Nedräkning till Fitnessfestivalen!

Home Forums Medlemsbilder Nedräkning till Fitnessfestivalen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 158 total)
  • Author
    papicrille wrote:
    du blev skitsnygg….

Tackar! 😮

Bamse7-9 wrote:
    Lite hårdare till nästa år så Annars riktigt fint!

Mmm, måste verkligen bli hårdare nästa gång. Kul att du tycker det såg fint ut i övrigt!

Dan_The_Man wrote:
    Du lyckades bra med dieten Emelie
    Du såg kanonfin ut!

Tackar Danne! Ja lyckades deffa ner mig några kilon till slut. Blev sammanlagt 16,5 kg viktnedgång. Men mer fett skulle definitivt behövts skalats bort. Nästa gång då jäklar! :devil:

Exhale Freddan wrote:
    Jäklar vilken förändring……bra jobbat

Hehe, ja det blev ju det..Tack så mycket! :D

SUSAN wrote:
    *Grymt bra jobbat tjejen*

Tack Susan!

Jennie_80 wrote:
    Hej. Det var ett tag sen. Grattis till din debut och jag tyckte att du såg jätte bra ut..
    kramar

Hej tjejen! Hur är läget med dig? Tack! Känns toppen att genomfört min första tävling, nu har jag en hel väska full med lärdomar till nästa gång o är taggad till tusen!! 8) Kram!

vogga wrote:
    vilka fina bilder och vilken skillnad …
    grymt å många grattis:)

Tack o bock!! :fun:

A men shit emelie!
    Har verkligen missat detta!
    Grymt jobbat! Kommer ihåg när vi tränade ihop för grymt länge sen och då hade du väldigtmkt att skala av som vi pratade om..
    VERKLIGEN BRA jobbat!
    Du har verkligen lyckats med dieten! Fortsätt så!
    Hoppas att man ser dig på scenen någon mer gång!
    Stort grattis till din debut och lycka till!

//C.J

Bra förbättring

Med de förutsättningar du hade, dvs. att du låg något efter i din diet så tycker jag du lyckades bra. Men att gå så långt som vissa här att säga att du lyckats kanon med dieten är att dunka rygg.

Det syns att du har massa på kroppen och nästa gång kommer du ha ännu mer massa och förhoppningsvis kommer du också in hårdare, då kommer du kliva ett rejält steg upp på resultatlistan.

Dock ska du ha kred för att du lyckades hålla en stabil och jämn viktnedgång utan att räkna kalorier, ett bevis på att du känner din kropp, hoppas du gör lika nästa gång men att du då börjar något tidigare alt. inte lägger på dig lika mycket späck denna gång ;)

Grattis till en lyckad debut, ska bli kul och se vad som händer framöver. :up:

Mvh

Emelie wrote:
    Tackar vännen!! Japp vi får styra upp en helg efter nyår då vi kan ses o hitta på något skoj. Idag är sista dagen på ex-jobbet innan jul/nyår så jag får riktigt långledigt. Såå skönt!! Hälsa Säffle! Kram kram

vi får se till att BOKA in en helg i januari: NU är det DIN tur att komma till Skene igen:up:!
    Vad sägs om vecka: 3 den 19-20/1 ? Lördag – Söndag så kan vi tröna och umgås, äta lite gott och mysa?
    Fundera på det så får du HÄLSA Norrland med OMNEJD och ha en riktigt KUL jul. Vet att tomten kommer på besök till dig också!:p

Puss å Kjam, GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!
    All credit too you baby!:worship:

En fika är ALDRIG fel!
    Har du hunnit landa lite och tänka på nya mål? Kram P.

GRYYYYMT JOBBAT TJEJEN!!
    Vilka snygga bilder!
    Riktigt impad ..
    Shit, .. va taggad jag blev nu =P
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Grymt jobbat :D

sh0w wrote:
    A men shit emelie!
    Har verkligen missat detta!
    Grymt jobbat! Kommer ihåg när vi tränade ihop för grymt länge sen och då hade du väldigtmkt att skala av som vi pratade om..
    VERKLIGEN BRA jobbat!
    Du har verkligen lyckats med dieten! Fortsätt så!
    Hoppas att man ser dig på scenen någon mer gång!
    Stort grattis till din debut och lycka till!

