Nedräkning till Fitnessfestivalen!

Home Forums Medlemsbilder Nedräkning till Fitnessfestivalen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 158 total)
  • Author
    stenis wrote:
    Jasså det tycker du, hon har haft en viktnedgång på 0,56kg i veckan medans du haft en på 0,67kg i veckan, kasta sten i glashus?

Vad har du tänkt väga in på Emelie, du lär lägga på en spurt nu på slutet om du ska komma i form alltså..

Mvh

det är inte mkt med tanke på att det finns så få veckor kvar. Min vännina måste snitta på 0,7 kg för att hinna nu och det är inte mkt mat hon får äta dock mkt cardio samt träning . 12-1400 kcal om dagen äter min vännina.

Dessutom brukar man ha en platå under en diet och de sista kilon är inte lätt att bli av med. Men du kanske har deffat och tävlar själv?

Vanessa Frykman wrote:
    det är inte mkt med tanke på att det finns så få veckor kvar. Min vännina måste snitta på 0,7 kg för att hinna nu och det är inte mkt mat hon får äta dock mkt cardio samt träning . 12-1400 kcal om dagen äter min vännina.

Dessutom brukar man ha en platå under en diet och de sista kilon är inte lätt att bli av med. Men du kanske har deffat och tävlar själv?

Visst är det så att hon ligger efter, rejält, så för hennes del är det självklart att 0.56 i veckan är lite, men försök printa ned det nästa gång att du menar för hennes del, för som du nu skrev det så uppfattas det som du menar rent generellt.

Nix jag har inte tävlat, deffat har jag gjort tidigare ja.

Mvh

stenis wrote:
    Visst är det så att hon ligger efter, rejält, så för hennes del är det självklart att 0.56 i veckan är lite, men försök printa ned det nästa gång att du menar för hennes del, för som du nu skrev det så uppfattas det som du menar rent generellt.

Nix jag har inte tävlat, deffat har jag gjort tidigare ja.

Mvh

ja det kan jag göra och Emelie det är inget skit jag vill kasta på dig alls bara så du vet det. Kollar jag bara på förra årets topp 5 i din klass så är det tufft .

Men det är en bra erfarenhet eller hur ;)

Det är trots allt om sju veckor det avgörs hur väl dieten föll ut, och tror det är rätt svårt att sia om här och nu. Tycker iaf man börjar märka att E har rätt ordentligt med kött, som i muskler, på kroppen.

Jay wrote:
    Det är trots allt om sju veckor det avgörs hur väl dieten föll ut, och tror det är rätt svårt att sia om här och nu. Tycker iaf man börjar märka att E har rätt ordentligt med kött, som i muskler, på kroppen.

Visst har hon muskler, bara ta en titt i hennes profil och kika på hennes dubbelbicce, nog finns det massa.

Emelie, se till och lägga på ett kol nu sista 7 veckorna, kläm dig ned under 60kg så ska du se att det blir kanon. Jag önskar dig lycka till och ska bli kul o se dig på scen vad du lyckats karvat fram :up:

mvh

stenis wrote:
    Visst har hon muskler, bara ta en titt i hennes profil och kika på hennes dubbelbicce, nog finns det massa.

Ja, där låg man fan i lä. :D

Kör hårt nu Emelie. Se till att verkligen lida de sista 4 veckorna så kommer du känna att du gjort allt! ;)

Emelie wrote:
    Tack supertjejen!

Skickat pm till dig precis. Ses som sagt snart igen! :)

Gasen är i botten, *brum bruuuum*. :emo-thumb

Kram kram

du har gjort allt och lite till, så väl känner jag dig och du: vi vet båda två vad som gäller:
    hård träning
    tuff diet
    ett mål i sikte
    envishet

och
    ett STORT mod!

Good luck my best freind!;)
    Jag tror på dig och hoppas att allt faller ut väl!

Kram/ J.;)
    ps.ses snart.ds

mia_81: Spännande att se vilken gren du väljer/valt. Ses backstage! ;)

Vanessa o stenis:

Jag låg på en platå för 3 veckor sedan (platå+lingonveckan) o då gick jag tillbaka till vikten jag hade haft två veckor dessförinnan. Nu de senaste två veckorna har jag dock gått ned 1kg per vecka. Sammanlagt blev det så 2,8kg per vecka för de senaste 5v. Nu har jag dietat i 20 veckor och sammanlagt gått ned 9,5kg vilket jag är nöjd med.

Dock måste den ökade viktnedgången de sista två veckorna hålla i sig för att jag ska komma i hyffsad form.

Siktar på att komma ned till 60kg. Senast jag var o gjorde fettkalipermätning låg jag på 15,3% (ca 2v sedan). Vill ner till ca.10%. Inte för att det säger allt eftersom olika fettprocent ser olika ut på olika personer.

Jag kör järnet nu det sista för att iaf komma i en acceptabel form. Kommer inte att vara hårdast på scen o kommer inte pricka toppformen, men jag kör så det ryker ändå o ser hur slutresultatet blir! :up:

Just go for it !!!!!

Kör hårt! Kommer nog bli bra!

Tack för all peppning idag Vanni, Stenis, Jay, Johanna o Primo!! :)

Emelie wrote:

Jag kör järnet nu det sista för att iaf komma i en acceptabel form. Kommer inte att vara hårdast på scen o kommer inte pricka toppformen, men jag kör så det ryker ändå o ser hur slutresultatet blir! :up:

Helt RÄTT inställning, du gör din egen grej: all credit too you!
    Det är GULD värt och vad mycket man lär sig på resans gång! Tummen upp!
    Ses snart!;)

Emelie..va det du som var på Life gym igår och frågade om råd angående posering?

Trevlig helg gumman!
    See you på tisdag eftermiddag: Frida&Palles gym at. 17.00 redo å kötta :-) jääää ska bli så KUL!
    Love you 4ever!
    Du är bara BÄST!

Jag vill se nya bilder på dagsformen!*nyfiken*

Du är superduktig! nästan 10 kg är inte illa pinkat!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 158 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.