Home › Forums › Medlemsbilder › Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix
Hallå, det här ser grymt bra ut! Mäktigt imponerad.
Hoppas man får se formen ”live” någon dag nere på Sports Club.
Lycka till:emo-thumb
Tycker din fysik är grymt snygg, vad mäter armarna förresten? Jävligt markerat iaf! Bra jobbat!
Hmm kanske jag skulle skämma ut mig i den klassen så vi kan gå upp emot varandra:D
Ser bra ut norman, kör hårt!
Snyggt bygge. :emo-thumb Lycka till med dieten!!
Tackar, jag tror inte armarna är större än 43cm faktiskt. Har alltid fått kommentarer om armarna men när jag mäter så finns det inte mycket där, måste kanske köra mer triceps….
Ser ut att ligga klart i fas! :emo-thumb
Kör hårt nu ses vi i V-ås!
Fan vad det ser bra ut! Du växer ju så det knakar.
Grymt roligt att se
Som sagt kommer det helkroppsbilder varannan vecka och jag håller vad jag lovar så här är de:
Och några till:
Såhär ser det ut nu på en vikt runt 93.5kg, 10 veckor kvar. Har väl inga större bedrifter från den här veckan… jo jag drog en 3:a på 230kg i marken! Det var jag väldigt stolt över.
Självklart har jag också mössa på bilden för jag har hört att det är supernördigt med byggare som har mössa på sig. :p
Vilken vikt vill du ner på???
Hehe… den vikten där jag kan riva morötter på arslet, ränder är målet alltså, inte någon särskilld vikt.
Meget pra krappen.
Hur ser dietupplägget ut?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY