Home › Forums › Medlemsbilder › Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 april, 2007 at 23:38 #896672Anonym anvandareMember
Fick med en ryggbild på dej norsken!
8 april, 2007 at 00:33 #896673Anonym anvandareMemberGrattis till tredje plats! En mkt bra tävlingsdebut, du får vara jätte stolt över dig:up: Ska du delta i Oslo GP?
8 april, 2007 at 10:01 #896674Anonym anvandareMemberEnormt stort tack till alla som skrivit genom dieten. Känns super med sånt stöd. Kul att det finns så många fina bilder också då jag själv inte har några bra från scenen. Jag har startat en tråd med de bilder min underbara flickvän tagit under helgens gång.
[http://forum.body.se/showthread.php?t=13283]
Kika in så får ni se iaf lite mer av hur helgen va.
Ang. fortsatta tävlingsplaner så blir det lugnt framöver då jag tydligen har ytterligare 4kg att lägga på mig i classic och jag tror att när dessa sitter på plats så kan jag göra skada på allvar så nu är det tung uppbyggnad som gäller.
8 april, 2007 at 10:35 #896675Anonym anvandareMemberHörde att du hade grymt energi på scenen!
Grattis ännu en gång :emo-thumb!!!
Glad påsk!8 april, 2007 at 10:45 #896676Anonym anvandareMembersh0w wrote:Hörde att du hade grymt energi på scenen!
Grattis ännu en gång :emo-thumb!!!
Glad påsk!Ja, det var omöjligt att dölja. Ärligt talat va det nästan lite för mycket, jag kan inte minnas när jag va så glad senast. Ville gärna ge JP en puss på pannen men jag höll mig på linen ändå. 😮
8 april, 2007 at 10:55 #896677Anonym anvandareMemberGrattis grabben! Kul att hälsa (Jag som hängde med Marcell)
såg riktigt fint ut på scen8 april, 2007 at 13:25 #896678Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Ja, det var omöjligt att dölja. Ärligt talat va det nästan lite för mycket, jag kan inte minnas när jag va så glad senast. Ville gärna ge JP en puss på pannen men jag höll mig på linen ändå. 😮Lögnare jag fotade dig när du höll dig en bra bit från linen och visst är det JP du försöker smickra här:emo-thumb
Riktigt bra debut!Du skötte dig bra på scen!:nod
Måste finnas en bra kvinna i bakrunden du har att tacka!8 april, 2007 at 13:34 #896679Anonym anvandareMemberRiktigt grymt mannen grattis till suverän debut :up: kör nu loaded Cup med så jag kan komma o heja på dig
8 april, 2007 at 14:52 #896680Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Lögnare jag fotade dig när du höll dig en bra bit från linen och visst är det JP du försöker smickra här:emo-thumb
Riktigt bra debut!Du skötte dig bra på scen!:nod
Måste finnas en bra kvinna i bakrunden du har att tacka!En fantastisk kvinna, Frida min älskling som har stått bakom mig hela dieten. Hon är en ängel och varje dag med henne är en dag som jag inte skulle byta från något annat. Det ENDA som hindrar mig från att förlova mig med henne (måste ju knipa henne nu när jag har chansen, så hon inte flyr ) är pengar. Jag sparar faktiskt men det går långsamt men lita på att om jag får som jag vill så byter hon snart efternamn från Lundell till Bolstad Bang (haha…. hmm… kanske ska tänka över namnet.. lite väl orginellt kanske ).
För övrigt, underbar bild haha. Jag flörtar faktiskt med JP, jag erkänner.:o
8 april, 2007 at 15:22 #896681Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Riktigt grymt mannen grattis till suverän debut :up: kör nu loaded Cup med så jag kan komma o heja på digKommer inte köra Loaded, slut på pengar nu sen är jag faktiskt rätt så sjuk just nu. Känns lite trist att ”bara” köra en tävling när man ändå tagit sig i form men jag är så nöjd med den tävling jag gjort att det räcker förhoppningsvis ett år.
Får se om det går en bil från Halmstad till Loaded, isåfall kanske jag dyker upp i publiken iaf.
8 april, 2007 at 16:34 #896682Anonym anvandareMemberVill grattulera dig till en riktigt lyckad debut! Synd att man aldrig fick träffa dig när man väl var i Halmstad. Låt inte frosseriet gå i överstyr nu! :p
9 april, 2007 at 12:14 #896683Anonym anvandareMemberSnygg debut… se nu till att satsa på byggning så jag slipper möta dig framöver:P
13 april, 2007 at 07:26 #896684Anonym anvandareMemberGrym insats! :up:
13 april, 2007 at 08:59 #896685Anonym anvandareMemberKalle.A wrote:Grym insats! :up:Aaaah, det va du! Fan va bra bilden blev förutom att jag ser ut som jag mådde just då, haha. Tack så mycket för bilden, den åker i arkivet direkt.
Marals76: Haha, tackar. Tro mig jag försöker men med min längd så är t om. -100 nästan för lätt. Jag får se vad det blir framöver men att fixa till mina svagheter och komma tillbaks i classic +178 till SM nästa år känns väldigt lockande.
Men det är ju bodybuilder jag så småningom vill bli, men det tar några år.Yacob: Tack mannen, saknade dig och resten av Ljungby maffian men jag räknar med att träffa er lite i sommar. Om inte annat så hoppas jag verkligen att du ställer upp på SM i år för som det sett ut när vi träffats så kan du verkligen göra skada. Go for it min vän! :emo-thumb
13 april, 2007 at 10:05 #896686Anonym anvandareMemberKan skicka den i större upplösning om du vill ha det, blev bättre än vad jag trodde.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.