Home › Forums › Medlemsbilder › Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 mars, 2007 at 19:14 #896582Anonym anvandareMember
Hur långt är det mellan bilderna? Finfint detta mannen!!
2 mars, 2007 at 19:15 #896583Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Hur långt är det mellan bilderna? Finfint detta mannen!!Alltså det är många veckor mellan, men det var ungefär den formen jag hade när jag började dieta så det är ungefär 12 veckors diet mellan dessa två.
2 mars, 2007 at 19:54 #896584Anonym anvandareMemberlooking good bro
2 mars, 2007 at 20:36 #896585Anonym anvandareMemberAllt verkar gå fint och som det ska:D Det ser bra ut på de sista korten:up:
2 mars, 2007 at 20:54 #896586Anonym anvandareMemberBra jobbat!
du ser farlig ut Lycka till, ska hålla ett extra öga på dig, mätt och glad sittandes i publiken :pop:
2 mars, 2007 at 22:42 #896587Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:looking good broThanks mate! Räknar med att du kommer minst lika hård till SM, det fixar chefen, lita på det!
2 mars, 2007 at 22:44 #896588Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Allt verkar gå fint och som det ska:D Det ser bra ut på de sista korten:up:Ärligt talat Micke så är det faktiskt dags att jag åker och besöker dig och Zoltan. Har tjatat på Tobbe och Sandor och båda har kommit med bra förslag men min skola kommer mellan hela tiden. Men nästa vecka ska jag se om jag kan muta mig till en bilresa med någon av dem.
2 mars, 2007 at 22:45 #896589Anonym anvandareMemberMarcell Kezdy wrote:Bra jobbat!du ser farlig ut Lycka till, ska hålla ett extra öga på dig, mätt och glad sittandes i publiken :pop:
Tack så mycket!
Kul med ett inlägg från dig då din fysik gjorde ett STORT intryck på mig sist på Lucia. Jag va inte beredd på att du skulle komma in så bra som du gjorde och ärligt talat är det lite trist att du är i publiken och inte på scenen då jag gärna hade stått i särbedömning med dig. Men men.. nästa gång kanske!PS. Ser på anmälningslistan att det visst iaf fanns ett namn som man kände igen, det blir fint motstånd det. :emo-thumb
3 mars, 2007 at 02:50 #896590Anonym anvandareMemberHar tittat igenom lite trådar här och måste bara uttrycka min beundran. Du har gjort ett helvetes bra jobb, speciellt med benen, och du har axlar som Grumse kan bli avundsjuk på. Och allt i denna unga ålder.
Nu har jag inte läst igenom allt (sry) utan mest tittat på bilderna, men jag undrar en sak. Benen. Du har gjort en stor förbättring det senaste året på dom och tydligen så finns det stor potential för tillväxt. Var det disco innan eller har du helt enkelt ändrat i schema eller något sånt? Ursäkta ifall frågan är lite luddig, men jag är lite trött.Ha det så bra, och lycka till.
/T
3 mars, 2007 at 08:20 #896591Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Har tittat igenom lite trådar här och måste bara uttrycka min beundran. Du har gjort ett helvetes bra jobb, speciellt med benen, och du har axlar som Grumse kan bli avundsjuk på. Och allt i denna unga ålder.
Nu har jag inte läst igenom allt (sry) utan mest tittat på bilderna, men jag undrar en sak. Benen. Du har gjort en stor förbättring det senaste året på dom och tydligen så finns det stor potential för tillväxt. Var det disco innan eller har du helt enkelt ändrat i schema eller något sånt? Ursäkta ifall frågan är lite luddig, men jag är lite trött.Ha det så bra, och lycka till.
/T
Faktum var att det var snarare tvärtom, iaf sen den dagen jag bestämde mig att satsa på byggning (3år sedan ungefär), innan dess…. total disco inferno!
Jag tränade ben som en dåre, på alla möjliga sätt med drop-set, Doggcraps Widowmakers etc. Jag blev övertränad ungefär varannan till var tredje månad i ungefär 1.5 år. Anledningen till att jag utvecklas nu är för att jag har hittat en coach som har förstår min kropp bättre än vad jag själv gör och vet hur mycket volym jag klarar av. Mer tung träning med färre set, lite oftare och ganska mycket vila har receptet varit i år.Dina kommentarer var för övrigt VÄLDIGT uppskattade och jag kan inte uttrycka hur glad jag blev såhär innan jobbet, men tack så hemskt mycket! :yahoo: :worship:
3 mars, 2007 at 20:06 #896592Anonym anvandareMemberImponerande
3 mars, 2007 at 22:49 #896593Anonym anvandareMemberThomas.B wrote:Börjar tighta till bra nu!
Lycka till!Tack så mycket.
Problemet just nu är att jag liksom inte ser förbättringarna själv och man får lust att dra ner ännu mer på maten men tack och lov har man coach och polare runt omkring som håller koll. Vill ju inte komma in platt som en pannkaka.4 mars, 2007 at 21:07 #896594Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut. Som jag skrev till dig för några veckor sedan verkar du ligga bra i fas. Kör hårt!
Mvh Calle Sirén
4 mars, 2007 at 22:10 #896595Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Tack så mycket.
Problemet just nu är att jag liksom inte ser förbättringarna själv och man får lust att dra ner ännu mer på maten men tack och lov har man coach och polare runt omkring som håller koll. Vill ju inte komma in platt som en pannkaka.Det ser superbra ut!! Börjar komma fram djup i musklerna nu:up: ,Känner igen din känsla…dietnojja
Trodde själv att jag förstört ”allt” för att jag åt några funlight glassar tidigare idag…Men sen att jag dricker 5-6liter funlight o vatten varje fatta jag inte :frust: ha ha nytt för mig det här hur hjärnan funkar på diet=)
Lycka till …Fortsätt i samma tempo, blir du rikitigt VASS
mvh!!!!
4 mars, 2007 at 22:17 #896596Anonym anvandareMemberWhoa, tack man Mkt snällt sagt.
Hade varit lite kul att stå brevid varandra, jag håller med! Synd men så är det nu iaf .. Kör stenhårt, kom ihåg att ha riktigt kul – för det är vad det är :up:Vi ses!
// Marcell
norsk_gadd wrote:Tack så mycket!
Kul med ett inlägg från dig då din fysik gjorde ett STORT intryck på mig sist på Lucia. Jag va inte beredd på att du skulle komma in så bra som du gjorde och ärligt talat är det lite trist att du är i publiken och inte på scenen då jag gärna hade stått i särbedömning med dig. Men men.. nästa gång kanske!PS. Ser på anmälningslistan att det visst iaf fanns ett namn som man kände igen, det blir fint motstånd det. :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.