Home › Forums › Medlemsbilder › Nedräkning till Fitnessfestivalen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 november, 2007 at 12:04 #806924Anonym anvandareMember
Nu var det längesedan jag delade med mig av hur det går för mig, så här kommer en lite rapport:
Viktnedgången har jag skjutsat på nu de sista veckorna så nu är jag nere på 63,1kg som morgonvikt. Har totalt gått ner 12,5kg under 23v diet. :up: Var på fettkalipermätning för två veckor sedan och då låg jag på 13,9%. Ska på ny mätning på måndag så då får jag se hur de senaste veckorna ger för utslag. Morgonvikten är 3kg lägre än den var morgonen jag var o mätte mig sist. Jag hoppas inte allt för mycket muskler har rykt. Förra veckan började fettet äntligen släppa mer på magen. Men fettet på låren är envist.
Tog några dagsformsbilder på ryggen imorse så jag lägger upp dem när jag kommer hem ikväll.
15 november, 2007 at 21:01 #806925Anonym anvandareMemberDu är grym! Detta kommer bli tokbra! Tänk om alla hade din disciplin. Kanske malplacerad kommentar på detta forum, men du vet vad jag menar…
15 november, 2007 at 21:21 #806926Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Hej syster! Vad skoj att du kikade in här. :happy: Ja, nu är ni snart här nere o hejjar på mig!! Ska bli så kul att träffa er, och att tävla såklart.Tackar vännen! Du är inte så pjåkig själv. Nej, men seriöst så tycker jag att du också är både smart och supertrevlig med. Jag hör av mig nästa vecka så vi kan ses o prata av oss om allt som händer såhär i slutskedet av dieten. Hoppas skobeställningen blir till belåtenhet.
Visst ring när du kan ses, är i skolan måndag,onsdag-Fredag tror jag.. jodå vi får se skorna e beställda men om de dyker upp återstår att se annars kör jag barfota och skapar en ny trend kan ju vara kul kanske
15 november, 2007 at 21:55 #806927Anonym anvandareMemberDagsfärska bilder på Emelie!
15 november, 2007 at 23:19 #806928Anonym anvandareMemberDu fortsätter att prestera : ) Det här ser kalasbra ut, vilken midja :emo-thumb
Lycka till på FF!16 november, 2007 at 10:46 #806929Anonym anvandareMemberDu är bara så grym!
BÄST helt enkelt!
Rock ON! /J.18 november, 2007 at 01:20 #806930Anonym anvandareMemberHalllååååå!!!
Alltsåå.. jag har ju helt missat hela den här resan, men destom roligare fick jag nu (jobbar natt)!! Shit, vilket jobb du gjort! Vilken skillnad!
Jag hinner tyvär inte med BF på Luciapokalen, men siktar nog in mig på MTGP till våren! Ska bli skoj! Träningen går kalas bra (förutom de sista 2 veckorna som jag varit sjuk) och vikten minskar och musklerna byggs upp SAKTA men säkert..
Ska bli sjuuukt kul att se dig (och er andra) på FF!!!
Jag ska hejja på dej som bara den!!You keep going girl :emo-thumb
5 december, 2007 at 10:21 #806931Anonym anvandareMemberInte många dagar kvar nu! Kör så det ryker in i det allra sista!
Håller tummar och tår!
Puss å Kram från Jojjo10 december, 2007 at 08:00 #806932Anonym anvandareMemberBra jobbat, NU är det över för denna gången!
Bara att sätta upp NYA mål!
Du är bäst! Kram J.10 december, 2007 at 08:09 #806933Anonym anvandareMemberHej tjejen!
skitkul att träffas, och riktigt bra jobbat av dig att ta dig igenom hela dieten. Du var jättefin! Ha en underbar jul nu!
Kram Paula10 december, 2007 at 08:27 #806934Anonym anvandareMemberHur gick det?
10 december, 2007 at 22:10 #806935Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Bra jobbat, NU är det över för denna gången!
Bara att sätta upp NYA mål!
Du är bäst! Kram J.Eftersom hon är bäst så antar jag att hon vann : )?
11 december, 2007 at 14:36 #806936Anonym anvandareMemberBilder ?
11 december, 2007 at 14:50 #806937Anonym anvandareMemberPaula wrote:Hej tjejen!
skitkul att träffas, och riktigt bra jobbat av dig att ta dig igenom hela dieten. Du var jättefin! Ha en underbar jul nu!
Kram PaulaTjena tjejen!
Ja, det var superkul att ses!! Riktigt bra jobbat av dig med. Nu får vi njuta av att klarat vår första tävling och sätta upp nya framtida mål. Ha en underbar jul själv! Kanske ta en julfika något framöver? Vi hörs!
Kram Emelie
11 december, 2007 at 15:04 #806938Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Hur gick det?Kom inte vidare till andra ronden (föga förvånande), men det gick trots det bra för att vara min första tävling. Är nöjd med min prestation o det känns hur kul som helst att gjort debut! Nästa gång får jag komma in hårdare/med mörkare färg/mer muskler/bättre pump etc.
Alm wrote:Eftersom hon är bäst så antar jag att hon vann : )?Tsss, min kära vän Johanna menar inte att jag är bäst bokstavligen talat såsom bäst över andra, utan bäst för att vara mig nu, typ. :p
negative wrote:Bilder ?Ska uppdatera här med lite bilder senare när jag fått tag i några ok från scenen o lite andra bilder vi tog efter tävlingen i de andra dräkterna.
Om någon har en bild där jag fastnat får ni gärna höra av er eller lägga upp den här, nr.88 i Body Fitness 163+. [/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.