Home › Forums › Medlemsbilder › Mina förvandlingar.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juni, 2006 at 18:06 #891705Anonym anvandareMember
jwallin:jag vet faktiskt inte själv..
MR-HOMERSIMPSSON:Tack så mycket!
Efter min första diet -02 innan jag tatuerade mig satt bilderna uppe på mitt gym efter jag tävlat och många trodde då inte det var jag.
Jag hade då bara min ena lilla tatuering med fiskarna(skuldran) men jag hörde själv hur folk diskuterade att den var ditsatt på bilderna bara och det inte var samma person.
Lite kul tyckte jag.20 juni, 2006 at 20:57 #891706Anonym anvandareMemberDet är såå skoj o se en sådan förvandling du lyckats med.Allt går som sagt.
Man måsteju bara klappa dig i ryggen o säga BRA kämpat :emo-thumb20 juni, 2006 at 21:08 #891707Anonym anvandareMemberImponernade förändringar
20 juni, 2006 at 21:55 #891708Anonym anvandareMembersnuttan347:Tackar för klappen på ryggen!!:emo-thumb
nicke:Tack du med:)
20 juni, 2006 at 23:16 #891709Anonym anvandareMemberFenomenet att folk går upp en hel del efter avslutad diet är väl dokumenterat även i forskningsstudier. Forskning inom detta område talar för att varje individ har en ”set point” när det kommer till vilken fett % som kroppen kan upprätthålla utan att man drabbas av otrevliga följder- outhärdlig hunger, låg sexdrift, bristande motivation, orkeslöshet och accelererande förlust av muskelmassan i proportion till fettmassan. Därav klarar vissa individer av att hålla en konstant låg fett% året om, medans andra måste föra en konstant kamp mot hungern för att hålla sig runt 10-12% kroppsfett.
Man har hört en del skräckhistorier om hur mycket folk går upp efter tävlingsdieter.
Kleine, bra jobbat, jag hoppas att du klarar av att hålla en rimlig bf% och inte låter det skena iväg.
21 juni, 2006 at 08:04 #891710Anonym anvandareMemberGrandmaster:Mycket intressant.
Är alltid kul att få en förklaring på varför saker är som dom är och detta var mycket intressant.
Nej jag gör som du säger”kämpar för en låg fett%”
Jag kan hålla mig ganska bra men det kostar på lite men som jag nämnt innan så är det värt det:nod21 juni, 2006 at 09:08 #891711Anonym anvandareMemberKleine wrote:Alm:Ha ha..skrattade rakt ut här hemma:D
Tror jag hoppar öknen men du har en poäng.
Kanske skulle köra ett inofficiellt Sm i Fett-Inlagring??
Skulle ge er en rejäl match!!!
Men hur är det med dig???Du har visst lätt lägga på dig fett,hur är det med muskler?
Generellt sett sägs det ju att sådana som vi borde ha lättare bygga än sådana som inte går upp lika lätt men det gäller iallafall inte mig.
Myt kanske??Jag har lätt för att bygga muskler också. Speciellt om jag äter mycket kolhydrater, men då ökar vikten också, drastiskt. Så nu lägger jag allt på en lagom nivå och ökar fortfarande i vikter men ligger kvar på samma kroppsvikt. Tar längre tid bara. Ibland kan jag bara känna…att jag lika bra kan käka upp mig 20 kg och bara snor-öka i vikter men…jobbigt att ta sig ner igen.
Satsar på att bygga vidare i lite lugnare takt och på sikt komma i bättre och bättre form istället.21 juni, 2006 at 11:17 #891712Anonym anvandareMemberLåter bra!:emo-thumb
Jag har ju lätt gå upp i vikt men svårt gå upp muskler även om jag övergöder mig,ökar inte mycket mer än när jag ligger på gränsen till att gå upp.21 juni, 2006 at 11:42 #891713Anonym anvandareMembersnacka om att ha viljan! :up:
21 juni, 2006 at 17:57 #891714Anonym anvandareMemberJo den är där.
Bara bestämma sig och sedan göra det!22 juni, 2006 at 22:33 #891715Anonym anvandareMemberJa, du vet vad jag tycker. Det är sjukt bra jobbat:emo-thumb
Det är synd att man har så j*vla lätt för att lägga på sig fett. Ses på gymmet.22 juni, 2006 at 22:45 #891716Anonym anvandareMemberImponerande! Kommer och kikar på dig på DC! Lycka till!
23 juni, 2006 at 00:53 #891717Anonym anvandareMemberImponerande förändringar. Snacka om förvandling på kort tid.
23 juni, 2006 at 08:14 #891718Anonym anvandareMemberNaringslara:Jepp det suger att lägga på sig så lätt.
Var ett tag sedan jag såg dig,du fuskar inte med träningen väl?Silvia:Tack..he he..nu känner jag pressen.:p
Fortress:Tack tack
23 juni, 2006 at 11:05 #891719Anonym anvandareMemberKleine wrote:Naringslara:Jepp det suger att lägga på sig så lätt.
Var ett tag sedan jag såg dig,du fuskar inte med träningen väl?Tog examen 16:e sen började jag jobba i malmö i måndes, men har skött träningen som det var tänkt denna vecka iaf. Måste lägga om schemat på något sätt för allt blir stressigt. Men kanske ses i veckan, ha en trevlig midsommar och gott men inte för mycket
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.