//C.J

Tackar tjejen! Ja, jag hade en heel del att skala av alltså. Jag var inte riktigt medveten om att jag hade så pass mycket att skala av som jag faktiskt hade underligt nog. ;) Men nu vet jag till nästa gång! Kommer definitivt satsa mot scenen igen, har redan lite planer, men först fokus på att bli klar med skolan o skaffa jobb. Nu är det snart din tur att göra debut va, men i AF då?! Kram kram

Waerme, Linda o Ekman: Tack ska ni ha! :)

stenis wrote:
    Med de förutsättningar du hade, dvs. att du låg något efter i din diet så tycker jag du lyckades bra. Men att gå så långt som vissa här att säga att du lyckats kanon med dieten är att dunka rygg.

Det syns att du har massa på kroppen och nästa gång kommer du ha ännu mer massa och förhoppningsvis kommer du också in hårdare, då kommer du kliva ett rejält steg upp på resultatlistan.

Dock ska du ha kred för att du lyckades hålla en stabil och jämn viktnedgång utan att räkna kalorier, ett bevis på att du känner din kropp, hoppas du gör lika nästa gång men att du då börjar något tidigare alt. inte lägger på dig lika mycket späck denna gång ;)

Grattis till en lyckad debut, ska bli kul och se vad som händer framöver. :up:

Mvh

Ja, jag låg lite väl långt efter i dieten. Skulle lagt in de sista växlarna mycket tidigare. Levde i någon form av utopi och trodde att jag skulle lyckas gå ner i enbart fett (fråga mig inte hur jag tänkte) så att jag skulle vara nere på mycket lägre fettprocent vid högre vikt så att säga.

Mmm, nästa gång ska jag ha mycket bättre initial form så jag inte behöver gå ner lika mycket späck. Som lägst vägde jag 59,0kg (dagen innan tävlingen) så till nästa gång ska jag satsa på att komma ner till 55kg. I dagsläget väger jag 64-65kg o jag tänker hålla den vikten fram till nästa diet. Möjligen gå upp 2-3kg till, men inte upp till 75,5kg som jag vägde innan denna diet.

Tack för din ärlighet Stenis! :up:

Paula wrote:
    En fika är ALDRIG fel!
    Har du hunnit landa lite och tänka på nya mål? Kram P.

Jag pm:ar mitt nr så får vi höras om en fika!

Tänkte redan innan tävlingen att jag förmodligen kommer att tävla igen så småningom, men att jag inte ska bestämma när förrän jag är klar med skolan. Kommer förhoppningsvis vara klar med skolan till hösten vilket innebär att en diet inför MTGP 2009 skulle kunna påbörjas i oktober 2008. Så nytt mål har formulerats utan att jag egentligen tänkt det från början. ;) Kan inte låta bli..:p

Får se hur allt faller sig och så, men kommer antagligen inte tävla innan MTGP 2009 iaf (kommer nog att börja krypa i mig redan innan dock..). Själv då?

Kram!

Emelie wrote:
    Tackar tjejen! Ja, jag hade en heel del att skala av alltså. Jag var inte riktigt medveten om att jag hade så pass mycket att skala av som jag faktiskt hade underligt nog. ;) Men nu vet jag till nästa gång! Kommer definitivt satsa mot scenen igen, har redan lite planer, men först fokus på att bli klar med skolan o skaffa jobb. Nu är det snart din tur att göra debut va, men i AF då?! Kram kram

Hehe ja, men du har ju lyckats att med ditt mål att bara stå på scenen och att våga är en stor grej :)!
    Sen vet du ju nu också vad som kan förbättras :) eller hur?!
    Ja allt det dära är du ju redan medveten om hehe***
    Ja.. Jag hoppas att axeln inte krånglar med mig annars får jag satsa på ngt annat.. Kanske BF?! Who knows… Skynda långsamt, en dag i taget..
    Nu håller jag fortfarande på att bygga :bb2:
    Hoppas att du har haft en fin helg..!
    Bor du kvar i gbg? Kramar!

magiskt bra du blev! Kikat in här ibland och de har varit spännande läsning:)
    Ta sig till scen är ju grymt bra gjort! Lycka till i framtiden/go snoopy=)

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 158 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.