Mina förvandlingar.

Home Forums Medlemsbilder Mina förvandlingar.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 158 total)
  • Author

fy fan du e ju helt sjuk kleine, ditt nick stämmer inte in på dig när du e off iaf:D
    hur är formen nu då?…planer på tävlingar? ska sj köra inför sm som är på hemma plan iår…började köra på förra veckan, har tagit det lungt i 2 månader med träningen nu men ska knalla igång nu..!:up:

Med en sådan förvandling.. förekommer det inte massa ”häng-skin”?

jiggen:Längesedan man såg något av dig.
    Tänkte PM:a dig en gång och fråga hur du tränade rodden inför DC men såg du inte varit inne på ett tag.
    Att kalla det min off-form är väl inte helt rätt,det är snarare min gått-åt-helvete-förlångt form.:D
    Men kleine är väl inte helt rätt då,det namnet tog jag efter DC-04 för då kände jag min klen.
    Jag väntar och kör DC,jag ser fram emot ett SM kval men känner jag vill ge DC en 3:e gång och det blir väl inget kval i år?
    Kört hårt med träningen Jiggen!!:emo-thumb

Klojm:Jo till viss del,man kan säga att jag känner mig lite svampig.
    Jag har faktiskt en fråga åt er ”kunniga”därute på body:s forum.
    Efter princip alla dieter har jag haft ett område runt midjan(som flest killar har problem med)som vägrat ge sig.
    Jag undrar om ni tror det är skinn o vätska,fett eller något annat som hänger över??
    Skulle en längre diet ta bort det eller kanske vara klar tidigare hjälpa det dra åt sig??
    Skulle uppskatta teorier om vad det kan vara och framförallt om hur jag eventuellt kan dra ner på ”hänget”

Quote:
    Efter princip alla dieter har jag haft ett område runt midjan(som flest killar har problem med)som vägrat ge sig.
    Jag undrar om ni tror det är skinn o vätska,fett eller något annat som hänger över??
    Skulle en längre diet ta bort det eller kanske vara klar tidigare hjälpa det dra åt sig??
    Skulle uppskatta teorier om vad det kan vara

Jag skulle tippa på att det är uttänjd hud eftersom du tidigare vägt en
    del så har huden töjjt sig och det har inte dragit ihop sig helt ännu
    och anpassat sig till din nya vikt. Förhoppningsvis gör den det men
    det tar tid och ju äldre du blir desto mindre elastisk blir huden.
    Jag har samma problem….

Jobbigt….kirurgi kanske funkar;) ???
    Får se om det blir lite bättre i år på dieten då jag inte har så jättemycket att tappa,kaske dragit åt sig under året.

Riktigt imponerande viktnedgång ! :)
    Lycka till på DC.:emo-thumb

Nu har jag läst igenom denna tråd från första till sista sidan.

Såå otroligt imponerande vad man kan göra med sin kropp :worship: :worship: :worship: Mycket imponerad av dig och dina resultat!

För mig är första diet-veckan snart avslutad och denna tråd gav mig STOR motivation inför kommande veckor. Mega stort tack ;)

har legat lite lågt nu, jobbat mycket så dåligt med nätet på ett tag..tränat som sagt dåligt i 2 månader men drog i gång i veckan som var för nu blir det full rulle till sm.
    har du inte läst reglerna om sm´et??? topp 16 på fysiken går vidare till sm. så kval och sm är inbakade….!

och till det fär hur jag tränade rodden före dc är min lilla hemlighet:p
    nedå helt ärligt, slipade bara på lite kondition dvs spinning, rodde helt ärligt endast EN gång före DC…..har ganska mk gratis när jag är så lång som jag är….
    ses i karlstad om några månader då????
    mycket att gå ner nu med eller???

Kleine wrote:
    jiggen:Längesedan man såg något av dig.
    Tänkte PM:a dig en gång och fråga hur du tränade rodden inför DC men såg du inte varit inne på ett tag.
    Att kalla det min off-form är väl inte helt rätt,det är snarare min gått-åt-helvete-förlångt form.:D
    Men kleine är väl inte helt rätt då,det namnet tog jag efter DC-04 för då kände jag min klen.
    Jag väntar och kör DC,jag ser fram emot ett SM kval men känner jag vill ge DC en 3:e gång och det blir väl inget kval i år?
    Kört hårt med träningen Jiggen!!:emo-thumb

Klojm:Jo till viss del,man kan säga att jag känner mig lite svampig.
    Jag har faktiskt en fråga åt er ”kunniga”därute på body:s forum.
    Skulle uppskatta teorier om vad det kan vara och framförallt om hur jag eventuellt kan dra ner på ”hänget”

Nedre korsrygg, midjan och området runt naveln och är det sista som försvinner. Två veckors diet till så hade du med all sannolikhet blivit av med detta också.

