Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

Home Forums Medlemsbilder Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 195 total)
  • Author
    Calle Sirén wrote:
    Ser riktigt bra ut. Som jag skrev till dig för några veckor sedan verkar du ligga bra i fas. Kör hårt!

Mvh Calle Sirén

Ligger i hårt med dieten nu för jag vill banne mig se om jag har ränder på röven för en gångs skull. Finns de där så ska de fram. :emo-thumb

Johan Ederer wrote:
    Det ser superbra ut!! Börjar komma fram djup i musklerna nu:up: ,Känner igen din känsla…dietnojja

Trodde själv att jag förstört ”allt” för att jag åt några funlight glassar tidigare idag…Men sen att jag dricker 5-6liter funlight o vatten varje fatta jag inte :frust: ha ha nytt för mig det här hur hjärnan funkar på diet

Lycka till …Fortsätt i samma tempo, blir du rikitigt VASS

mvh!!!!

Tack mannen! Men framförallt, tack för tipset! Fun-light glass, vilken grej, kan ju helt rädda min godisnojja som börjar tränga sig på. ;)

Ang. nojjan så blir den inte bättre, tur att det bara är fem veckor kvar annars hade man väl hittat på tokiga saker som nolla kolisar och sånt.

Riktigt bra, skall bli kul att se slutresultatet.:up:

norsk_gadd wrote:
    Tack mannen! Men framförallt, tack för tipset! Fun-light glass, vilken grej, kan ju helt rädda min godisnojja som börjar tränga sig på. ;)

Ang. nojjan så blir den inte bättre, tur att det bara är fem veckor kvar annars hade man väl hittat på tokiga saker som nolla kolisar och sånt.

Jag kan lova dig att det är suuuuuuuer gott!! köpte såna där ”glass former av varierande storlekar och fyllde med olika smaker funlight,, och nu är jag fast;) =)

ha ha ja tur man har kunnigt folk omkring sig!!!

Inga tokigheter nu så ses vi I APRIL:up:

Tog lite bilder idag som hastigast och de såg bra ut i kameran men när jag kom hem till datorn så va de väldigt suddiga, lägger iaf ut de som det går att se något på iaf. Vikten ligger runt 91kg (lägsta morgonvikten har varit 90.5kg) och allt känns bra, väntar på att röven och korsryggen ska ge med sig och släppa lite fett… :frust:

Den här funkar väl också…. eller… jo lite iaf. :D

Benen har blivit redigt bättre, lycka till:up:

ricki wrote:
    Benen har blivit redigt bättre, lycka till:up:

Aaaah, jag gillar dig! ;)

Det var ju så många som hade åsikter om mina ben tidigare och några som uttryckte idéer om att jag aldrig tränat de så jag var tvungen att överbevisa de. Receptet?

Knäböj, BARA knäböj och djupa marklyft (ner med arslet).
    Om coach vill va snäll så får jag ibland köra benpress också.

Vill bara säga att som upplägget ser ut under resten av året så kommer fortfarande fokus ligga på benen och det ska nu bli min bäste muskelgrupp istället så kanske man äntligen kan få fokuser på lite överkropp igen… länge sen nu. :p

:emo-thumb Bra jobbat.Hur mycket tänker du gå ner i vikt,vad är ditt mål?

Celox wrote:
    :emo-thumb Bra jobbat.Hur mycket tänker du gå ner i vikt,vad är ditt mål?

Har egentligen ingen målvikt, max-vikten vid min längd är 91kg och det ligger jag på nu så under den kommer jag utan några som helst problem. Målet med dieten är snarare av visuell karaktär, vill bli så hård som möjligt utan att se platt ut.

Kanske kommer till Halmstad på söndag efter middag och tränar hoppas du är på gymet då så man kan titta på din form då.
    Ser ut gå som det ska så fortsätt att kämpa:up:

Kanske kommer till Halmstad på söndag eftermiddag o tränar och hoppas du är på gymet då så man kan få se din form då.
    Allt verkar gå som det ska så fortsätt kämpa:up:

Grym form! Magen e superb!
    Detta kommer nog att gå väldigt bra. Jag e glad att jag slipper möta dig iaf:p

mickebodyb wrote:
    Kanske kommer till Halmstad på söndag efter middag och tränar hoppas du är på gymet då så man kan titta på din form då.
    Ser ut gå som det ska så fortsätt att kämpa:up:

Fasen va kul! Jag har lite jobb att göra i helgen men om jag lägger ner mig imorgon och gör klart allt så kan jag va ledig på Söndag. Oj då, måste lägga mig nu så jag orkar göra klart allt jobb imorgon.

Tjena mannen! Håller med Ricki, man ser verkligen att du har förbättrat benen!
    Dessutom gött o se att formen ständigt blir vassare! 8)

Ha det gött, mvh Calle

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.