Home › Forums › Medlemsbilder › Mina förvandlingar.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juni, 2006 at 12:55 #891750Anonym anvandareMember
Seriöst så mäter jag mig inte.
Gjorde det någon gång och blev så knäckt att jag slutade med det.
Jag låtsas istället att jag har skitbra mått överallt:D
Men jag vet med största säkerhet att tex mina armar är under 40cm:(
Midjan ligger väl runt 81-82 i dagsläget men ska väl bli rut 75-76till tävling.
Jag är själv inte heller alls nöjd med storleken på mig sjäv,jag är för klein.
Men jag tänker inte rulla över och spela död,jag kör på!Fett%ligger nog en liten bit över din för tillfället men inte mycket.
Ser fram emot dieten(Gör jag alltid tills jag väl kört någon vecka)
Hur lång tid har du på dig att hitta formen nu då?30 juni, 2006 at 13:11 #891751Anonym anvandareMemberTjenare alla fitnessfjolls Hehe Nästa tävling ska jag limma fast mig själv med epoxi eller liknande i den där roddmaskinen… Kändes surt då, men som allt så läker tiden alla sår :emo-thumb
Kleine: Du kör långa klassen eller? Jag är ju dvärg (175cm) så det blir korta för mig.
Ha det gött, nu ska jag ut och sola (Ska bara pumpa först.. hehe)1 juli, 2006 at 00:01 #891752Anonym anvandareMemberDu ramlade av men då vet du att du har mer att ge,något posetivt iallafall.
Jag tar med häftpistol så ska vi nog fan få fast dig:emo-thumb
Jepp med 186cm över havet är det långa klassen som gäller tillsammans med de 2 värsting-roddarna kanske.
E riktigt sugen att tävla,går ju 2år imellan varje tävling så det är hög tid igen.1 juli, 2006 at 00:26 #891753Anonym anvandareMembermen din mage fan gryyyym!!!….
e sj inte helt riktigt nöjd med volymen men den kommer väl nog någon gång..!!!!jadu siktar på ”endast7 veckor” i år men då blir det stenhård diet..men håller kosten skapligt bra nu…..hur lång tid tar det för dig med din dags form???:what:
3 juli, 2006 at 09:21 #891754Anonym anvandareMemberJag skulle nog fixa formen på 6-7 veckor men jag vill inte tappa mer är 0,5kg per vecka så jag kommer hålla runt 16veckor diet.
Vägde faktiskt mig nyss och bestämde att om jag vägde över 85kg kör jag ingång nästa vecka fast planeringen var att börja i Augusti.
Jag var inte sugen köra igång redan och klarade mig m d 0,3kg8)
Så 7:e augusti är start för diet.Blir du inte nojjig med så lite tid och 7kg att tappa?
Jag hade kollat formen varje minut,men det gör jag i och för sig ändå.
Du får rapportera läget med jämna mellanrum så jag för höra hur det går för dig.
Ha det gott!4 juli, 2006 at 12:39 #891755Anonym anvandareMemberräknar med 5 kg som ska bort. ”dieten” har väl redan börjat men håller bara kosten bra men kommer nog köra 10 veckor med riktig diet, 3 ganska lugna veckor och 7 stenhårda. ligger på ca 95 kg nu och räknar med att väga 90 när jag e klar….ska smäcka upp några bilder snart o visa min feta off form ,O)
4 juli, 2006 at 20:29 #891756Anonym anvandareMemberFår bara en känsla att din feta off-form är ganska ok ändå.
Släng upp den bara!!!:up:8 juli, 2006 at 09:26 #891757Anonym anvandareMemberKleine wrote:Får bara en känsla att din feta off-form är ganska ok ändå.
