Home › Forums › Medlemsbilder › Mina förvandlingar.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 juli, 2006 at 09:09 #891765Anonym anvandareMember
en vecka på dietan har gått nu..! första ätardagen idag
inte så stora förendringar på 6dd men det återstår 9 veckor..!
resterande 7 kör jag morgonpromenaderna *suck*vad rekomenderar du för tillskott för fettförbränning, sj kör jag igentligen bara på omega 3(6)…..finns ju mk hokus pokus. provat gymgrossistens loos It eller?
vh/henke
22 juli, 2006 at 09:36 #891766Anonym anvandareMemberHe he..jag är inte avis precis,eller jo lite.
Ser alltid fram emot diet…tills jag väl gjort det en vecka.
Själv har jag 2 veckor kvar innan jag börjar lite smått med dietande.
Har inte provat loose it men jag tycker att allt som innehåller coffein är godis på diet:p
Exempel är ripped fuel(Twinlab) och förstås det jag använt innan och ska igen nu,dietkapslarna från EAS.
Blev du så jäkla hård på omega 3,kost,cardio och inget alls termogent sist du tävlade?
Starkt!
Prova krydda maten starkt med tex cayenne peppar,ska höja temogesen det med.
Snart dags för dagsformbilder på dig ju!!22 juli, 2006 at 10:07 #891767Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Jag kan inte gå över 300 gram kolhydrater offseason för då börjar vikten att öka direkt och för mig är det inte några problem att öka kroppsvikten 4-5 kg på något dygn om jag vill och fan vet om jag inte har ett viktöknings rekord efter min förra tävling då jag gick upp 32.5 kg på 3 veckor fast så tänker jag inte göra igen för det är bara dumt tror jag.:ike:Faaaan jag trodde jag hade rekordet från 83 kg till 109 kg på 2 veckor efter min sista tävling.
Jag får väl :worship: dig.:emo-thumb22 juli, 2006 at 13:05 #891768Anonym anvandareMemberKleine wrote:Om jag såg små eller stora skillnader efter 12 veckor??
Skulle nog säga mycket stora skillnader!Boken handlar inte särskilt mycket om deras kosttillskott och den lovar inte en massa den inte kan hålla.
Den går igenom oehört mycket om hur kroppen fungerar och vad man ska göra för att lyckas och allt är väldigt lättförstått och den är rolig att läsa(Jag läser aldrig annars,detta var första boken på ca12-15år)
Den kostar inte så mycket om man beställer den på deras hemsida och jag lovar den är värd varje krona.
Min lilla bibel nuförtiden:)
Den är oehört inspirerande att läsa,och efter man läst den är man så övertygad och peppad att ingen eller inget stoppar dig:emo-thumballright, det här blir min första bok om träning och kosthållning, du väckte min nyfikenhet :up:
hoppas leveranstiden är kort :ike:
en annan sak jag undrar över:
jag besitter inte den mest otroliga muskelmassa… men jag är lönnfet däremot, och jag blir ju glad om jag får bort allt fett, men jag är rädd för att se ut som en pinne.
rekommenderar du mig fortfarande att köra body for life programmet?23 juli, 2006 at 07:39 #891769Anonym anvandareMemberf/f:Ja bestäm dig i förväga att byta ut mot ett bar varannan dag.
Blir lätt at äta för många annars.
Bekvämt och så jäkla goda barsen:)respons:Ja jag rekomenderar dig fortfarande att köra programmet.
Är du rädd för att se ut som en pinne så kan jag bara säga att det hade du i så fall gjort med vilket program som helst du valt om du inte har en del muskler i grunden.
Det är delvis därför därför styrketräningen är en stor del av programmet.
Och är du inte särskillt kunnig på träning/kost så rekomenderar jag programmet ännu mer för du lär dig samarbeta med kroppen och inte motarbeta den som väldigt många gör.23 juli, 2006 at 14:21 #891770Anonym anvandareMemberKleine wrote:respons:Ja jag rekomenderar dig fortfarande att köra programmet.
Är du rädd för att se ut som en pinne så kan jag bara säga att det hade du i så fall gjort med vilket program som helst du valt om du inte har en del muskler i grunden.
Det är delvis därför därför styrketräningen är en stor del av programmet.
Och är du inte särskillt kunnig på träning/kost så rekomenderar jag programmet ännu mer för du lär dig samarbeta med kroppen och inte motarbeta den som väldigt många gör.Nu har jag inga tvivel kvar på att jag kommer få resultat, 12 veckor, det kommer kännas att man anstränger sig men det kommer det vara värt, följer jag det till punkt och pricka så kan det inte bli annat än succé!
