Home › Forums › Medlemsbilder › Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 februari, 2007 at 18:14 #896552Anonym anvandareMember
Låren börjar ta sig nu! Bjuder på en krabba också. :up:
Hahaha… såg en rolig sak nu. Körde hårborttagning på låren igår men orkade inte köra vaderna + att krämen tog ju slut! Det syns tydligt, titta på mina knän.
19 februari, 2007 at 18:17 #896553Anonym anvandareMemberdet syns att det går åt rätt håll för dig. hur känns det? ligger du i fas med vad du hade tänkt dig? ett tips angående håret köp bodygroom den e riktigt bra… bra journal som e kul att följa!
tips angående poseringen som du kanske redan vet om är att du ska luta/lägga vikten på det benet du visar i side poserna…
19 februari, 2007 at 18:23 #896554Anonym anvandareMemberDet går framåt ser jag:emo-thumb
Vi ligger ungefär lika formmässigt.Ska nog försöka tappa 5 kg fett till sen försöka tömma ner mig så vi hamnar i samma klass Återstår att se om man lyckas dock.
Nu kör vi hårt sista 6 veckorna sen käk!
19 februari, 2007 at 18:27 #896555Anonym anvandareMemberBerge wrote:Det går framåt ser jag:emo-thumbVi ligger ungefär lika formmässigt.Ska nog försöka tappa 5 kg fett till sen försöka tömma ner mig så vi hamnar i samma klass Återstår att se om man lyckas dock.
Nu kör vi hårt sista 6 veckorna sen käk!
Vore kul om du lyckades, du är ju större än mig så det blir något att bita i. Kör hårt så syns vi i April! :up:
19 februari, 2007 at 18:29 #896556Anonym anvandareMemberJohannez wrote:det syns att det går åt rätt håll för dig. hur känns det? ligger du i fas med vad du hade tänkt dig? ett tips angående håret köp bodygroom den e riktigt bra… bra journal som e kul att följa!tips angående poseringen som du kanske redan vet om är att du ska luta/lägga vikten på det benet du visar i side poserna…
Japp, ligger bra i fas som det är nu. Vill absolut inte släppa på tempot utan snarare öka lite till. Har tänkt att vara relativt klar om 4 veckor så vi får se vad vikten slutar på, den är inte central utan går endast på formen. Jag vill se om jag kan få fibrer på benen och i bästa fall arslet. Det hade varit något!
Ang. håret så är jag mycket tacksam! Jag ska testa den nästa gång, kul att du gillar ”journalen”.
19 februari, 2007 at 19:14 #896557Anonym anvandareMemberså jävla grymt :up: drömfysik
19 februari, 2007 at 20:49 #896558Anonym anvandareMemberEs seeht güt aus! Tycker att du ligger riktigt bra till. Kör hårt nu sista tiden. Det är nu det är som roligast och formen känns riktigt vass :emo-thumb
Mvh Calle19 februari, 2007 at 20:51 #896559Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Es seeht güt aus! Tycker att du ligger riktigt bra till. Kör hårt nu sista tiden. Det är nu det är som roligast och formen känns riktigt vass :emo-thumb
Mvh CalleRoligast?
Ser bra ut norsk_gadd:up:
19 februari, 2007 at 21:11 #896560Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Låren börjar ta sig nu! Bjuder på en krabba också. :up:Hahaha… såg en rolig sak nu. Körde hårborttagning på låren igår men orkade inte köra vaderna + att krämen tog ju slut! Det syns tydligt, titta på mina knän.
Schysst med lurviga ben nedanför knät… :p
Formen ser bra ut! Kör hårt!! :up:
19 februari, 2007 at 21:36 #896561Anonym anvandareMemberbörjar se bra ut nu fått upp bena med har du keep it up bud
19 februari, 2007 at 21:59 #896562Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Schysst med lurviga ben nedanför knät… :pFormen ser bra ut! Kör hårt!! :up:
Trodde först att det var sånadär estetiskt sandiga knän man hittar i sports illustrateds baddräktsnummer, men icke.
Efter att ha funderat en stund på vad sanden kom ifrån gick den hemska sanningen upp för mej!
Kör hårt Norrgadden!
19 februari, 2007 at 22:05 #896563Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Roligast?Ser bra ut norsk_gadd:up:
Hehe beror på hur man ser det, men det är kul när man är i bra form Var det jag syftade på!
19 februari, 2007 at 22:22 #896564Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:börjar se bra ut nu fått upp bena med har du keep it up budThanks bro! Vi ska få upp benen ännu mer det kommande året men än så länge är jag nöjd. Vi har en bra coach eller hur?
25 februari, 2007 at 14:29 #896565Anonym anvandareMemberKommer du till ljungby snart???
För jag börjar bli nyfiken på att se formen i verkligheten fast jag ser att den börjar bli najs på korten:nod
kämpa kämpa sista biten nu så blir de bra ska du se.
Och kommer du inte hit kommer jag till Halmstad o kollar he he25 februari, 2007 at 16:22 #896566Anonym anvandareMemberBlir topplacering för din del:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.