Mina förvandlingar.

Home Forums Medlemsbilder Mina förvandlingar.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 158 total)
  • Author

Mickebodyb:Kul att höra lite från dig,dina framgångar har jag i hemlighet följt:emo-thumb
    Jag ligger aldrig flera tusen kcal över dieten föutom kanske när jag vägde 114kg då jag fakiskt åt väldigt mycket.
    Vid andra till fället (och jag lovar att dessa 2 är bara mina värsta 2 dieter av många)åt jag ganska bra mat och inte några jättemängder.
    Låg lite över 3000kcal och skulle höja 400kcal för att lägga på mig lite muskler och slutade med den lilla cardion jag körde.
    Detta räckte för jag skulle lägga på mig över 4kg bara första månaden och jag var snabbt över 95 från runt 80,min sambo bara skrattar åt mig.
    Hon har hållt sin vikt sedan vi träffades och ibland när hon säger att hon gått upp i vikt kontrar jag bara med att påpeka att det är inte hon som går upp närmare 5kg i månaden bara på att höja par hundra kcal.
    Jag har som sagt hållt vikten nu ett år för första gången men det är ett ständigt tänkande och lite kamp men samtidigt en skön känsla.

Och du har helt rätt att man förlorar en del muskler.
    Men jag förlorade betydligt mer under 11 månader på 34kg än jag gjorde på 12v på 24 kg…rent logiskt borde en sådan snabb viktnedgång resultera i kraftig muskelnedbrytning men jag tappade knappast något.
    Strange…:|

AndSelKämpa på bara!!!
    När blir du 40 då??Du kan ju alltid göra träningsdagbok här för att motivera dig själv!Lycka till!!

Hahaha du döljer inte att du älskar mat ;)

Starkt jobbat!!!!! Hur klarar du av dieten annars då? Jag menar är du på gott humör och glad hela tiden eller? Den intrycket får man när man kollar på bilderna.

Kleine wrote:
    Mickebodyb:Kul att höra lite från dig,dina framgångar har jag i hemlighet följt:emo-thumb
    Jag ligger aldrig flera tusen kcal över dieten föutom kanske när jag vägde 114kg då jag fakiskt åt väldigt mycket.
    Vid andra till fället (och jag lovar att dessa 2 är bara mina värsta 2 dieter av många)åt jag ganska bra mat och inte några jättemängder.
    Låg lite över 3000kcal och skulle höja 400kcal för att lägga på mig lite muskler och slutade med den lilla cardion jag körde.
    Detta räckte för jag skulle lägga på mig över 4kg bara första månaden och jag var snabbt över 95 från runt 80,min sambo bara skrattar åt mig.
    Hon har hållt sin vikt sedan vi träffades och ibland när hon säger att hon gått upp i vikt kontrar jag bara med att påpeka att det är inte hon som går upp närmare 5kg i månaden bara på att höja par hundra kcal.
    Jag har som sagt hållt vikten nu ett år för första gången men det är ett ständigt tänkande och lite kamp men samtidigt en skön känsla.

Och du har helt rätt att man förlorar en del muskler.
    Men jag förlorade betydligt mer under 11 månader på 34kg än jag gjorde på 12v på 24 kg…rent logiskt borde en sådan snabb viktnedgång resultera i kraftig muskelnedbrytning men jag tappade knappast något.
    Strange…:|

AndSelKämpa på bara!!!
    När blir du 40 då??Du kan ju alltid göra träningsdagbok här för att motivera dig själv!Lycka till!!

