Home › Forums › Medlemsbilder › Mitt 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 december, 2006 at 20:59 #915554Anonym anvandareMember
tack
Kommer förmodligen satsa på Sm om allt går som de ska med träningen hoppas vi ses bakstage nästa år släng in lite bilder när du är off mellanåt riktigt insperiandeErik_W wrote:Tack. Jag har läst dina trådar och det är imponerande, särskillt med tanke på att du inte är så gammal än. Du blir en tuff konkurrent. Blir det någon tävling nästa år för din del?20 december, 2006 at 20:59 #915555Anonym anvandareMemberAnders Strömnes wrote:Bra tryck Erik, men framförallt grymmt bra lårsvep..fina linjer, axlarna var riktigt bra och dina triceps ser inte heller dåliga ut! :emo-thumbVi ses väl på scen framöver, det var riktigt kul..jag blev nöjd med mina 5:e platser..på LP fick jag 2or i alla ronder av en kvinnlig dommare vilket gav mersmak, en annan hade mig som 3a i alla ronder, siktar nog på en LP 2007 och då en pallplats! Har lite filmmaterial till dig, adda mig på msn om du vill, min adress är [mailto:strumpa_81@hotmail.com]
Slutligen grattis till dina placeringar på bägge tävlingarna, kul att du fick pallen! Kör hårt! :up:
Mvh/ Anders
Tack, du får väl ge mig lite diettips inför Lucia nästa år för du var i riktigt bra form.
Ja, Samuel Tejre sa att du hade lite filmklipp, skulle vara hemskt kul att se. Jag använder inte MSM men jag ska försöka fixa det. Jag skickar ett mail till dig så du får min mailadress.
Vi hörs
Mvh Erik
20 december, 2006 at 21:01 #915556Anonym anvandareMemberHärlig fysik och symmetri!
20 december, 2006 at 21:29 #915557Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Hej Erik hmmm roligt att se lite bilder som inte bara är från scenen och de är imponerande
Och jag måste faktiskt säga att du var en av de som imponerade mest på mig utav deltagarna på Lucian för jag tyckte du hade en bra jämnhet i kroppen och att du var mycket komplett och faktiskt inte hade någon riktig svaghet i din fysik och just den saken är det jag lägger märke till och de som har råmassa i sin fysik och då i bara vissa muskelgrupper är inte de som imponerar på mig och därmed inte sagt att din massa var dålig utan tvärtom.
Dessa saker + att du har en personlighet som inte är kaxig utan att du var tvärtom och jag måste säga att du nog var en utav de trevligaste jag mötte på Tävlingen och detta gör att jag tror du kan bli hur bra som helst:nod
Så jag önskar dig lycka till framöver och på dina kommande tävlingar och du fortsätt på samma vis i träning mm för du helt klart på rätt väg i det mesta.
Hoppas vi ses på kommande tävlingar framöver och om inte på scen så i publiken i alla fall
Vi hörs hälsningar Micke:up:Tack Micke. Kul att höra det från dig eftersom jag följt din tråd och har blivit inspirerad av dig. Är dessutom väldigt imponerad av hur du lyckades fylla ut och toppa formen mellan december och Lucia, du måste ha hittat vad som funkar för dig. Du får ge mig lite tips nu inför nästa lucia (du får ju ändå inte vara med mer). Tycker det var väldigt trevligt att träffa dig också, synd att det inte blev någon riktig utekväll, men jag var bara trött och sugen på glass och milkshake. Det får bli någon annan gång.
Åkte faktiskt förbi Ljungby i dag i jobbet, det är ju inte så långt från Jönköping. Jag får försöka ta mig ner och göra ett träningsbesök ngn gång. Skulle vara kul att köra ett pass ihop och snacka lite mer.
Jag skickar ett pm till dig med mitt mobilnummer om du är i Jönköping någon gång och vill träna eller bara har lite tid att slå ihjäl.
Ha det bra
Mvh
Erik20 december, 2006 at 21:39 #915558Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ja du har verkligen en tilltalande fysik killen!
Håller förvisso inte med om att ett par armar inte kan bli för stora.
Det jag reflekterade över vid första anblicken som släpar, var hamstrings.
Du har riktigt grymma axlar och stora armar.Fortsätt så och tack för en bra bildserie, mer sånt :up:
Tack så mycket. Ja jag vet att hamstrings släpar lite. Har löparknä på höger knä. Det är en sena på utsidan av knäet som lätt blir överansträngd och irriterad vid de flesta övningarna för baksidan, men jag jobbar på det.
Har inte varit nöjd med armarna tidigare och har prioriterat dom hårt så det är kul att du tycker dom är bra.
Mvh
Erik20 december, 2006 at 21:44 #915559Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:tack
Kommer förmodligen satsa på Sm om allt går som de ska med träningen hoppas vi ses bakstage nästa år släng in lite bilder när du är off mellanåt riktigt insperiandeDet är inte omöjligt att vi ses på SM även om jag inte tror jag kommer köra det själv 2007. Om inte annat lär vi ses på någon annan tävling nästa år.
Off bilder sa du. Jag kanske skulle lägga in lite bilder nu då, har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv. Jag försöker ändå hålla igen på maten så jag förstår inte vad det är som händer, nu ikväll ligger vikten på 115kg och det lär ju inte bli mindre efter julhelgen.
Mvh Erik
21 december, 2006 at 23:34 #915560Anonym anvandareMemberErik_W wrote:Tack, du får väl ge mig lite diettips inför Lucia nästa år för du var i riktigt bra form.Ja, Samuel Tejre sa att du hade lite filmklipp, skulle vara hemskt kul att se. Jag använder inte MSM men jag ska försöka fixa det. Jag skickar ett mail till dig så du får min mailadress.
Vi hörs
Mvh Erik
Tack själv då Min diet är nog den enklaste man kan tänka sig, finns nog inga konsigheter inom byggning, ej mixtra är vad jag tror på och att äta mkt kolhydrater (600 gram hela dieten) samt mycket morgonpromenader är vad jag tror på. För då har man näringstajming till träningspassen och byggandet även under hela dieten
Hörs av snart då! :emo-thumb23 december, 2006 at 14:58 #915561Anonym anvandareMemberMitt mål är att köra Sm, men som du säger, det kan hända mycket… Känner redan sug att börja dieta.. funderar på grand prix, men jag tror min kropp behöver mer vila.. Har varit ett tufft år för kroppen det som varit.
Hoppas nu du Njuter av Jule maten iafl.. Många i världen som går miste om den!
Take care31 januari, 2007 at 13:27 #915562Anonym anvandareMemberTyckte väl jag kände igen dig från någonstans. Atlantis rules!
Gratulerar till 3:e-plats(erna) :up:1 februari, 2007 at 22:51 #915563Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Tyckte väl jag kände igen dig från någonstans. Atlantis rules!
Gratulerar till 3:e-plats(erna) :up:Att någon väckte liv i den här gamla tråden igen, det var ett tag sen jag tittade på bilderna nu. Formen är tyvärr inte riktigt lika bra längre. Men tack för gratulationerna. Funderar på vem du kan vara
1 februari, 2007 at 23:00 #915564Anonym anvandareMemberGår träningen bra Erik???
Hmmm hoppas det för det ska bli kul o se dig från publik hållet detta året i fall du ska tävla på lucian i år igen:nod
I vilket fall som helst kör hårt mannen:up:2 februari, 2007 at 08:18 #915565Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut. :up: Ser fram i mot att se dig på någon tävling framöver. Kommmer inte ihåg om jag såg dig på ff 06 såg förbedömningen men jag såg bara fram till pausen, tror du va efter va???
2 februari, 2007 at 10:18 #915566Anonym anvandareMemberSymetriskt och snyggt!:up:
Lite mer rygg och lårhäng skulle det vara isf…:ph34r:
PS. Axlar är en härlig muskelgrupp!
2 februari, 2007 at 10:54 #915567Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Går träningen bra Erik???
Hmmm hoppas det för det ska bli kul o se dig från publik hållet detta året i fall du ska tävla på lucian i år igen:nod
I vilket fall som helst kör hårt mannen:up:Tjena Micke,
det går sådär med träningen faktiskt. Efter tävlingen gick träningen riktigt bra, men nu har jag varit lite småkrasslig i omgångar. Det kanske är kroppens sätt att tala om att det är dags att ta det lite lugnt, jag vilade inget efter tävlingarna utan körde bara på som vanligt. Så nu har jag tagit det lite lugnare både med träningen och att sköta kosten. Det är ganska skönt att leva lite mer som en normal människa ett tag. Men det märks på kroppskonstitutionen så snart ska jag ta tag i det ordentligt för jag har tänkt satsa på Lucia i år igen. Men jag har ju ett par månader mer på mig än vad du har, SM ligger väl i oktober. Då ser jag fram emot att sitta i publiken.
Ha det bra
2 februari, 2007 at 13:57 #915568Anonym anvandareMemberErik_W wrote:Att någon väckte liv i den här gamla tråden igen, det var ett tag sen jag tittade på bilderna nu. Formen är tyvärr inte riktigt lika bra längre. Men tack för gratulationerna. Funderar på vem du kan varaDu har säkert sett mig, är ganska svår att missa . Brukar hänga i hasorna på min träningskompis X-amin, men annars syns jag oftast bland cardio-maskinerna nånstans .
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.