Mitt resultat av 2 års träning

Home Forums Medlemsbilder Mitt resultat av 2 års träning

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Drog igång på allvar med styrketräningen igen, våren 2009 efter att jag fyllt 30. Resultatet kunde ha varit ännu bättre om jag varit mer strikt med kosten. Jag har i princip ätit som jag alltid gjort förutom att tänka på att få i mig mer protein och skurit ner godis/snacks-ätandet med 95%.

Vikten är densamma. Gick ner till 73 kg första halvåret men ligger nu på samma vikt som när jag började. ca. 80 kg.

Planen nu är att försöka bränna bort fett inför våren och sommaren.

Jävligt bra jobbat! Är ju en klar skillnad i viktfördelningen! Lite deff så blir tonårsflickorna som galna! :D

Ser skitbra ut

Att du e på samma vikt är fint för att du blivit av med mycket fett och fått en hel del uskler.
    Keep it up

Grymt inspirerande!
    Från en 30+ till en annan!!

Tack ska ni ha! Ja, det blir deff nu fram till sen vår. Ska se till att få upp en bild när den är klar också.

En full body wax kommer nog att ta bort några kilo rent visuellt, nej jag trollar inte ;)

JakobMinell wrote:
    En full body wax kommer nog att ta bort några kilo rent visuellt, nej jag trollar inte ;)

I hear you! Kommer dock inte att hända. Det skulle kännas rätt så patetiskt och desperat om jag gjorde det. :D

Flessa wrote:
    Hahaha! Jakob stod för dagens skämt! :D

Jag tränar inte för att stå på någon scen.

Flessa wrote:
    Är ju som sagt impad av dina results :up:

Tack! Det är verkligen snällt av er alla! Jag har ägnat dessa två år till att omfördela så jag har inte inriktat mig på varken bygg eller deff. Det ska bli lite intressant att se vad som döljer sig under fettet. För det finns en hel del fett kvar. Jag ligger säkert på 15-17% kanske ännu mer t om.

Jag gissar på fett med muskler! Fattar du…fett med…ähh håll tyst. :)

Nykropp wrote:
    Jag gissar på fett med muskler! Fattar du…fett med…ähh håll tyst. :)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.