Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

Home Forums Medlemsbilder Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 195 total)
  • Author

Hallå, det här ser grymt bra ut! Mäktigt imponerad.
    Hoppas man får se formen ”live” någon dag nere på Sports Club.

Lycka till:emo-thumb

Tycker din fysik är grymt snygg, vad mäter armarna förresten? Jävligt markerat iaf! Bra jobbat!

Mattias L wrote:
    Jag siktar på korta klassen om jag nu klara vikten, annars blir det -85kg i BB.

Hmm kanske jag skulle skämma ut mig i den klassen så vi kan gå upp emot varandra:D

Ser bra ut norman, kör hårt!

Snyggt bygge. :emo-thumb Lycka till med dieten!!

räven wrote:
    Tycker din fysik är grymt snygg, vad mäter armarna förresten? Jävligt markerat iaf! Bra jobbat!

Tackar, jag tror inte armarna är större än 43cm faktiskt. Har alltid fått kommentarer om armarna men när jag mäter så finns det inte mycket där, måste kanske köra mer triceps…. :D

marals76 wrote:
    Hmm kanske jag skulle skämma ut mig i den klassen så vi kan gå upp emot varandra:D

:P

Ser ut att ligga klart i fas! :emo-thumb

Kör hårt nu ses vi i V-ås!

Fan vad det ser bra ut! Du växer ju så det knakar.
    Grymt roligt att se :)

Som sagt kommer det helkroppsbilder varannan vecka och jag håller vad jag lovar så här är de:

Och några till:

Såhär ser det ut nu på en vikt runt 93.5kg, 10 veckor kvar. Har väl inga större bedrifter från den här veckan… jo jag drog en 3:a på 230kg i marken! Det var jag väldigt stolt över. :D

Självklart har jag också mössa på bilden för jag har hört att det är supernördigt med byggare som har mössa på sig. :p

Vilken vikt vill du ner på???

coffe_91 wrote:
    Vilken vikt vill du ner på???

Hehe… den vikten där jag kan riva morötter på arslet, ränder är målet alltså, inte någon särskilld vikt.

Meget pra krappen.

Hur ser dietupplägget ut?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.