Home › Forums › Medlemsbilder › Mitt första inlägg/tråd.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2006 at 00:02 #94079Anonym anvandareMember20 mars, 2006 at 00:02 #1030927Anonym anvandareMember
Jepp, detta är jag då.
Jag har trännat ca 1 månad (20 gånger) men innan så var jag vid god form också, jag klättrar (inomhus på vägg ibland), simmar, kör motorcross mm.
Vikt: 70-72kg
Längd: 182-184 cm
Ålder: 17,5 årSkulle gärna vilja veta vad ni tycker (förutom att bildkvaliten suger, att jag har fuskat med ljuset och att mina ben inte är med).
Jag skulle också vilja veta vad ni tycker jag ska lägga mera energi på, ska INTE tävla något vis men vill gärna se vältränad ut men jag vill INTE se ut som en bodybuilder = naturligt ut. Ni som vet hur Stålhandske ser ut i Hamilton, så vill jag se ut typ.
Sista bilden är hur jag ser ut framför datorn i avslappnat och potatistillstånd.
Mvh Christian
20 mars, 2006 at 00:06 #1030928Anonym anvandareMemberVad ska man säga, älskar människor som beskriver sina drömfysiker med hjälp av filmroller. :up:
Välkommen till BODY!
20 mars, 2006 at 00:26 #1030929Anonym anvandareMemberalltså har man tränat en månad är det inte läge att börja prioritera. Bygg hårt i 5år sen kanske vi kan börja snacka om att satsa på mer baksida axlar el nåt.
Kör hårt annars!20 mars, 2006 at 00:53 #1030930Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Vad ska man säga, älskar människor som beskriver sina drömfysiker med hjälp av filmroller. :up:Vad ska man annars beskriva med? Personer bygger ju på hela tiden (eller lägger av), men just Hamiltonfilmerna ändras ju inte;)
norsk_gadd wrote:Välkommen till BODY!Tack
Jacksatan wrote:alltså har man tränat en månad är det inte läge att börja prioritera. Bygg hårt i 5år sen kanske vi kan börja snacka om att satsa på mer baksida axlar el nåt.
Kör hårt annars!Okej, jag omformulerar mig, vilka muskelgrupper ska man tränna för att resultatet snabbast ska bli synligt för andra (självklart ska inte resten av kroppen glömmas men det vore ju najs och få några positiva kommentarer i sommar:nod )
Men man kan ju alltig prioritera lite, tex om jag skulle åka Wasan nästa år så är ju långdistanskondition bäst att öva mest på (nej, jag kommer INTE åka Wasan), jag tänkte något liknanse fast på gymmet.
Mvh Christian
20 mars, 2006 at 06:35 #1030931Anonym anvandareMemberChristian_S wrote:Vad ska man annars beskriva med? Personer bygger ju på hela tiden (eller lägger av), men just Hamiltonfilmerna ändras ju inte;)Varför inte beskriva med en bild? Jag har googlat både på Åke Stålnacke, Mats Långbacka, och Hamilton utan att få så mycket som ett hum om vad du är ute efter. Jag tror inte att jag har sett någon av Hamilton-filmerna, och om jag har gjort det så har jag i alla fall inte lagt någon fysik på minnet.
20 mars, 2006 at 08:20 #1030932Anonym anvandareMemberChristian_S wrote:Vad ska man annars beskriva med? Personer bygger ju på hela tiden (eller lägger av), men just Hamiltonfilmerna ändras ju inte;)Tack
Okej, jag omformulerar mig, vilka muskelgrupper ska man tränna för att resultatet snabbast ska bli synligt för andra (självklart ska inte resten av kroppen glömmas men det vore ju najs och få några positiva kommentarer i sommar:nod )
Men man kan ju alltig prioritera lite, tex om jag skulle åka Wasan nästa år så är ju långdistanskondition bäst att öva mest på (nej, jag kommer INTE åka Wasan), jag tänkte något liknanse fast på gymmet.
Mvh Christian
Ja, prioriterar du styrketräning så tränar du hela kroppen. Ska man åka vasan ställer man sig inte och bara kör stakträning i backe, utan man tränar inför alla delar som finns i loppet.
Alltså allt syns ju, bröst, axlar, armar, rygg, mage. Ben kan man gömma så skulle väl va dessa man inte få komplimanger för på sommaren annars. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.