Du är säkert som mig då att du går väldigt lätt upp i vikt och inte kan äta mycket förrens det börjar skena iväg.
    Jag kan inte gå över 300 gram kolhydrater offseason för då börjar vikten att öka direkt och för mig är det inte några problem att öka kroppsvikten 4-5 kg på något dygn om jag vill och fan vet om jag inte har ett viktöknings rekord efter min förra tävling då jag gick upp 32.5 kg på 3 veckor fast så tänker jag inte göra igen för det är bara dumt tror jag.
    Som tur är blir inte min träning lidande om jag ligger lågt på kolhydraterna vilket den borde bli tycker man men jag kan till och med känna mig starkare när jag hårdnar till vilket ochså är i mot sunt förnuft men jag får en helt annan känsla i träningen och rytm i rörelserna.
    Så det som är jobbigt för mig är suget efter mat då det är så att jag gillar mat mycket och för mig är det så att jag måste hålla vid kardion även offseason för att hållac mig hyffs hård och för att kunna äta lite mer och kanske är det liknande för dig???:ike:

Är det samma kille???!!! Grymma resultat, verkligen imponerande. Tävlingsplaner i framtiden?

Snygg tatuering:emo-thumb

EN liten fråga är de så hemskt bra för kroppen att göra så här ?

Benjamin:Nej det finns väl ingen anledning att dölja det.
    Ett par rekord är 17tacos och en annan gång 12våfflor med grädde och sylt på 2minuter (Våfflorna var dock tävling)var ju tvungen att avnjuta en efter med så jag tog en till.
    Dieter har påvekat mig olika men jag är dock för det mesta på gott humör.
    Tex var förra tävlingsdieten skitjobbigt psykiskt då jag tävlade 2år innan och var tvungen att förbättra resultatet.
    Fick en del psyk-bryt då det kändes som jag inte skulle klara några chins eller dips för jag inte åt tillräckligt på dieten osv,men det gick ganska ok till slut.

Gick ju bra för di iallafall vet jag.
    Var inte och kollade på DC men av dom jag känner som var där fick du posetiv kritik.
    Hur gick det i rodden för dig??
    Känner jag kan förbättra mig där men skulle behöva något träningstips.
    Och hur fick du till hårdheten?Den var visst grym!

Mickebodyb:Ja så vitt jag vet är det ett rekord.Vet en kille som tävlade tungvikt på DC -01han lyckades gå upp 28 kg på ungefär samma tidsperiod så du leder där.:up:
    Det är sjukt mycket.
    Har du någon teori om hur mycket fett du la på dig??
    Jag undrar hur mycket det är möjligt för kroppen att lägga på sig.
    Låter som du har samma problem som mig och det är inte kul.
    300g kolisar om dagen är inte mycket och du verkar vara en stor kille,växer du bra på det ändå?
    Ja det är ofta när jag slutar med cardion jag ökar jag med.Men det är tufft köra året om speciellt när man vet man ska på diet igen på slutet på sommaren.
    Vi verkar ha lite samma problem.

ellen:Tack,tack och åter tack!
    Ja jag ska köra Decembercupen i år för tredje gången.
    Ska börja dieta i augusti men det ska nog gå bra jag har inte så jääättemycket att tappa.
    Vi får se,jag ska göra mitt bästa.

rono
    :Både ja och nej skulle jag säga.
    Hade det varit så att man väger 114kg så ligger man nog i farozonen för både det ena och andra och då är det nog hälsosamt att gå ner.
    Men det är som någon nämner här att det blivit lite jo jo av det hela och det tror jag inte är hälsosamt.
    Det har tagit lång tid och mycket slit och experimenterande men Body for life har hjälpt mig och jag tror jag har hittat en balans som är hälsosam.
    En balans mellan sund kost och träning,en typ av livsstil.
    Så svaret blir nog nej..trots att jag inte kännt något i min kropp.

Kleine wrote:
    AndSelKämpa på bara!!!

