om jag vore orolig för hur folk bedömmer mig vore nog AF fel för mig att tävla i:p
Nej skämt åsido så tycker jag det är viktigt att känna till sina brister och vara självkritisk så man inte blir knäckt när andra berättar dom för dig(Tänker inte på dig utan i allmänhet)
Tycker inte alls du lät taskig,ärlig utan att vara dum skulle jag säga(som vissa här envisas med att vara,inte mot mig dock)och tycker som sagt du har rätt.rfb:jag brukar inte ligga så lågt men under body for life låg jag runt 2250-2500 kcal skulle jag tippa på om dagen.
9 januari, 2007 at 01:31 #891800Anonym anvandareMemberBjuder på bilder från senaste ”förvandlingen”
Från Augusti til December.9 januari, 2007 at 10:29 #891801Anonym anvandareMembernu är jag här igen haha..
Det verkar som du går ganska mycket offseason varje gång, hur mycket är det mellan off och on bilderna? Är det inte jobbigt att deffa så pass mycket som det ser ut? Aldrig funderat på att hålla bättre form året runt eftersom du verkar tävla rätt mycket?9 januari, 2007 at 23:53 #891802Anonym anvandareMemberSista dieten nu inför DC skiljer det inte mer än kanske 10-12kg.
Tycker det är en bra vikt för mig då jag är 186cm och väger strax under 90 kilo då,så så jätteoff är jag inte på förebilden.
För mig är det viktigast att må bra och att ständigt kämpa för hålla mig trim och se rutor lockar inte utan att ligga runt 90 kg,må bra och bara leva livet8)10 januari, 2007 at 00:03 #891803Anonym anvandareMemberoj jag e så impad………hur har du gjort???????haha jag får läsa lite mer…lycka till i framtiden……kul att se före och efterbilder.
mvh Kajsa11 januari, 2007 at 16:02 #891804Anonym anvandareMemberAlla har sina knep och knåp, du kommer ju alltid in i bra form iaf så du vet väl hur du funkar
11 januari, 2007 at 16:25 #891805Anonym anvandareMemberFörutom att du verkligen lyckas med dina dieter, så har du även grymma tattoos!!!!:up:
11 januari, 2007 at 16:28 #891806Anonym anvandareMemberEnorm skillnad på bröstkorgen vid on resp off. :nod
11 januari, 2007 at 18:38 #891807Anonym anvandareMemberWOW!Shit….Kleine,jag är grymt imponerad!Bra jobbat!:up:
11 januari, 2007 at 20:36 #891808Anonym anvandareMemberTajt som Loket i string!
12 januari, 2007 at 02:03 #891809Anonym anvandareMemberTack allihopa!
Quote:Tajt som Loket i string!Damn…Mental picture…
Jag som tänkte försöka somna nu! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.