Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

Home Forums Medlemsbilder Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 195 total)
  • Author

Kommer antagligen inte uppdatera mer nu med bilder på alla poser, kommer helt säkert slänga in någon bild ibland men från och med nu blir jag lite hemlig… :ph34r:

Fyllde mer igår och idag vägde jag 94.2kg och det kändes kanon på gymmet. Tryck som tusan och styrkan va mycket bättre, kände mig inte särskillt fet heller så det här bådar gott inför tävlingen när man fyller på riktigt.

Dagens bilder (kunde tyvärr inte riktigt trycka benen då jag körde tunga böj igår och det hade tagit ut sin rätt, fick till det ok ändå tycker jag :) ):

Lite fler… (och ja, jag ser alltid så glad ut! :D )

Bra skit du! :up:

fan vad bra du är bror, kör hårt nu hela vägen!! :buttrock:

Ser stabilt ut, det är så det ska se ut två veckor innan tävling…
    Lycka till!

inte mycket att klaga på…!
    dubbel-biceps fram gör du riktigt bra.
    formen ska inte vara några problem. :emo-thumb

Yazo wrote:
    fan vad bra du är bror, kör hårt nu hela vägen!! :buttrock:

Tackar så mycket käre ”plast”-lillebror. Fast lite töntigt att du inte har en egen användare, alltid lika kul när du postar bilder och dwarfar alla andra i din ålder, ditt monster! ;)

SethRonland wrote:
    Ser stabilt ut, det är så det ska se ut två veckor innan tävling…
    Lycka till!

23 dagar är det väl…. (inte för att jag räknar :| )
    Kul att du skrev, man börjar bli nervös nu (lite dåliga tävlingsnerver) och det är kul att få inlägg från folk som tävlat framgångsrikt. Dämpar iaf lite. :D

Jonas Lundberg wrote:
    inte mycket att klaga på…!
    dubbel-biceps fram gör du riktigt bra.
    formen ska inte vara några problem. :emo-thumb

YES! Jag som va riktigt nöjd med just den posen den här gången men ingen som sa något. Du är en stjärna, tack så hemskt mycket! Nu ska jag träna på mitt fria program i vardagsrummet, ändå problemet är att vi har byggnadsarbetare precis utanför fönstret på en jäkla ställning men de får väl bara njuta av showen, hahaha! :D

WOW !! *rullar runt* *apploderar* ser kanon ut, Lycka till !!!

Ser kanon ut :up: , försök bara att inte göra dom minerna på scenen :p .

Så ung o så bra! Det ser ju mkt bra ut, lycka till nu! :up:

2 veckor kvar och sista bilderna jag bjuder på, tycker själv jag blivit för tunn men vikten säger att jag ligger ungefär rätt (90.2kg maxvikt = 91kg). Får väl posta bilderna även om jag inte är nöjd. Har gjort allt jag kan och pressat mig själv hårt under dieten så min prestation är jag väldigt nöjd med och kommer va stolt när jag går upp på scenen, väldigt stolt. :)

Vi får se hur det ser ut när man får fylla på med kolhydrater igen (ätit 4000kcal totalt de senaste två dagarna).

Några till…

ser riktigt bra ut mannen :up: som jag sagt innan din fysik passar bättre i byggning än i cbb så tycker du ska prova på byggning med :)

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.