Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

Home Forums Medlemsbilder Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 195 total)
  • Author

Låren börjar ta sig nu! Bjuder på en krabba också. :up:

Hahaha… såg en rolig sak nu. Körde hårborttagning på låren igår men orkade inte köra vaderna + att krämen tog ju slut! Det syns tydligt, titta på mina knän. :)

det syns att det går åt rätt håll för dig. hur känns det? ligger du i fas med vad du hade tänkt dig? ett tips angående håret köp bodygroom den e riktigt bra… bra journal som e kul att följa!

tips angående poseringen som du kanske redan vet om är att du ska luta/lägga vikten på det benet du visar i side poserna…

Det går framåt ser jag:emo-thumb

Vi ligger ungefär lika formmässigt.Ska nog försöka tappa 5 kg fett till sen försöka tömma ner mig så vi hamnar i samma klass :) Återstår att se om man lyckas dock.

Nu kör vi hårt sista 6 veckorna sen käk!

Berge wrote:
    Det går framåt ser jag:emo-thumb

Vi ligger ungefär lika formmässigt.Ska nog försöka tappa 5 kg fett till sen försöka tömma ner mig så vi hamnar i samma klass :) Återstår att se om man lyckas dock.

Nu kör vi hårt sista 6 veckorna sen käk!

Vore kul om du lyckades, du är ju större än mig så det blir något att bita i. Kör hårt så syns vi i April! :up:

Johannez wrote:
    det syns att det går åt rätt håll för dig. hur känns det? ligger du i fas med vad du hade tänkt dig? ett tips angående håret köp bodygroom den e riktigt bra… bra journal som e kul att följa!

tips angående poseringen som du kanske redan vet om är att du ska luta/lägga vikten på det benet du visar i side poserna…

Japp, ligger bra i fas som det är nu. Vill absolut inte släppa på tempot utan snarare öka lite till. Har tänkt att vara relativt klar om 4 veckor så vi får se vad vikten slutar på, den är inte central utan går endast på formen. Jag vill se om jag kan få fibrer på benen och i bästa fall arslet. Det hade varit något!

Ang. håret så är jag mycket tacksam! Jag ska testa den nästa gång, kul att du gillar ”journalen”. :)

så jävla grymt :up: drömfysik

Es seeht güt aus! Tycker att du ligger riktigt bra till. Kör hårt nu sista tiden. Det är nu det är som roligast och formen känns riktigt vass :emo-thumb
    Mvh Calle

Calle Sirén wrote:
    Es seeht güt aus! Tycker att du ligger riktigt bra till. Kör hårt nu sista tiden. Det är nu det är som roligast och formen känns riktigt vass :emo-thumb
    Mvh Calle

Roligast?:|

Ser bra ut norsk_gadd:up:

norsk_gadd wrote:
    Låren börjar ta sig nu! Bjuder på en krabba också. :up:

Hahaha… såg en rolig sak nu. Körde hårborttagning på låren igår men orkade inte köra vaderna + att krämen tog ju slut! Det syns tydligt, titta på mina knän. :)

Schysst med lurviga ben nedanför knät… :p

Formen ser bra ut! Kör hårt!! :up:

börjar se bra ut nu fått upp bena med har du ;) keep it up bud

SandraJ wrote:
    Schysst med lurviga ben nedanför knät… :p

Formen ser bra ut! Kör hårt!! :up:

Trodde först att det var sånadär estetiskt sandiga knän man hittar i sports illustrateds baddräktsnummer, men icke.

Efter att ha funderat en stund på vad sanden kom ifrån gick den hemska sanningen upp för mej!

Kör hårt Norrgadden!:D

Mattias L wrote:
    Roligast?:|

Ser bra ut norsk_gadd:up:

Hehe beror på hur man ser det, men det är kul när man är i bra form :P Var det jag syftade på!

Alex Thunholm wrote:
    börjar se bra ut nu fått upp bena med har du ;) keep it up bud

Thanks bro! Vi ska få upp benen ännu mer det kommande året men än så länge är jag nöjd. Vi har en bra coach eller hur? ;)

Kommer du till ljungby snart???
    För jag börjar bli nyfiken på att se formen i verkligheten fast jag ser att den börjar bli najs på korten:nod
    kämpa kämpa sista biten nu så blir de bra ska du se.
    Och kommer du inte hit kommer jag till Halmstad o kollar he he :P

Blir topplacering för din del:emo-thumb

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.