Home › Forums › Medlemsbilder › Mina förvandlingar.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2007 at 02:33 #891810Anonym anvandareMemberKleine wrote:Tack allihopa!
Damn…Mental picture
Jag som tänkte försöka somna nu!lika imponerande varje gång du gör ”din grejj” .
Btw, vore hyggligt om du svara på PM’et ja skickade oxå 😉
2 april, 2007 at 23:34 #891811Anonym anvandareMemberholy Jesus! vilket diet monster du är! all heder!! Bra jobbat….faan va grymt!!!
3 april, 2007 at 20:53 #891812Anonym anvandareMemberKÖr du fortfarande efter träningsupplägget för Body for Life?
29 april, 2007 at 00:24 #891813Anonym anvandareMemberJag har kört enligt Body for life-programmet i 55 dagar nu. Har de två senaste veckorna ändrat om programmet så jag kör 4 pass styrka o 2 pass kondition enl. höjdpunktsprogrammet.
Har ätit ”riktig” mat nästan hela tiden. Eftersom jag har ett jobb i hemtjänsten kan det vara svårt att få i sig ”riktig” mat var 3:e timme så därför har jag kört mkt med Nutrilett bars.. Kanske inte världens bästa måltidsersättare men det fungerar ändå bra.Till alla som funderar på om verkligen Body for life är så himla bra eller nyttigt för kroppen så kan jag säga att för mig har det fungerat väldigt bra, över förväntan faktiskt. Programmet är värt en chans och 12 veckor är faktiskt inte sååå lång tid.. Det är ju trots allt bara 3 månader..
29 april, 2007 at 12:01 #891814Anonym anvandareMemberFin diet + ..Fyfan va fina magmuskler:)
30 april, 2007 at 06:41 #891815Anonym anvandareMemberKul att upplägget fungerar bra för dig Henna!Verkligen kul att höra.Vill du ha mer inspiration och se fler med bra resultat kan jag rekomendera bodyforlife-tracker.com
Lycka till i fortsättningen nu:up:Frotte:Nej för tillfället kör jag inte BFL-programmet men använder mig av EAS produkter och av inspirationen det gett mig.
psychometry:Ha ha,tack..jag får nog säga det är min bästa muskelgrupp…när dom väl är framme:o
30 april, 2007 at 11:32 #891816Anonym anvandareMemberFrågan kanske redan är ställd. Men är det något särskillt med EAS-produkter eller kan man köra med sina vanliga tillskott?
30 april, 2007 at 13:02 #891817Anonym anvandareMemberMan väljer att köra dom tillskott man känner fungerar för just dig.
EAS är ett av världens största kostillskott tillverkare vilket gör att jag är säker på vad jag får för pengarna.Annars skiljer sig nog inte EAS sig mer än andra kostillskott skiljer sig från varandra.
Jag tycker EAS är helt klart bäst helt enkelt!:emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.