Home › Forums › Medlemsbilder › Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 februari, 2007 at 14:21 #896522Anonym anvandareMember
Cyklar kcal mellan 2400 och 3000 genom att reglera kolhydrater och i viss mån protte. Överäter protein trots att alla ”experter” säger att jag kastar pengar i sjön men för mig funkar det skitbra. Teori inte alltid lika med praktik som man brukar säga.
Cardio varje dag ungefär, inte i helgen dock. Känner mig sliten och måste vila, att undvika överträning är prio nr.1[/b].
Kör även pose-träning en gång i veckan med de duktiga grabbarna på gymmet så förhoppningsvis kommer ni få se bättre posering allteftersom det närmar sig tävling.
2 februari, 2007 at 14:22 #896523Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Hehe… den vikten där jag kan riva morötter på arslet, ränder är målet alltså, inte någon särskilld vikt.Okej, hehe
2 februari, 2007 at 14:51 #896524Anonym anvandareMemberDet här ser ju lovande ut!
Kul att få se dig på scenen i april, lycka till!!/Helena
2 februari, 2007 at 22:35 #896525Anonym anvandareMemberSom jag skrev på kolo, alla tips på hur jag kan förbättra min posering mottages med glädje.
Länkar till bilder på bra poser är också väldigt uppskattat!
2 februari, 2007 at 23:05 #896526Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Som jag skrev på kolo, alla tips på hur jag kan förbättra min posering mottages med glädje.Länkar till bilder på bra poser är också väldigt uppskattat!
Har du ingen son övar med dig?
3 februari, 2007 at 12:37 #896527Anonym anvandareMemberBtw, hur länge har du tränat??
3 februari, 2007 at 13:59 #896528Anonym anvandareMemberTänkte fråga när du ska ta kort nästa gång. Lite bättre posering behöver du. Inte för att jag är någon expert men tror jag kan bidra med lite hjälp iaf vad det gäller poseringsbiten. Hör av dig till Sandor eller Pm:a.
3 februari, 2007 at 17:24 #896529Anonym anvandareMemberYacob wrote:Tänkte fråga när du ska ta kort nästa gång. Lite bättre posering behöver du. Inte för att jag är någon expert men tror jag kan bidra med lite hjälp iaf vad det gäller poseringsbiten. Hör av dig till Sandor eller Pm:a.Fan va nice med lite hjälp! Nästa kort tas om 2 veckor, Fredag tror jag, kan utan problem flytta det till helgen om 2 veckor istället om du ska komma över och ge tips.
Jag hör av mig när jag vet säkert när det blir.
LinusHanssen: Seriöst byggning i 4 år men alltid styrketränat som komplement till kampsportsträning.
8 februari, 2007 at 10:57 #896530Anonym anvandareMemberLite nytagna bilder vore kul!:pop:
hoppas det går bra med dieten:emo-thumb
8 februari, 2007 at 11:59 #896531Anonym anvandareMemberDu bad om poseringstipps, here we go:
* Höj armarna i DB!
* strecha högra latsen, ser inte ut att fällas ut till 100%
* sjunk ner djupare i sidposerna. (Det ska nästan se gay ut…)
* Vinkla ut knäna lite i bakifrånposerna, då syns svepet bättre.
* Ta av dej mössan. JP Will freak out….
Kommer bli bra det här….:up: Du gör rätt som vågar ta det lugnt emellanåt!
8 februari, 2007 at 12:02 #896532Anonym anvandareMember2 till:
* Håll armarna längre ner på nacken i mage-ben! Fäller ut ryggen mer.
* Luta överkroppen lite bakåt i s-tri.
Jaja det är min smak iaf.
PS lova att inte använda tipsen om vi möts i CBB nån gång!!!:nono:
8 februari, 2007 at 12:18 #896533Anonym anvandareMember…Läste lite bättre nu och såg att det skulle komma bilder varannan vecka..så då väntar jag då:up:
8 februari, 2007 at 12:19 #896534Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Cyklar kcal mellan 2400 och 3000 genom att reglera kolhydrater och i viss mån protte. Överäter protein trots att alla ”experter” säger att jag kastar pengar i sjön men för mig funkar det skitbra. Teori inte alltid lika med praktik som man brukar säga.Cardio varje dag ungefär, inte i helgen dock. Känner mig sliten och måste vila, att undvika överträning är prio nr.1[/b].
Kör även pose-träning en gång i veckan med de duktiga grabbarna på gymmet så förhoppningsvis kommer ni få se bättre posering allteftersom det närmar sig tävling.
är de fitness du ska ställa upp i elle bb
8 februari, 2007 at 13:30 #896535Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:…Läste lite bättre nu och såg att det skulle komma bilder varannan vecka..så då väntar jag då:up:Kommer kanske en film nästa vecka om polaren är hemma, när jag kör lite marklyft, annars kommer nya pose-bilder nästa helg!
8 februari, 2007 at 13:31 #896536Anonym anvandareMemberSebbe_o wrote:är de fitness du ska ställa upp i elle bbInget av det egentligen… Classic +178 ska jag köra. Så det får väl räknas som mittemellan antar jag.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.