Home › Forums › Medlemsbilder › Mitt 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 december, 2006 at 23:37 #915539Anonym anvandareMember
Saftiga axlar.
18 december, 2006 at 00:59 #915540Anonym anvandareMemberRoligt att du fick smak på tävlandet.. ska bli kul å följa. har mycket fina linjer! Ville grattat dig på dc å prata med dig i gbg, vi låg ju nära… men du verkade så focuserad så jag ville inte störa. Men kul att det gått så bra!! Lycka till nu å ös gärnet!!!!
:kicking:18 december, 2006 at 08:27 #915541Anonym anvandareMemberImponerande.
18 december, 2006 at 09:55 #915542Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:imponerande fysik och förbättringar detta året:) lycka till med nästa tävlingssatsning så kanske vi ses på scenen :emo-thumbTack. Jag har läst dina trådar och det är imponerande, särskillt med tanke på att du inte är så gammal än. Du blir en tuff konkurrent. Blir det någon tävling nästa år för din del?
18 december, 2006 at 10:18 #915543Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Roligt att du fick smak på tävlandet.. ska bli kul å följa. har mycket fina linjer! Ville grattat dig på dc å prata med dig i gbg, vi låg ju nära… men du verkade så focuserad så jag ville inte störa. Men kul att det gått så bra!! Lycka till nu å ös gärnet!!!!
:kicking:Tack, jag är jättenöjd. Såg att det har gått bra för dig också – grattis.
Var nog lite nervös de här helgerna, kanske därför jag såg ut att vara så focuserad. Men kom gärna fram och prata nästa gång, då kanske jag är lite mer avslappnad. Ha det bra.
18 december, 2006 at 10:27 #915544Anonym anvandareMemberMinimal wrote:Imponerande fysik! Verkligen snygga linjer.(killen som gav dig resterande riskakor på lucia)
kör hårt nu till nästa tävling så ses vi kanske där!
Tack. Och tack för riskakorna, de gav nog lite extra tryck till finalen. Men nu blir det inga riskakor förrän nästa tävling, efter att ha tryckt i mig 5 paket under dagen jag hade sån kramp i käkarna på kvällen att jag inte kunde äta godis :pop: .
18 december, 2006 at 17:02 #915545Anonym anvandareMemberJag kör faktiskt på friskis gillar mycket utrymme så man slipper trängas, men jag kan komma bort till Atlantis, var ett tag sen jag var där.
Är ju grymt inspirerande o träna med nytt folk ibland!//Martin
18 december, 2006 at 18:16 #915546Anonym anvandareMemberMåste säga riktigt snygg fysik! 2 tummar upp
18 december, 2006 at 21:42 #915547Anonym anvandareMemberSuperduper Erik! :up:
18 december, 2006 at 21:46 #915548Anonym anvandareMemberErik_W wrote:Tack, jag är jättenöjd. Såg att det har gått bra för dig också – grattis.Var nog lite nervös de här helgerna, kanske därför jag såg ut att vara så focuserad. Men kom gärna fram och prata nästa gång, då kanske jag är lite mer avslappnad. Ha det bra.
Så vad är nästa mål??
19 december, 2006 at 20:10 #915549Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Så vad är nästa mål??Nu är jag sugen på att köra Lucia igen nästa år, men det kan hända mycket tills dess så vi får väl se. Själv då?
20 december, 2006 at 02:11 #915550Anonym anvandareMemberErik_W wrote:Även den här gången blev det skräpmat och massor av milkshake och glass på kvällen. Och även den här gången kändes både formen och trycket bättre morgonen efter tävlingen. Särskillt benen kändes som om dom skulle expodera.Bra tryck Erik, men framförallt grymmt bra lårsvep..fina linjer, axlarna var riktigt bra och dina triceps ser inte heller dåliga ut! :emo-thumb
Vi ses väl på scen framöver, det var riktigt kul..jag blev nöjd med mina 5:e platser..på LP fick jag 2or i alla ronder av en kvinnlig dommare vilket gav mersmak, en annan hade mig som 3a i alla ronder, siktar nog på en LP 2007 och då en pallplats! Har lite filmmaterial till dig, adda mig på msn om du vill, min adress är [mailto:strumpa_81@hotmail.com]
Slutligen grattis till dina placeringar på bägge tävlingarna, kul att du fick pallen! Kör hårt! :up:
Mvh/ Anders
20 december, 2006 at 03:59 #915551Anonym anvandareMemberHej Erik hmmm roligt att se lite bilder som inte bara är från scenen och de är imponerande
Och jag måste faktiskt säga att du var en av de som imponerade mest på mig utav deltagarna på Lucian för jag tyckte du hade en bra jämnhet i kroppen och att du var mycket komplett och faktiskt inte hade någon riktig svaghet i din fysik och just den saken är det jag lägger märke till och de som har råmassa i sin fysik och då i bara vissa muskelgrupper är inte de som imponerar på mig och därmed inte sagt att din massa var dålig utan tvärtom.
Dessa saker + att du har en personlighet som inte är kaxig utan att du var tvärtom och jag måste säga att du nog var en utav de trevligaste jag mötte på Tävlingen och detta gör att jag tror du kan bli hur bra som helst:nod
Så jag önskar dig lycka till framöver och på dina kommande tävlingar och du fortsätt på samma vis i träning mm för du helt klart på rätt väg i det mesta.
Hoppas vi ses på kommande tävlingar framöver och om inte på scen så i publiken i alla fall
Vi hörs hälsningar Micke:up:20 december, 2006 at 05:52 #915552Anonym anvandareMemberJa du har verkligen en tilltalande fysik killen!
Håller förvisso inte med om att ett par armar inte kan bli för stora.
Det jag reflekterade över vid första anblicken som släpar, var hamstrings.
Du har riktigt grymma axlar och stora armar.Fortsätt så och tack för en bra bildserie, mer sånt :up:
20 december, 2006 at 20:52 #915553Anonym anvandareMemberThomas.B wrote:Tycker du borde köra SM!
Själv blir det SM om det är som vanligt i oktober, annars lucia för mig medVi får väl se hur det känns när det börjar närma sig. Man vill ju hinna lägga på sig nåt kg muskler till också.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.