Home › Forums › Medlemsbilder › Nedräkning till Fitnessfestivalen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 september, 2007 at 14:33 #806864Anonym anvandareMemberQuote:Ohh yes, man ska köra på ett koncept som man själv tror på!
Varför tro på något som inte funkar 100%?
Bättre att gå in UTAN förutfattade meningar, hitta något som funkar & sen tro på DET.
Dietande är inte atomfysik men inte helt enkelt heller. Ju mer man vågar erkänna att man inte vet destu mer kan man lära sej.
Vill inte vara elak & jag önskar dej all lycka till! Men var inte rädd för att förkasta ”planen” för att följa verkligheten istället, imo.mvh Micke
30 september, 2007 at 14:01 #806865Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Varför tro på något som inte funkar 100%?Bättre att gå in UTAN förutfattade meningar, hitta något som funkar & sen tro på DET.
Dietande är inte atomfysik men inte helt enkelt heller. Ju mer man vågar erkänna att man inte vet destu mer kan man lära sej.
Vill inte vara elak & jag önskar dej all lycka till! Men var inte rädd för att förkasta ”planen” för att följa verkligheten istället, imo.mvh Micke
Jag tror att ingen annan än varje person själv kan avgöra vad som fungerar till 100% för sig själv, utifrån vad den personen själv har för kriterier. Så i mina ögon kan inte du avgöra om mitt koncept funkar till 100% för mig eller inte. :nono:
Har aldrig påstått att jag tycker att dietande är enkelt! Det är verkligen en hel vetenskap i sig. Därför ingår det i min plan att ständigt återkoppla utifrån resultat/tips från andra/mitt välbefinnande och korrigera min träning/kost för att hitta det jag tycker är ultimat för mig. Håller helt med om att man måste våga erkänna sina brister för att kunna lära!
Tack för lyckönskningen!
30 september, 2007 at 19:08 #806866Anonym anvandareMemberJag tror på dig Emelie!
Du är smart, skärpt och kan ta in kritik sedan har du gjort ett medvetet val att fullfölja din egen plan och ditt upplägg vilket jag kan tycka är en risk men även en vinst i sig då du lär oerhört mycket!
Mitt stöd har du when ever!
Love U!Kriga på!7 oktober, 2007 at 14:44 #806867Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Jag tror på dig Emelie!
Du är smart, skärpt och kan ta in kritik sedan har du gjort ett medvetet val att fullfölja din egen plan och ditt upplägg vilket jag kan tycka är en risk men även en vinst i sig då du lär oerhört mycket!
Mitt stöd har du when ever!
Love U!Kriga på!Tack gumman!!
Ditt stöd betyder mycket. :up:
7 oktober, 2007 at 15:03 #806868Anonym anvandareMemberFotade lite i fredags kväll. Det är inte vid samma tidpunkt som vi brukar fota så det är inte alls samma ljus som vid de andra poseringskorten. Lägger upp en iaf så ni ser att jag fortfarande är vid liv. :p
Denna gång tycker jag att jag fick fram axlarna/armarna bättre, men då hamnar händerna i en helt annan höjd än tidigare som följd. Lägger upp den förra i samma pose för att illustrera vad jag menar. Jag har alltid siktat på att ha dem i höjd med nedre del av höftkammen, men nu funderar jag på om jag ska ha dem mer som detta kort ist… Tror jag ska försöka ha axlar/överarm såsom i det senaste kortet, men bara försöka vinkla ned underarmarna lite till.
Vilken höjd på händerna tycker ni är snyggast?
7 oktober, 2007 at 15:44 #806869Anonym anvandareMemberDet ser bäst ut på senaste bilden tycker jag.
7 oktober, 2007 at 21:11 #806870Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Tack gumman!!Ditt stöd betyder mycket. :up:
ALLTID här Emsan, det vet du!
ps.stor skillnad på kort 1 och 2. bra jobb.ds
9 oktober, 2007 at 15:46 #806871Anonym anvandareMembercamilla wrote:Det ser bäst ut på senaste bilden tycker jag.Ok, ska köra efter det framöver! :up:
suberberggren wrote:ALLTID här Emsan, det vet du!ps.stor skillnad på kort 1 och 2. bra jobb.ds .
Tack sötis!
Ska fota i bra ljus så fort jag kommer hem i vettig tid en kväll. Imorgon ska jag provvaxas. Se hur min hud reagerar så jag vet hur många dagar innan tävlingen jag ska göra det. Hoppas inte huden blir allt för irriterad! :nono:
9 oktober, 2007 at 22:41 #806872Anonym anvandareMemberEmelie;402355= wrote:Tack sötis!
Ska fota i bra ljus så fort jag kommer hem i vettig tid en kväll. Imorgon ska jag provvaxas. Se hur min hud reagerar så jag vet hur många dagar innan tävlingen jag ska göra det. Hoppas inte huden blir allt för irriterad! :nono:
Lycka till!
12 oktober, 2007 at 13:57 #806873Anonym anvandareMemberFör att ha deffat sendan juni känns de som jag måste hålla med de flesta andra angående din diet. Du får nog tighta till dig rätt mkt om du ska va i topp tror jag. Men jag är ju bara en glad amatör så ska inte säga för mkt.
Starkt att gå upp på scen hursom helst… all respekt… lycka till..
12 oktober, 2007 at 14:58 #806874Anonym anvandareMemberLägg på dig lite mer muskler först och satsa på FF 09 istället.
Vill inte vara elak men det känns som att folk köper tävlingslicensen före gymkortet12 oktober, 2007 at 15:12 #806875Anonym anvandareMemberSatsa på att få en mer genomtränad fysik först och främst. Kroppen du har/hadde på de första bilderna räcker att få komplimanger på diverse dejting sidor, men en tävling är en helt annan femma.
I ”front relaxed” borde du rotera dina axlar lite mer framåt, annars sätter du poserna rätt.
12 oktober, 2007 at 15:30 #806876Anonym anvandareMemberBilsen wrote:Satsa på att få en mer genomtränad fysik först och främst. Kroppen du har/hadde på de första bilderna räcker att få komplimanger på diverse dejting sidor, men en tävling är en helt annan femma.I ”front relaxed” borde du rotera dina axlar lite mer framåt, annars sätter du poserna rätt.
:p
14 oktober, 2007 at 21:14 #806877Anonym anvandareMemberpapicrille wrote:Du får nog tighta till dig rätt mkt om du ska va i topp tror jag.Starkt att gå upp på scen hursom helst… all respekt… lycka till..
I topp räknar jag inte med att vara på min första tävling!! Kommer definitivt vara flera erfarenheter rikare dock. :up:
Tack!!
14 oktober, 2007 at 21:16 #806878Anonym anvandareMemberBilsen wrote:Satsa på att få en mer genomtränad fysik först och främst. Kroppen du har/hadde på de första bilderna räcker att få komplimanger på diverse dejting sidor, men en tävling är en helt annan femma.:P:D
We’ll see about that!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.