Home › Forums › Medlemsbilder › Nedräkning till Fitnessfestivalen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 oktober, 2007 at 13:53 #806909Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Emelie..va det du som var på Life gym igår och frågade om råd angående posering?
Hej Linda! Nja, det var min kompis Catrine som jag var där med som frågade om posering. Tror det var samma snubbe hon frågade som jag fick tips om en superbra roddmaskin av. Har du spioner ute? Hur går allt för dig? Ska du också tävla på FF? Kram!
28 oktober, 2007 at 13:56 #806910Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Trevlig helg gumman!
See you på tisdag eftermiddag: Frida&Palles gym at. 17.00 redo å kötta jääää ska bli så KUL!
Love you 4ever!
Du är bara BÄST!Jag har haft en toppenhelg med krogbesök med gamla kompisar (de retades lite med mig som satt där med vatten+ snaskandes på ett äpple..! :p)+ maskeradfest i Trollhättan! Hoppas du haft en toppenhelg med!! Blir bra med ett pass på Frida& Palles gym kl.17 på tisdag. Vad ska du köra? Blir bröst, axlar+triceps för mig. :friends:
28 oktober, 2007 at 14:00 #806911Anonym anvandareMemberFed up wrote:Jag vill se nya bilder på dagsformen!*nyfiken*Du är superduktig! nästan 10 kg är inte illa pinkat!
Hihi, kul med förväntansfulla läsare!!
Tack! 😮 Ja, nästan 10kg o ändå långt kvar till tävlingsform. Hade myyycket späck att ta av visst.
Lägger upp bilder så fort vi tagit nya, blir tyvärr inte än på några dagar tror jag. Har så dåligt ljus att fota i.
28 oktober, 2007 at 15:05 #806912Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Jag har haft en toppenhelg med krogbesök med gamla kompisar (de retades lite med mig som satt där med vatten+ snaskandes på ett äpple..! )+ maskeradfest i Trollhättan! Hoppas du haft en toppenhelg med!! Blir bra med ett pass på Frida& Palles gym kl.17 på tisdag. Vad ska du köra? Blir bröst, axlar+triceps för mig.jäää,så KUL att ses igen men sen ä deinte långt kvar till v.45 heller :up:, då kommer jag lördag-söndag:D!
Jäs, Palle&Fridas gym på tisdag vid kl 17.00
Mitt tåg går hem kl 19.00 typ ,har du lust och dubbelchecka spårvagn för mig från karljohansg till centralen?
Ska köra: dips + bröst + mage
Min helg har vart så bra, igår slappa jag bara. tokmycket och idag har jag dolat och fixat. ska äta lite godis ikväll och glass ..gött!
älskar det! hihihiiiii
hej svejs
ses snart baby (L)28 oktober, 2007 at 18:54 #806913Anonym anvandareMemberHär kommer några bilder från kvällen 23/10. Gooo Snoopy!! :wazzup:
28 oktober, 2007 at 19:38 #806914Anonym anvandareMemberWow, vilken förändring! Fortsätt kämpa så kommer det här gå kanon.:emo-thumb
28 oktober, 2007 at 20:21 #806915Anonym anvandareMemberNu har det värkligen börjat hända grejer ser ja. Musklerna börjar komma fram riktigt snyggt nu. Härligt o se. Ha det så gött nu.
29 oktober, 2007 at 08:27 #806916Anonym anvandareMemberBRA jobbat baby!
Riktigt snyggt!
Ses imorn baby29 oktober, 2007 at 17:52 #806917Anonym anvandareMemberDen midjan var inte att leka med! Grymt jobbat!
:pop:
30 oktober, 2007 at 11:54 #806918Anonym anvandareMemberMikeW wrote:Wow, vilken förändring! Fortsätt kämpa så kommer det här gå kanon.:emo-thumbÅh, vad kul att du tycker det! Ja, ska bita ihop nu sista tiden o kämpa på. :kicking:
lillpatrik wrote:Nu har det värkligen börjat hända grejer ser ja. Musklerna börjar komma fram riktigt snyggt nu. Härligt o se. Ha det så gött nu.Skoj att de små liven börjar komma fram o göra sig synliga. Hade gärna legat i denna form tidigare, men men bara att köra. Jag får starta dieten i ett bättre utgångsläge nästa gång. Tackar!
superberggren wrote:Riktigt snyggt!Tackar hun!
ellen wrote:Den midjan var inte att leka med! Grymt jobbat!Oj, tack! Ja jag kan ju tyvärr inte imponera med några magrutor så jag får vara nöjd med midjan, så länge. Kul att du är här o kikar in lite nu o då!
31 oktober, 2007 at 08:56 #806919Anonym anvandareMemberför super passet igår , jag har verkligen träningsvärk all over my hole body: aj aj aj :emo-thumb men det är det är den enda värken som är BÄST att ha!
Palle&Fridas gym är så GRYMT!
Hahaha, äntligen hemma och MYSER i Värmland hos mamma, så underbart
VILOdag idag och jag tänkte faktiskt ge mig ut på en ridtur på familjens halvblossto , längtat så efter det! Ska bli helt underbart!
Hemma i HELA 5dagar, så gött!
Imorn blir det Kstad m mamma, sen kötta m Tommy på BTB Gym och hälsa på Anna och alla andra , jääää!
Så KUL!
Kör hårt NU fram tills vi ses om ca 1 vecka.
Love you 4ever! Puss å Kram7 november, 2007 at 10:36 #806920Anonym anvandareMemberHej gumman! Tjusiga bilder . Ser fram mot att få se dig posera på tävlingen. Kram kram stora syster
7 november, 2007 at 12:11 #806921Anonym anvandareMemberHej baby! Hoppas att din form är på uppåtgående. Det kommer att bli riktigt BRA det här!
Vi ses på lördag, ska bli så KUL!
Kör så det ryekr nu, bara några veckor kvar!
Love you 4ever! Puss å Kram13 november, 2007 at 19:39 #806922Anonym anvandareMemberMåste säga att du e grym du tänker helt rätt.. du vet vad jag syftar på
Mycket smart och trevlig tjej…..
Vi synes snart.
15 november, 2007 at 11:53 #806923Anonym anvandareMemberHeleneB wrote:Hej gumman! Tjusiga bilder . Ser fram mot att få se dig posera på tävlingen. Kram kram stora systerHej syster! Vad skoj att du kikade in här. :happy: Ja, nu är ni snart här nere o hejjar på mig!! Ska bli så kul att träffa er, och att tävla såklart.
cattahs wrote:Måste säga att du e grym du tänker helt rätt.. du vet vad jag syftar påMycket smart och trevlig tjej…..
Vi synes snart.
Tackar vännen! Du är inte så pjåkig själv. Nej, men seriöst så tycker jag att du också är både smart och supertrevlig med. Jag hör av mig nästa vecka så vi kan ses o prata av oss om allt som händer såhär i slutskedet av dieten. Hoppas skobeställningen blir till belåtenhet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.