Du är en stor motivationskälla :up:Väntar otåligt på boken, det kommer bli så kul att få riktlinjer för träning och kost, så svårt att kunna allt själv från början
23 juli, 2006 at 14:35 #891771Anonym anvandareMemberjo det kommer snart, ska bara få tag med någon som kan lägga upp lite bilder8)
jo kryddade väldigt starkt för att få upp temperaturen i kroppen, så det gör väl sitt..!
sen var det ju endel koffintabbletter som jag fick i mig men dom är ju ganska klena..!
men men…som sagt lite form bilder ska fixas framöver. så får jag väl be om ett omdömme :p29 juli, 2006 at 15:12 #891772Anonym anvandareMembernu har jag fått boken!
var får jag tag i fler ”eating for life” och ”training for life” mallar, var fick du tag i fler? 😮snart ska jag sätta igång, har läst ut boken, nu ska jag bara lägga allt på minnet, ska börja om ca en vecka, lördagar blir mina ”fria” dagar
ser fram emot att få börja, ruskigt bra tränings system nu har jag äntligen något slags program att träna efter :ike:
ska starta journal här då också!
hade du tränat mkt innan du började ditt program, ser nästan ut som att det sticker ut lite lats på dig när du var fet men det kanske inte var muskler?
ps.
var det ok att dricka kaffe under programtiden?
ds.29 juli, 2006 at 15:29 #891773Anonym anvandareMemberKleine wrote:jiggen:Längesedan man såg något av dig.
Tänkte PM:a dig en gång och fråga hur du tränade rodden inför DC men såg du inte varit inne på ett tag.
Att kalla det min off-form är väl inte helt rätt,det är snarare min gått-åt-helvete-förlångt form.
Men kleine är väl inte helt rätt då,det namnet tog jag efter DC-04 för då kände jag min klen.
Jag väntar och kör DC,jag ser fram emot ett SM kval men känner jag vill ge DC en 3:e gång och det blir väl inget kval i år?
Kört hårt med träningen Jiggen!!:emo-thumbKlojm:Jo till viss del,man kan säga att jag känner mig lite svampig.
Jag har faktiskt en fråga åt er ”kunniga”därute på body:s forum.
Efter princip alla dieter har jag haft ett område runt midjan(som flest killar har problem med)som vägrat ge sig.
Jag undrar om ni tror det är skinn o vätska,fett eller något annat som hänger över??
Skulle en längre diet ta bort det eller kanske vara klar tidigare hjälpa det dra åt sig??
Skulle uppskatta teorier om vad det kan vara och framförallt om hur jag eventuellt kan dra ner på ”hänget”Det ”hänget” hör även samman med testosteronproduktion och är så som jag förstått de kunniga omöjligt att få bort helt, det kommer tillbaka om och om igen :B
29 juli, 2006 at 22:59 #891774Anonym anvandareMemberRespons:Kul att du är på G!
Fler framstegsrapporter kan du ladda ner på bodyforlife.se.
Jag har tränat länge och även tävlat i Athletic fitness innan jag gjorde programmet.
Men jag känner att fast jag dietat innan och varit i form innan lärde jag mig oehört mycket om mig själv och har idag en helt annan off-form än tidigare(Även om jag inte är deffad)och det är grymt skönt.
Som jag säger programmet och boken har något att ge alla,även dom som redan kan mycket.
Drick du kaffe bara,det gjorde jag.
Coffeinet boostar din fettförbränning lite extra samtidigt så man blir lite piggare:emo-thumbJiggenLovar att vara ärlig i mitt omdömme8)
DavidN:Det gör inget om hänget kommer tillbaka igen bara jag får bort det tillfälligt under en formtopp.
Fast jag hade ärligt helst sluppit det för alltid för så coolt är det inte;)
f/f:du borde väl fått din myoplex nu?
Jag beställde efter dig och har fått min iallafall.31 juli, 2006 at 10:07 #891775Anonym anvandareMemberDet finns väl hemma?
Har du kollat deras hemsida igen?
Kanske bara glömt mejla dig?
Tycker det är bra du har lagt startskottet så pass långt fram och inte panikstartar.
Jag tror att ju längre man planerar i förväg desto mer förberedd och taggad är man och chanserna att ge upp blir mindre och lyckas större:emo-thumbMen för alla där ute som då tycker ni kan vänta några år för då planerar ni lääänge och bra så var det inte så jag menade;)
31 juli, 2006 at 11:53 #891776Anonym anvandareMemberDå hinner du iallafall få det till startskottet går igång!
1 augusti, 2006 at 21:13 #891777Anonym anvandareMemberOtroligt bra jobbat! :emo-thumb
Har en fråga….velar lite mellan Lose It, Lean från Fairing…eller EAS dietkapslar. Såg att du använt EAS….antar att du tyckte dem var bra? Vad innehåller de? (kommer inte in på EAS svenska hemsida..den trögar sig) Lose It å Lean innehåller ju tex grönt te.
1 augusti, 2006 at 22:47 #891778Anonym anvandareMemberUndra om EAS dietpiller finns att köpa i någon annan webshopp ist för eas-sweden.se
Tack för infon! :emo-thumb
edit: å varför har jag 20% warning :S
1 augusti, 2006 at 23:58 #891779Anonym anvandareMemberHa ha f/f,du sköter dig ser jag:up:
Ja du får lägga upp en träningsdagbok så vi kan följa dig.
Alltid kul.
Får vi före/efter bilder då med?
martinC:Har precis fått 2 burkar dietpiller så nog tycker jag dom är bra alltid.
Och vad dom innehåller har vi fått utförligt av f/f. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.