Home › Forums › Medlemsbilder › Nedräkning till Fitnessfestivalen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 september, 2007 at 19:36 #806834Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Bilder från dagens poseringsträning.
Det blev ett poseringspass på 40 min med min kära syster o pojkvän. Shit vad mycket det är att tänka på!! Måste nötas myyycket mer så att det sitter på tävlingsdagen.
Hade grym träningsvärk i ryggen från gårdagens rygg/baksida axlar pass så det var inte särskilt behagligt att sätta poserna. Vi upptäckte att jag är otroligt stel i axlarna så inför nästa poseringspass ska jag stretcha axlarna för att värma upp dem. För övrigt ska jag börja stretcha dem mer överhuvudtaget, har inte hittat något bra sätt som jag tycker tar bra tidigare, men nu fick jag tips om en riktigt bra. Rörlighetsövningar för axlarna+rotatorövningar får det också bli mer av framöver.
Försökte tänka på att försöka sänka ner höger axel för ett jämnare intryck, men fick istället inte fram axlarna lika bra tycker jag själv.
Nog snackat! Här kommer dom.
Nu är jag ingen expert, men det ser ut som du har en hel del kvar till duglig form.
22 september, 2007 at 20:05 #806835Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Nu är jag ingen expert, men det ser ut som du har en hel del kvar till duglig form.Japp, det krävs ingen expert för att konstatera det. Men som tur är har jag 11 veckor kvar att jobba på den saken! :up:
22 september, 2007 at 20:16 #806836Anonym anvandareMemberSmå bäckar små…
Goood work,.. :emo-thumb so far..
22 september, 2007 at 21:05 #806837Anonym anvandareMemberFormen ser ju bara bättre och bättre ut, det här fixar du. Annars får vi ta och piska bort resten på gymmet:emo-thumb
Ha d gött nu.
23 september, 2007 at 14:17 #806838Anonym anvandareMemberSnickar_Palle wrote:Små bäckar små…:what:
Snickar_Palle wrote:Goood work,.. :emo-thumb so far..Tack!
23 september, 2007 at 14:21 #806839Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Formen ser ju bara bättre och bättre ut, det här fixar du. Annars får vi ta och piska bort resten på gymmet:emo-thumbHa d gött nu.
Tack! Ja det syns stora förändringar från bilder tagna innan dieten och både mått o vikt har minskat på bra, men än har jag som sagt en lång väg kvar att vandra. Men det fixar jag!! Bra att veta vad plan B blir. Tack för peppningen!
Å tack för tipsen angående face pullsen för baksida axlar sist vi sågs förresten.
Ha d gött du med!
23 september, 2007 at 14:34 #806840Anonym anvandareMemberVarför putar så många fitnesstjejer på röven? Får man pluspoäng av domarna då?
Det ser ju ut som om de har en obalans i bäckenet, vilket betyder att de är ojämt tränade. Så jag skulle vilja se att du trycker fram höften en aning, eller försöker stå lite rakare.
23 september, 2007 at 14:37 #806841Anonym anvandareMemberTanig Sprinter wrote:Varför putar så många fitnesstjejer på röven? Får man pluspoäng av domarna då?Det ser ju ut som om de har en obalans i bäckenet, vilket betyder att de är ojämt tränade. Så jag skulle vilja se att du trycker fram höften en aning, eller försöker stå lite rakare.
Haha…
Vill inte vara elak, men det är så man ska stå. BF är en sport där kvinnlighet premieras, och dit hör rumpan.
Mvh Calle
23 september, 2007 at 20:50 #806842Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Haha…Vill inte vara elak, men det är så man ska stå. BF är en sport där kvinnlighet premieras, och dit hör rumpan.
Mvh Calle
+1 :up:
23 september, 2007 at 22:35 #806843Anonym anvandareMemberTror jag glömt att skriva uttryckligen att jag gärna tar emot kommentarer på svagheter/styrkor med min fysik!
Vilken/vilka muskelgrupper tycker ni att jag ska jobba på mer på av vad man kan se på bilderna? Förutom att gå ner i fettmängd då såklart. Dvs, vilka muskelgrupper tycker ni släpar mer än andra?
23 september, 2007 at 22:40 #806844Anonym anvandareMemberVart är alla militanta feminister? Vi måste få ett stopp på det hära. Unga tjejer ska inte få stå på en scen och puta med rumpan!
OT: Svårt att se vad som finns under ytan så att säga, du kommer nog se helt annorlunda ut i tävlingsform. Du har dock mycket fin form nu tycker jag.
24 september, 2007 at 09:22 #806845Anonym anvandareMember:kicking: HEJJA HEJJA!
Detta kommer att bli bra skall du se!
Kämpa på Emelie!Good Luck
Chulle :happy:24 september, 2007 at 09:31 #806846Anonym anvandareMemberSnickar_Palle wrote:Små bäckar små…Heter väl ”många bäckar små”
Kämpa på tjejen, så kommer det att gå fin fint:emo-thumb
24 september, 2007 at 10:12 #806847Anonym anvandareMemberTjenare tjejen!
Du borde lyssna på Linda.
Du har mer än fem kg att gå ner till tävling och de kg du gått ner på de veckor du kört, är för lite.
Det bästa är om du skaffar dig någon som hjälper dig, för man blir faktiskt blind, ena sek känner man att man är i kalasform (kanske för att man är mycket mindre än vad man brukar vara) och ibland så känner man sig verkligen ur form (fast man är bättre än man tror).Tycker du ska lägga ner mjölken direkt, sen sänka i kolhydraterna (antagligen, svårt att säga när man inte vet hur mycket du ligger på). Men absolut inte stypa helt, då kommer kroppen inte vilja släppa fettet.
Kommentarer till din fysik i detta läget hjälper inte till så mycket, det är nu du ska jobba för att behålla de muskler du har.
Kör hårt!
Ska du gå i långa el korta?
24 september, 2007 at 10:25 #806848Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Haha…Vill inte vara elak, men det är så man ska stå. BF är en sport där kvinnlighet premieras, och dit hör rumpan.
Mvh Calle
Nämen?! BF here I come i år i så fall! Är det för sent att anmäla sig? Däremot är jag helt emot de där små nigningarna följt av en miniskutt tjejerna måste göra eller det kanske bara görs på stora proffstävlingar utomlands(?) Bimboaktigt minst sagt och dessutom hade min bak dallrat till. USCH! BLÄ!
Lycka till Emelie!
MVH
Mina -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.