Mina tävlings bilder

Home Forums Medlemsbilder Mina tävlings bilder

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Hej till alla er!!!

Ja de hände den 14 okt min första tävling o första guld i juniorer +75kg. Jag vägde in på 82,10kg o e 172cm lång.

mer bilder

vet inte om jag ser illa, men tränar inte du på mitt gym? el är du bara löjligt lik någon… humm…

Grattis iallafall till guldet!!!
    damn kul på första tävlingen, nu förstår jag om du har bivit sporad att fortsätta.

Mvh Lottis

vad var de för tävling :) ?

jag träna på sportlife men har flyttat till malmö så nu tränar jag i malmö men jag saknar gymet klart.

Grattis!

Martin.P wrote:
    vad var de för tävling :) ?

Serbiska mästerskap det va gryma tävlande faktist o hård konkurens overall ska vi inte snacka om vinnaren e sjukt grym

henkebenke wrote:
    Grattis!

tackar tackar

då får ta dig ut till Löddeköpinge då för ett pass ute på X-act gym bara 20 min med bil :emo-thumb

aleksandar_polomac wrote:
    jag träna på sportlife men har flyttat till malmö så nu tränar jag i malmö men jag saknar gymet klart.

Ska komma förbi nån dag har mycket me jobb nu o så så när jag har tid kommer jag

aleksandar_polomac wrote:

Förstår det, hade jag med gjort, men gubbarna i malmö är inte dåliga, gymmen vet jag inte så mycket om. hoppas du hittar ett nytt ”hem” och lycka till i fortsättningen.:emo-thumb

Mvh Lottis

Tack så mycket ska komma faktist nu till vinter semester o träna i den gammla fina gymet men som sakt grabbar vet jag inte så mycket om men tjejer e starkare som sakt i GBG helt klart jag har aldrig sätt starkare tjejer köra biceps me 17,5 kg i hantlar de måste tjejer i malmö fixa till har inte sätt så många köra så tungt här.

Vill du träna på ett riktigt äkta skånskt hardcoregym så kom ut och besök x-act gym.Bra stämning och trevlig miljö. Du e välkommen :-)

Jimmy Jönsson wrote:
    Vill du träna på ett riktigt äkta skånskt hardcoregym så kom ut och besök x-act gym.Bra stämning och trevlig miljö. Du e välkommen :-)

Ska se o göra det tack för erbjudan.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.