Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

Home Forums Medlemsbilder Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 195 total)
  • Author
    Calle Sirén wrote:
    Hehe beror på hur man ser det, men det är kul när man är i bra form :P Var det jag syftade på!

Synd att formen bara håller över en helg:pop:

mickebodyb wrote:
    Kommer du till ljungby snart???
    För jag börjar bli nyfiken på att se formen i verkligheten fast jag ser att den börjar bli najs på korten:nod
    kämpa kämpa sista biten nu så blir de bra ska du se.
    Och kommer du inte hit kommer jag till Halmstad o kollar he he :P

Tänkte åka med Tobbe men då kommer jag inte hem igen så jag ska höra med Sandor om vi kan åka i slutet av veckan eller i början av nästa. Roligare att komma till er, kul att testa andra gym och få lite inspiration. :)

dubbelpost..

marals76 wrote:
    Blir topplacering för din del:emo-thumb

Haha, vi får se hur det blir med den saken… Vill iaf bevisa för mina sponsorer och kamrater som tror på mig att jag är något att satsa på. Kommer jag till final blir jag enormt glad men det viktigaste är att jag kommer väl förberedd, både formmässigt och poseringsmässigt, då har jag iaf gjort det bästa jag kan göra.

Lycka till själv och hoppas du får till formen riktigt bra du med. :)

norsk_gadd wrote:
    Haha, vi får se hur det blir med den saken… Vill iaf bevisa för mina sponsorer och kamrater som tror på mig att jag är något att satsa på. Kommer jag till final blir jag enormt glad men det viktigaste är att jag kommer väl förberedd, både formmässigt och poseringsmässigt, då har jag iaf gjort det bästa jag kan göra.

Hejar på er båda:emo-thumb

Gladast vinner:D

Mattias L wrote:
    Synd att formen bara håller över en helg:pop:

Mjo, om man räknar torrheten 8) Men själva formen kan man väl leva med iaf ett par veckor : Hehe

norsk_gadd wrote:

Ja du:) Kämpar så gott det går. Har problem med ett knä jag vred till illa under den tid jag körde cross. Men nu har jag kommit så långt att jag f** inte ger upp:)

marals76 wrote:
    Ja du:) Kämpar så gott det går. Har problem med ett knä jag vred till illa under den tid jag körde cross. Men nu har jag kommit så långt att jag f** inte ger upp:)

Ja det märks på dina taniga ben att du har problem med ett knä

Mattias L wrote:
    Ja det märks på dina taniga ben att du har problem med ett knä

Har inte problem när jag tränar ben utan när jag går… speciellt när det blir mycket som under en diet:nod

5 weeks out!

Lite färskt från Halmstad.

..

Det ser jättebra ut! Benen börjar ta sig ordentligt nu. Riktigt grymma:emo-thumb
    Din mage är inte att leka med, den ser vass ut…
    Kämpa det sista nu och lycka till!!

Mvh

En sista jämförelse, tror att jag väger 102kg på den ena bilden.
    Dagens vikt var 91.30kg imorse och jag hoppas på att droppa ett antal till innan vi tömmer och fyller. Fyra veckor kvar tills det är dags att tömma så nu är det full rulle! :)

Ang. bilderna…. don´t go crazy during the off-season kids…. its not pretty. :D

ser kalas ut!

Ser bra ut, kämpa nu den sista biten. :up:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.