Home › Forums › Medlemsbilder › Mina förvandlingar.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 augusti, 2006 at 08:05 #891780Anonym anvandareMember
Have fun!!:yahoo: :dance:
3 augusti, 2006 at 09:52 #891781Anonym anvandareMemberJiggen och kleine, när kommer nya bilder upp?
Mvh
3 augusti, 2006 at 11:36 #891782Anonym anvandareMemberJiggen har ju lovat oss lite att kika på
Min diet börjar nästa vecka,får se om jag vågar lägga upp utgångsläges formbilder då,formen är väl inte den alldeles bästa.
Men det gör jag nog i min träningsdagbok isåfall(som jag inte varit så flitig med)3 augusti, 2006 at 18:49 #891783Anonym anvandareMemberKleine wrote:Jiggen har ju lovat oss lite att kika på
Min diet börjar nästa vecka,får se om jag vågar lägga upp utgångsläges formbilder då,formen är väl inte den alldeles bästa.
Men det gör jag nog i min träningsdagbok isåfall(som jag inte varit så flitig med)Diet till Sm eller?
4 augusti, 2006 at 00:01 #891784Anonym anvandareMemberNej till DC..känner mig inte redo för ett SM
6 augusti, 2006 at 12:57 #891785Anonym anvandareMember:yikes: Sjukt Imponerande!!
hade själv tänkt dra igång en diet nu när semster och allt annat är slut, gick ner 6 kilo i våras men dem kilona är som bortblåsta efter sommarens bravader, ligger på ca 114 kg 191cm lång bf har jag ingen aning om, jag har ganska bra koll på hur jag ska göra under dieten men skulle gärna vilja veta hur ditt ”schema” har set ut för en on dag med kondition mat träning om du orkar hade detta varit grymt sjysst för dina före-efter bilder är en helgrym motivationskälla för mig, vill du inte skriva här får du gärna skicka ett pm
Mvh!
7 augusti, 2006 at 02:30 #891786Anonym anvandareMemberSer bra ut.
18 augusti, 2006 at 00:42 #891787Anonym anvandareMemberdet här blir dag 4 som kommer nu för mig, ska precis gå och lägga mig så jag får mina 8 timmar sömn
Hur jag gör hittills:
Vaknar, dricker 2 glas vatten, ut och springa enligt bokens 20 minuters program, sen väntar jag med frukost givetvis… ÄLSKAR intervallpasset!!!
Jag har svårt med styrketräningen faktiskt, jag har inget hum om vilka vikter jag ska träna med… Hur gjorde du i början?
Tränar tillräckligt under 46 minuter för att få redig träningsvärk, försöker så gott det går :up: tycker om styrketräningen med!Och om jag missar en kolhydrat portion nån gång i veckan, gör det så mycket?
Vågar jag verkligen äta pizza på ätardagen, och nåt bakverk?
Och det händer att det går ca 3 timmar mellan ett mål om dagen, gör det nånting?
det här blir dag 4, styrketräning idag!Har köpt kaliper och enligt mätningar så ligger jag på 20-20,5% kroppsfett, som jag trott hela tiden alltså!
Tänkte att du som har erfarenhet kanske kan svara och berätta lite hur du gjorde, du hade säkert samma ”startproblem”
MVH
18 augusti, 2006 at 16:18 #891788Anonym anvandareMemberTja Respons!
Nja jag hade väl inga ”startproblem”jag har ju varit på diet innan om man säger så,men jag har ju själv gjort det en första gång en gång i tiden och mång fel med åren.
Låter som du har tagit åt dig det mesta och är på god väg.
Morgonen verkar du ha full koll på och bara + att du tycker det är kul med.Styrketräningen tycker jag du ska göra någon form av planering,annars är det risk att man hoppar över sådant man tycker är tråkigt eller att passen blir halv flamsiga och man inte riktigt vet var man ska.