Jag kämpar och kämpar. Hehehehehe.
    40 årsdagen infinner sig om i runda slängar 9 månader från nu. Träningsdagbok är ett bra förslag. Ska fundera på det. Är så grymt klen dock så jag vet inte om det skulle vara bra för självkänslan att avslöja HUR klen jag är… *asg*

här snackar vi förvandling herr kleine! grymt….du känner din kropp väl märker man….:up:

mickebodyb wrote:
    Du är säkert som mig då att du går väldigt lätt upp i vikt och inte kan äta mycket förrens det börjar skena iväg.
    Jag kan inte gå över 300 gram kolhydrater offseason för då börjar vikten att öka direkt och för mig är det inte några problem att öka kroppsvikten 4-5 kg på något dygn om jag vill och fan vet om jag inte har ett viktöknings rekord efter min förra tävling då jag gick upp 32.5 kg på 3 veckor fast så tänker jag inte göra igen för det är bara dumt tror jag.
    Som tur är blir inte min träning lidande om jag ligger lågt på kolhydraterna vilket den borde bli tycker man men jag kan till och med känna mig starkare när jag hårdnar till vilket ochså är i mot sunt förnuft men jag får en helt annan känsla i träningen och rytm i rörelserna.
    Så det som är jobbigt för mig är suget efter mat då det är så att jag gillar mat mycket och för mig är det så att jag måste hålla vid kardion även offseason för att hållac mig hyffs hård och för att kunna äta lite mer och kanske är det liknande för dig???:ike:

du har i princip beskrivit min situation, vi verkar ha exakt samma typ av kropp ^^. Överlevare, fan släng ut oss i öknen så klarar vi oss på att äta en näve sand i en vecka ^^. Fett-inlagrings-SM kan börja :>

Skitbra jobbat måste jag säga :p

Du ser dessutom mycket yngre ut!

Reyky:Längesedan Reyky!Allt väl??
    Jo efter över 10års försök,experimenterande och misslyckande men även lyckande har det blivit så att jag känner den ganska väl…men likväl överaskar den mig ibland.:p

cattahs:tack så jättemycket!

Alm:Ha ha..skrattade rakt ut här hemma:D
    Tror jag hoppar öknen men du har en poäng.
    Kanske skulle köra ett inofficiellt Sm i Fett-Inlagring??
    Skulle ge er en rejäl match!!!
    Men hur är det med dig???Du har visst lätt lägga på dig fett,hur är det med muskler?
    Generellt sett sägs det ju att sådana som vi borde ha lättare bygga än sådana som inte går upp lika lätt men det gäller iallafall inte mig.
    Myt kanske??

jwallin
    :Tack!!Ska säga dig jag känner mig mycket yngre.Speciellt konditionsmässigt.
    1 set ben i hacksliden så höll jag på att dö när jag vägde som mest.Till och med jobbigt vid bänkpressen…illa illa

Kleine wrote:

jwallin
    :Tack!!Ska säga dig jag känner mig mycket yngre.Speciellt konditionsmässigt.
    1 set ben i hacksliden så höll jag på att dö när jag vägde som mest.Till och med jobbigt vid bänkpressen…illa illa

haha, förstår det :D

Men varför den stora viktuppgången 2005 ?

Den bara kom lixom:o
    Tävlingsdiet,började äta för mycket och som mickebodyb skrev gick han upp 32,5kg snabbt men jag tror han fixade det till sist innan det var för sent(Rätta mig gärna om jag har fel).
    Jag lät det gå för långt…än en gång…NEVER AGAIN!:aggresiv:

Kleine wrote:
    Den bara kom lixom:o
    Tävlingsdiet,började äta för mycket och som mickebodyb skrev gick han upp 32,5kg snabbt men jag tror han fixade det till sist innan det var för sent(Rätta mig gärna om jag har fel).
    Jag lät det gå för långt…än en gång…NEVER AGAIN!:aggresiv:

haha! Fattar inte hur ”ni” kan gå upp så fort i vikt… :|

Kleine wrote:
    Sedan var det från 2005.

HELT OTRIOLIGT VAR DU HAR GJORT BRA RESULTAT.JAG TRODDE INTE DET VAR DU FÖRST MEN NÄR MAN SER TATTUERINGARNA SÅ SER MAN FY FAN VA BRA JOBBAT.
    MVH PER:up:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 158 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.