Rent anekdotiskt så verkar det som om det tar en viss tid innan fettet runt dessa områden rör sig märkbart; sen plötsligt, under bara några dagars period, försvinner de. Fettförlusten är inte linjär utan kommer rätt snabbt, tar dock tid innan det börjar mobiliseras.

Å andra sidan är det kanske skinn, eller bara annorlunda fettdistribution, bilden på dig säger mig rent logiskt att det området borde vara ganska tight. Ta dig till samma nivå och fortsätt dieten tills du förlorat 1.5-2 kg till så bör du ha svaret.

Helt jäkla otroligt. Kan bara säga en sak till dig. MEGA GRATTIS.

Du nämnde att det var EAS, men det är väl bara ett märke så vad körde du för tillskott från dem ?
    Stort grattis föresten, så väldigt tjusigt ut!

fy fan !!! här snackar vi komma i form shit du måste ha jobbat stenhårt juh:S 12 veckor eller vad va de..

Anna B:Tack så mycket!Jag behöver alla lycka till jag kan få:)

LiMi:Ojdå,smickrande att man kan vara en inspirationskälla,och otroligt kul!
    Har för mig jag såg i din träningsdagbok att du skulle på diet,den var inte så lång eller?Men du hade väl inte så mycket att tappa heller?
    Hursomhelst,bara kör på så kommer du fixa det utan problem:emo-thumb

jiggen
    :Jo jag har sett lite om det och tyckte inte om det.Men dom har väl inte hittat någon arrangör eller hur det var och dom gör vad dom kan för att få ihop det.
    Det var väl utslag sedan i Chins/Dips med innan hinderbanan??

Jag får väl slänga mig på spinningcykeln då.
    Det finns ju många placeringar att hämta i rodden så jag måste förbättra mig och bara tanken på att träna rodd ger mig kalla kårar och illamående.:p

Jag kommer nog inte åka till Karlstad men man ska aldrig säga aldrig,satsar ju på DC.
    Allt är relativt men jag har ganska lite att tappa mot vad jag brukar ha denna tidpunkten och kör igång dieten i Augusti.
    Men du är väl lite sådär småhård året om eller?
    Ha det gott!

Grandmaster:Tack för det bra svaret!
    Det gav mig lite hopp och vilja att försöka att verkligen tampas med ”hänget”
    Ska get det en kamp!

Sole:Tack så jättemycket

Klojm:Tack så mycket!
    Jag använde mig av Myoplex,L-glutamin,myopro protein och Betalean(nu Dietkapslar)
    För tillfället har jag Myoplex,BetaGen,Nitric oxide booster,quick kick och det har gett grymm effekt!

Linusnygren:Jo lite tufft var det ibland,att säga det var en dans på röda rosor vore att ljuga.
    Men resultatet gick över alla förväntningar.
    Hoppades komma i ok form men den blev faktiskt bättre än väntat.

Du har verkligen en drömform nu:P ska du nu bara gå för att bibehålla den eller du ska bli större ? Under 12 veckors Dieten, åt du så gått som enbart EAS-grejorna eller det blev även vanlig husmanskost ?
    Du får ursäkta nyfikenheten :nerd:

Klojm:Man måste fråga annars får man inget veta!
    Tycker bara det är kul när folk frågar lite och jag får hjälpa till efter min förmåga.
    Mitt mål sedan jag tog ”efter”bilderna har varit att bli lite större men det är en jobbig kamp och jag har inte lagt på mig jättemycket muskler men liiiite iallafall,men skam den som ger sig!!
    EAS grejorna är kosttillsott och tog dem också som det,dvs kost-tillskott.
    Jag åt 3 vanliga mål om dagen och ersatte 3 med tillskott.
    Maten bestod mest av kyckling,äggvitor,kalkon,tonfisk,lax,torsk,grönsaker av olika slag,frukt,pasta,ris,bröd,potatis,havregryn och nötter.
    Drömform vet jag inte men jag var ganska nöjd men tack för dom vänliga orden!:emo-thumb

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 158 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.