More pics !!!

Home Forums Medlemsbilder More pics !!!

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Ett par till bjuder jag på mm mmm :bb3:

Homan wrote:
    Bra fysik, bra form, gillar ränderna på benen men kanin slår allt.:emo-thumb

:worship: tack tack :up:

Du håller formen bra Jimmy:emo-thumb
    Tänkte faktiskt komma ner till Lödde och träna nästa vecka, vad säger du om ett pass?
    Hälsn Mats

Mats_72 wrote:
    Du håller formen bra Jimmy:emo-thumb
    Tänkte faktiskt komma ner till Lödde och träna nästa vecka, vad säger du om ett pass?
    Hälsn Mats

God fortsättning vännen !!!
    Höll formen tills idag haha. Ja det hade varit trevligt. Bara skicka ett mail så bestämmer vi en dag och kör skiten ur varandra :up:

mycket bra :) men ryggen beh

om jag vatt dej hade jag satsat på att gå upp o sen deffa helt klart

Tack för tipset :up: Du verkar ha bra koll på saker och ting :nod På bilderna här visar jag hur formen var 12 dagar efter Luciapokalen.

rinto wrote:
    om jag vatt dej hade jag satsat på att gå upp o sen deffa helt klart
    Jimmy Jönsson wrote:
    Tack för tipset :up: Du verkar ha bra koll på saker och ting :nod På bilderna här visar jag hur formen var 12 dagar efter Luciapokalen.

Din styrka Jimmy är helt klart helheten. Du är säkert inte känd på gymet som
    ”killen med armarna” eller ”han med benen”. För mig är du en riktig byggare och ser ut därefter. Djävligt bra helt enkelt!! Kör hårdast!:up:

Desmo wrote:
    Din styrka Jimmy är helt klart helheten. Du är säkert inte känd på gymet som
    ”killen med armarna” eller ”han med benen”. För mig är du en riktig byggare och ser ut därefter. Djävligt bra helt enkelt!! Kör hårdast!:up:

😮 jag e rörd av dina ord :)

Ser väldigt hård ut! Om jag får nämna nått som släpar så är det nog ryggen, men det vet du säkert redan.

mvh Boven

Kan alltid förbättras :nod . Bilderna tagna 12 dagar efter Luciapokalen så hårdheten var där :up:

Boven wrote:
    Ser väldigt hård ut! Om jag får nämna nått som släpar så är det nog ryggen, men det vet du säkert redan.

mvh Boven

ser bra ut jimmy, jag vet att du tränar hårt och intensivt så jag hittar inget att klaga på!

😮 jag gör så gott jag kan och det är upp till bevis DC och Lucia 2006 om jag tränat tillräckligt hårt och intensivt i år.

jense wrote:
    ser bra ut jimmy, jag vet att du tränar hårt och intensivt så jag hittar inget att klaga på!
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.