Släng upp den bara!!!:up:den kommer upp om ca 2 veckor när dieten startar. så lite före o efterbilder ska det bli8)
9 juli, 2006 at 00:11 #891758Anonym anvandareMemberKleine, får man lov att ta din msn? Hade vart riktigt roligt att få lära sig mer av dig…
MVH
Gonzalo10 juli, 2006 at 09:47 #891759Anonym anvandareMemberJag använder mig aldrig av msn men du får gärna PM:a mig så svarar jag mer än gärna på dina frågor.:nod
10 juli, 2006 at 22:29 #891760Anonym anvandareMemberKleine wrote:Jag använder mig aldrig av msn men du får gärna PM:a mig så svarar jag mer än gärna på dina frågor.:nodJo det hade ju vart något förutom att jag kommer inte in på mina meddelande + att jag inte kan pm’a vilket är lite konstigt. Har ingen åtkomst säger det. Men jag kan vara inloggad och skriva som vanligt? Så skummt, ingen aning varför…
11 juli, 2006 at 00:11 #891761Anonym anvandareMembergonza wrote:Jo det hade ju vart något förutom att jag kommer inte in på mina meddelande + att jag inte kan pm’a vilket är lite konstigt. Har ingen åtkomst säger det. Men jag kan vara inloggad och skriva som vanligt? Så skummt, ingen aning varför…Förklaringen finns här [http://forum.body.se/showthread.php?t=5719 Funktionen med PM (Privata Meddelanden) är nu begränsad].
22 juli, 2006 at 00:53 #891762Anonym anvandareMemberHa ha…du slår på stort!!:emo-thumb
Känner du att du har råd med 3 ersättningsmål om dagen och dietkapslarna så har du ett superutgångsläge!!
Jag gjorde något liknande men ersatte ett av målen(sista)med enbart protein men ser inget fel med att ta en myoplex där(Jag åt äpple till proteinet)
En annan sak som är superbra med att lägga dom pengarna är att man känner att man inte har råd att lata sig eller misslyckas och ger gärnet:p
12 veckor i rad är inga problem,de flesta på forumet tar nog någon form av kosttillskot under hela året.
Med tillskotten,bra mat,träning och lite vilja så ska du nog gå långt.
Lycka till!!22 juli, 2006 at 01:27 #891763Anonym anvandareMemberKleine wrote:Ha ha…du slår på stort!!:emo-thumb
Känner du att du har råd med 3 ersättningsmål om dagen och dietkapslarna så har du ett superutgångsläge!!
Jag gjorde något liknande men ersatte ett av målen(sista)med enbart protein men ser inget fel med att ta en myoplex där(Jag åt äpple till proteinet)
En annan sak som är superbra med att lägga dom pengarna är att man känner att man inte har råd att lata sig eller misslyckas och ger gärnet:p
12 veckor i rad är inga problem,de flesta på forumet tar nog någon form av kosttillskot under hela året.
Med tillskotten,bra mat,träning och lite vilja så ska du nog gå långt.
Lycka till!!hur stor skillnad var det på din form efter 12 veckor, var det så att du såg små skillnader eller stora?
:up:
föressten, är nyfiken på den där body for life boken, jag hoppas att den inte bara baserar sig på all den där specialmaten (att det står ”för att nå maximal effekt, ät våra energibars” tex), utan att den är fullspäckad av massa viktigt som man har nytta av utan att vara inställd på myoplex prylar?
22 juli, 2006 at 08:07 #891764Anonym anvandareMemberOm jag såg små eller stora skillnader efter 12 veckor??
Skulle nog säga mycket stora skillnader!Boken handlar inte särskilt mycket om deras kosttillskott och den lovar inte en massa den inte kan hålla.
Den går igenom oehört mycket om hur kroppen fungerar och vad man ska göra för att lyckas och allt är väldigt lättförstått och den är rolig att läsa(Jag läser aldrig annars,detta var första boken på ca12-15år)
Den kostar inte så mycket om man beställer den på deras hemsida och jag lovar den är värd varje krona.
Min lilla bibel nuförtiden:)
Den är oehört inspirerande att läsa,och efter man läst den är man så övertygad och peppad att ingen eller inget stoppar dig:emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.