Morgan Lundberg -85kg

Home Forums Medlemsbilder Morgan Lundberg -85kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 57 total)
  • Author

Grattis !!! Fråga Morgan om han är sugen på mer riskaka med nutella…

det var kanonform på Morgan men måste även säga att man blev grymt impad på Mattias engagemang i coachningen samt hur duktig han är. Helt klart toppskiktet bland coacherna :up:

gosh wrote:
    det var kanonform på Morgan men måste även säga att man blev grymt impad på Mattias engagemang i coachningen samt hur duktig han är. Helt klart toppskiktet bland coacherna :up:

Tack Gosh de orden värmer:up:

Cagiva wrote:
    Jo men om man ändå kniper förstaplatsen så kan det ju inte skada så mycket att visa upp hur hård man är..

Tja, gör det och risken är stor att man blir diskad eller får poängavdrag. Då blir det ingen förstaplats. Något som en tävlande fick erfara under förra årets LP.

On Topic: Det såg riktigt bra ut Morgan. Bra jobbat.

gosh wrote:

Jag kan bara hålla med dig gosh, Mattias är en grym coach.
    Jag hade aldrig ens kommit i närheten av Luciapokalen över huvud taget om det inte hade varit för hans engagemang och min sambo förstås.
    Så jag säger bara TACK Mattias och Karin för erat stöd och hjälp.:up:

…så tycker jag som publik/BB-idiot att det är en skyldighet att visa ränderna under posedownen (som ej ingår i tävlingen), av tävlande med sådana (räfflor alltså)! :buttrock:

Jonas Lundberg wrote:
    …så tycker jag som publik/BB-idiot att det är en skyldighet att visa ränderna under posedownen (som ej ingår i tävlingen), av tävlande med sådana (räfflor alltså)! :buttrock:
    Jorgen wrote:
    Under den tiden du står på scenen är du med i tävlingen.

okej då! :(

men hoppas ändå på att han med räfflorna visar det och struntar i allt annat, för det är jäkligt fräckt!
    bättre att få puplikens jubel än en 1:a plats…
    1:an är ju inte alltid publikens favorit… ;)

Morgan Lundberg wrote:
    Jag kan bara hålla med dig gosh, Mattias är en grym coach.
    Jag hade aldrig ens kommit i närheten av Luciapokalen över huvud taget om det inte hade varit för hans engagemang och min sambo förstås.
    Så jag säger bara TACK Mattias och Karin för erat stöd och hjälp.:up:

Anytime Morgan det vet du:up:

Jonas Lundberg wrote:
    okej då! :(

men hoppas ändå på att han med räfflorna visar det och struntar i allt annat, för det är jäkligt fräckt!
    bättre att få puplikens jubel än en 1:a plats…
    1:an är ju inte alltid publikens favorit… ;)

Sanna ord :-)

Riktigt vass form, ska bli kul att se på scenen :up: .

Lycka till.

Nordberg wrote:
    Riktigt vass form, ska bli kul att se på scenen :up: .

Lycka till.

Haha, antingen är du lite efter Nordberg eller så vet du nått som inte står i tråden….;) :p

MickeGBG wrote:
    Haha, antingen är du lite efter Nordberg eller så vet du nått som inte står i tråden….;) :p

Han är nog lite efter:D

Mattias L wrote:
    Han är nog lite efter:D

Haha efter tror jag :up: .

Nordberg wrote:
    Haha efter tror jag :up: .

Vi förlåter dej Nordberg- du är ju trots allt på diet inför LP-06.:nerd:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.