Dela upp kroppen så det känns bra och så du kör igenom den iallafall minst en gång i veckan.Missar du någon kolhydratsportion någon gång i vecka är det absolut inte hela världen.Det är tillåtet att fela bara man gör sitt bästa.
På ätardagen tycker jag inte man ska vara rädd för att äta en pizza om man känner för det.
Jag unnade mig något varje vecka och hade det gått rikigt bra fick jag äta precis vad jag ville under hela dagen
3 timmar mellan målen är helt perfekt.
Man ska försöka hålla det.
Men ibland blir det 3,5 timmar och ibland 2.5timmar mellan målen.
Man gör sitt bästa helt enkelt.Tycker det ser bra ut så kämpa på bara.
För lite mer inspiration kan du kika in på bodyforlife-tracker.com,kanske något för dig?
Ha det bra!MVH/Robin19 augusti, 2006 at 12:00 #891789Anonym anvandareMemberGrym förvandling,, kör hårt..
23 augusti, 2006 at 00:46 #891790Anonym anvandareMemberKleine wrote:Tja Respons!Nja jag hade väl inga ”startproblem”jag har ju varit på diet innan om man säger så,men jag har ju själv gjort det en första gång en gång i tiden och mång fel med åren.
Låter som du har tagit åt dig det mesta och är på god väg.
Morgonen verkar du ha full koll på och bara + att du tycker det är kul med.Styrketräningen tycker jag du ska göra någon form av planering,annars är det risk att man hoppar över sådant man tycker är tråkigt eller att passen blir halv flamsiga och man inte riktigt vet var man ska.
Dela upp kroppen så det känns bra och så du kör igenom den iallafall minst en gång i veckan.Missar du någon kolhydratsportion någon gång i vecka är det absolut inte hela världen.Det är tillåtet att fela bara man gör sitt bästa.
På ätardagen tycker jag inte man ska vara rädd för att äta en pizza om man känner för det.
Jag unnade mig något varje vecka och hade det gått rikigt bra fick jag äta precis vad jag ville under hela dagen
3 timmar mellan målen är helt perfekt.
Man ska försöka hålla det.
Men ibland blir det 3,5 timmar och ibland 2.5timmar mellan målen.
Man gör sitt bästa helt enkelt.Tycker det ser bra ut så kämpa på bara.
För lite mer inspiration kan du kika in på bodyforlife-tracker.com,kanske något för dig?
Ha det bra!MVH/Robin:up: tack för råden! jag utformar träningspassen så de ändå passar mig, korta och intensiva, jag kör också en slags trappmodell och det verkar ju funka bra, får ju pump vilket jag aldrig fått förut!
min längtan efter ätardag börjar försvinna, kan möjligtvis mitt fett och socker beroende börja försvinna?
kör mellanmål i skolan varje dag nu och jag känner att jag har 100% kontroll över mitt födointag!
ÄLSKAR 20 minuters passet, vad tror du om att köra det varje morgon förutom på vilodagen då jag vilar från allt?
sabbar det eller ger det positiva resultat?
ska kolla trackern, måste börja föra min ”bokföring” mer effektivt också, har ju en oantecknad vecka nu, usch och fy!23 augusti, 2006 at 15:50 #891791Anonym anvandareMemberRespons:Du är fortfarande i startgroparna och tycker absolut att du ska unna dig en dags vila från allt.
Finns en del posetiva sidor med det.
Bla att man laddar batterierna,man blir mer sugen för resten av veckan och om man skulle köra fast efter ett tag kan man göra en slutspurt och lägga in en extra växel,dvs denna dagen:up:
Ska bli oehört intressant höra fortsättningen!Andreas N:Tack det ska jag!
11 september, 2006 at 13:43 #891792Anonym anvandareMembergrym förvandling
7 januari, 2007 at 19:25 #891793Anonym anvandareMemberUnder den 12 veckors perioden, hur såg kosthållningen ut? Exempel på en dags kost?
7 januari, 2007 at 19:29 #891794Anonym anvandareMemberGrymt bra resultat av dina dieter :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.