Mina förvandlingar.

Home Forums Medlemsbilder Mina förvandlingar.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 158 total)
  • Author

Har köpt den där boken ”Body for Life” för ett halvår sen men har inte kommit mig för att förverkliga det där 12-veckorsprogrammet ännu eftersom annat har kommit ivägen. Kanske kan det bli av till nästa sommar.

Kleine wrote:
    12 veckor senare.

Vilka fettförbräningstableter körde du med? några från EAS eller? grym bra jobbat iaf:emo-thumb

Tack! Ja jag körde med Betalean som nu kallas Dietkapslar från EAS.

Finalen blir hinderbanan, dvs dom 6 bäst från chins/dipps går vidare till hinderbanan.
    så gäller att komma i form med fysiken för att i huvudtaget kunna komma i topp 16 som går vidare till styrka…

nja jo tycker att jag e en liten tjockis nu med lite skin jag kan greppa om vis magen :p men väger bara 97kg och har ca 7kg att plocka bort för att komma i tävlingsform men ska vara både större och hårdare inför iår..!

Kommer till 85% säkerhet köra DC också vill upp på lucia i det BF men det e helt beroende på hur formen och hur det går på DC….
    du tävlar i långa klassen va????? ska bli kul att tävla mot dig i sånna fall :up:

egozzor:Nej precis,att leva på tillskott är knappast något att sträva efter och det heter ju Body for life så en kombination av god kosthållning och träning är receptet för en livslång sund livsstil.
    Jag kan tyvärr inte svara på om någon körde på enbart tillskott men jag känner en person som gjort det i annat sammanhang med gott resultat(Dock inget jag skulle rekomendera någon)
    Jag skulle personligen aldrig klara mig utan mat,hade nog varit plågsamt.

Jiggen:Större och hårdare…hörru du var bra hård sist…du skrämmer mig;)
    Själv satsar jag mest bara på hårdare,blir jag större är det en bonus.
    Min logik är att om jag är hård är jag lätt,är jag lätt gör jag mer chins/dips, här snackar vi taktik på hög nivå:p
    Jo vi får nog tampas på DC om du ställer upp.
    He he..jag får väl vässa mina klor..på vänligaste möjliga sätt.

Kleine wrote:
    Benjamin

Gick ju bra för di iallafall vet jag.
    Var inte och kollade på DC men av dom jag känner som var där fick du posetiv kritik.
    Hur gick det i rodden för dig??
    Känner jag kan förbättra mig där men skulle behöva något träningstips.
    Och hur fick du till hårdheten?Den var visst grym!

Jag kom 2a på rodden, 179 meter tror jag att jag gjorde.
    Jag tränade rodd 3 gånger i veckan de sista 5 veckorna, hade faktiskt aldrig problem med rodden. Rodde över 170 meter första gången jag testade den, tekniken satt där från början.
    Mina tips är väll att man inte ska stressa när man ror eftersom det leder till korta rörelser(eller att du faller av rodden som Calle Siren gjorde 😮 ). Gå enda fram och pressa ifrån med benen, den sista biten så hjälper du till med armarna. Träna upp mjölksyran i benen så kommer du inte att ha några problem i rodden.

Jag körde en ganska simpel men lång diet, mycket kolisar mycket protein och max 20 gram fett/dag.
    Kolhydraterna mättar mig bra, så jag var aldrig hungrig under min diet (men i slutet så var man SUGEN på skräpmat, vilket är värre än att gå omkring hungrig)

Tack så jättemycket för tipsen!Det uppskattas verkligen.
    179meter är ju riktigt grymt,kommer jag över 360 är jag nöjd.
    Ramlade Calle siren av?Fan vad jobbigt,har jag sett fler som gjort.
    När jag tävlade sist var det en ganska duktig kille och han rodde så hela maskinen hoppade bakåt och höll på att hamna i prisbordet så han fick hålla igen.
    Än en gång tack!:up:

Kleine wrote:
    Tack så jättemycket för tipsen!Det uppskattas verkligen.
    179meter är ju riktigt grymt,kommer jag över 360 är jag nöjd.
    Ramlade Calle siren av?Fan vad jobbigt,har jag sett fler som gjort.
    När jag tävlade sist var det en ganska duktig kille och han rodde så hela maskinen hoppade bakåt och höll på att hamna i prisbordet så han fick hålla igen.
    Än en gång tack!:up:

OJ 179 :p ………..
    Menade 379 sorry :D

Edit: Gisslander rodde längst, imponerande 385-389 meter tror jag det var.

Ha ha ha..och vet du?
    Jag reagerade fan inte på det:D *asgarv*
    Jag skrev faktiskt seriöst 179 var skitbra(Jag menade givetvis oxså 379)och till och med skrev 179 utan att reagera..som det kan bli.
    385+ meter,respekt!

Kleine wrote:
    Ha ha ha..och vet du?
    Jag reagerade fan inte på det:D *asgarv*
    Jag skrev faktiskt seriöst 179 var skitbra(Jag menade givetvis oxså 379)och till och med skrev 179 utan att reagera..som det kan bli.
    385+ meter,respekt!

Hahahaha :D

Jag tänkte: Va fan, menar han seriöst att 179 är bra. Jag som råkade skriva fel

Nu har gymmet köpt in en roddmaskin, så man slipper åka till andra gym i stan och betala en massa en gångs träningar.
    Mvh

du tog mig med 2 meter tror jag det var benjamin. men har bara kört rodd en gång i hela mitt liv…kanske ska träna lite på det inför DC så ska jag ligga lång upp, har ju lite plus med min längd (190,5cm):P

kleine: hård njao kanske men för lite ben men fläskat på 2 pass i veckan på ben sen dc så räknar med ca 2,5 kg mera muskler till nästa diet….men då är det ben till största delen. o kämpar på hårt för att få 45cm klubbor, liger en cm för kort i dagsläget:O

ser fram emot att tävla mot er iår, nu när man lärt känna några st här inne så känns det som enu mera tävling :p

jiggen wrote:
    du tog mig med 2 meter tror jag det var benjamin. men har bara kört rodd en gång i hela mitt liv…kanske ska träna lite på det inför DC så ska jag ligga lång upp, har ju lite plus med min längd (190,5cm):P

kleine: hård njao kanske men för lite ben men fläskat på 2 pass i veckan på ben sen dc så räknar med ca 2,5 kg mera muskler till nästa diet….men då är det ben till största delen. o kämpar på hårt för att få 45cm klubbor, liger en cm för kort i dagsläget:O

ser fram emot att tävla mot er iår, nu när man lärt känna några st här inne så känns det som enu mera tävling :p

Men 9 meter faktiskt :)
    Kollade precis, jag rodde 375 och inte 379.

Benjamin wrote:
    Men 9 meter faktiskt :)
    Kollade precis, jag rodde 375 och inte 379.

uch var det sååååå långt mellan oss..!:(
    då får jag nog träna mera än en gång före dc i år så ska jag ge dig en match;)

Ha ha,det är nog knappt lönt jag ger mig in i denna kampen,den är jag dömd att förlora:p
    Ni är grymma roddare!:up:

räcker med en liten miss sen är man körd, ex att något går sönder eller att man ”skuttar” av:p

Vad har du för några mått nu kleine??
    sj mätte jag mig igår, men tycker att jag e lite för liten.
    bröst 117cm
    biceps 43,5
    ben 54 (15 cm från knä)
    vader 43…mm
    håller mig nog ca på 10-11% kroppsfett i daxläget..!:( :|

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 158 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.