Nedräkning till Fitnessfestivalen!

Home Forums Medlemsbilder Nedräkning till Fitnessfestivalen!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 151 through 158 (of 158 total)
  • Author

Hej.Jo tack det är bara bra. Har haft en liten paus men är nu igång igen.Tyvär höjde de avgiften på gymet så jag har bestämt at just det gymet ite var värt det när det finns andra gym i närheten för halva priset.Men som det ser ut nu så har jag till april sen blir det väl att skaffa hantalar och skivstång hemma och hoppas man kan göra ett bra jobb ändå..

Du är verkligen modig.Vilken erfarenhet du fått..Tummen upp..Kram

Har följt din resa till och från. Är grymt imponerad av att du tog dig upp på scenen, inte minst eftersom du hade modet att köra din egen väg. Visst, du hade kunnat vara hårdare, men nu har du (utgår jag från) en massa erfarenhet som du kan bygga vidare på.

Lycka till med fortsättningen på resan!

OT: Vad har du inriktat dig på på F? Tiden går, snart är det banne mig 30 år sedan jag började på E, men känns som om det var igår. Eller i alla fall i förrgår. :p

papicrille wrote:
    du blev skitsnygg…. :)

+1, verkligen skitsnygg.

…knepigt det där, att jag aldrig ska lära mig. När jag träffar människor i vardagen så stirrar jag konstant på deras kroppar och analyserar dem, och när jag tittar på tävlingsbilder så fastnar jag alltid på ansiktet.

Är det någon skojare som vart och slipat på bilden till höger? Det såg onekligen retoucherat ut…

MVH

Grattis till en lyckad debut :)
    Kan tänka att du lärt dig enormt mkt av allt som inneburit resan till tävling, och på själva tävlingen.
    Det som är de viktigaste med en debut att man lär sig massa och bli enormt taggad till nästa gång, ej hur man placerar sig tycker jag

God jul tjejen..

Var trevligt att träffas och prata om våra bedrifter och debuter på scenen…

Jag, du, Paula får styra upp att ses snart kanske ta ett pass eller fika ihop ;)=

Kram på dig !!!

..från kanske världens segaste..men först jul/nyår och sedan tråkigt omtentaplugg+kraschad dator har gjort att jag inte surfat runt här på Body så mycket. Men nu har jag dator igen så nu jäklar! ;)

Chulle: Mycket kloka ord från en klok tjej! Ja, bara man vågar så har man kommit en bra bit på väg. Är nöjd över att jag vågade och att jag tog mig upp på scen! Japp, jag bor fortfarande kvar här i gbg.

andrasidan: Åh, tack! 😮 Roligt att du följt min väg!

Jennie: Tråkigt med förhöjda avgifter, men som sagt med hantlar och skivstång kommer man långt. Go girl! :up: Japp, jag är verkligen flera erfarenheter rikare av min debut. Nu blir det roligt och spännande att bli bättre till nästa gång!

Taisho: Tack så mycket! Ja, precis nu har jag en hel del erfarenhet/kunskap jag fått från denna satsning som jag kan ha till grund för min nästa diet och tävling.

OT: Jag tog en liten avstickare från F efter 3år och gick in på inriktningen ’Quality Technology and Management’ som ligger under I. Vad läste du själv för inriktning på E? :)

Marcus Syvertsen: Tack! Hmm, vad är det som såg retuscherat ut?

Frizzo: Tack grabben!

Martin.P: Tack så mycket! Ja, det tycker jag också är det viktigaste! Hade verkligen inte förväntat mig att placera mig särskilt bra vid min första tävling. Är nöjd över att kommit fram till målet som var att göra debut och är glad över allt jag lärt mig under resans gång och vid själva tävlingen. Nu kan det bara bli bättre! :devil:

Cattahs: Japp, det var kul att träffas igen efter våra debuter och lufta alla våra intryck! Får ses snart igen!! Tentan är gjord nu, men är fullbokat denna vecka så jag hör av mig ang. att kanske ses något nästa vecka!

…så var denna saga slut!

Eftersom detta var en bildtråd om min slutspurt inför Fitnessfestivalen ser jag ingen mening med att fortsätta skriva i den.

Startar kanske en blogg inom kort dock så där får ni som följt min väg till debuten (och andra såklart) gärna fortsätta följa min resa mot framtida tävlingar!

Tack för alla kommentarer!!

Må väl!! ;)

/Emelie

Viewing 8 posts - 151 through 158 (of 158 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.