MTGP 2008 Västerås

Home Forums Medlemsbilder MTGP 2008 Västerås

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author

Formen!? Jag vet inte ;) Det kommer bli tufft. Och går jag vidare till topp-6 så är detta vinst för mej. Nu blir det bedtime för imorgon så är det fullt ös.

dway wrote:
    ARE YOU READY???
    det kommer att bli en tuff klas – hur är formen?

Efter förra årets motgångar så bestämde jag mej samtidigt som jag börja totalrenovera lägenheten att hoppa på dieten och köra Loaded Cup och där emellan så dök MTGP upp. Hela resan sen operationen har varit en ända stor utmaning. Mest för att bevisa för mej själv att det gick att komma tillbaka ganska snabbt. Trägen vinner, är det inte så !? Tävlar ju dock emot sig själv. Jag kommer showa på Loaded, absolut :up:

Richard B wrote:
    fan vad roligt att du redan är tillbaka Jimmy, visa inte rumpan för mycket för domarna bara, var väl inte helt uppskattat senast? Dock älskade vi i publiken det på DC 2006 (tror jag det var) :emo-thumb

Härlig form . Snygg tatuering !

Tack ;)

Oggelit0 wrote:
    Härlig form . Snygg tatuering !

Som jag sa tidigare så var varken 2007 eller början på 2008 inget vidare bra för mej. Men jag har aldrig gett upp utan så länge det går försökt att kämpa på. Nu står vi här en vecka till Loaded Cup idag. Håller mej nu flytande med lätt träning mest för genomblödning. När man är hel och frisk så uppskattar man verkligen saker och ting på ett annat sätt. Vi tränar för livet inte för stunden. Skall man vara hel framöver så får man träna med insidan. Men ibland så funkar det bara inte och man köttar på och så plötsligt så händer det. Efter Loaded så blir det lungt ett tag framöver. Men fram tills dess så är det fullt ös i den mån det går. Tack vännen :)

Mvh Jimmy Jönsson

RbN33 wrote:
    Blir ju bara bättre och bättre Jimmy.. Fårse kommer nog gå bra för dig framöver om du får hålla dig hel & frisk!:emo-thumb

Hello Jimmy,

Såg inte dig på MTGP men vi var inne och såg dig på loaded. Grymt bra jobbat. Såg riktigt bra ut. Såg att det diskuterades om du skulle ner i -80 och jag undrar hur nära du låg på vikten. Tyckte du såg bra ut i -90. Riktigt bra form och bra linjer.

Lycka till med fortsatta satsningar

Tack Jan, kul att höra. Inte varit inne här på ett tag. Tiden räcker helt inte till.

Vägde in på 81.8 i Västerås på MTGP och 86.7 i Danmark på LOADED.

Jag hade säkert kunna pressa mej ner under vikten i Västerås, men olyckligvis så drog jag på en skada 2 veckor innan som jag fortfarande väntar magnetröntgen till. Våga inte pressa mej för hårt. Till LOADED kännde jag att jag där fanns inget att förlora då jag åter igen skada mej, så jag prova ett helt nytt upplägg och det blev ju bra i slutändan trots allt skit. Jag har en del mål som jag skall uppnå inom snar framtid. Jag är redan fullt igång.

Ha det så bra.

Mvh JJ

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.