Home › Forums › Medlemsbilder › Norsk debut på Muscle Tech Grand Prix
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 mars, 2007 at 19:42 #896612Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Tjena mannen! Håller med Ricki, man ser verkligen att du har förbättrat benen!
Dessutom gött o se att formen ständigt blir vassare!Ha det gött, mvh Calle
Tackar, kan väl säga att idag känns verkligen inte formen bra, har dietens andra äterdag på coachens order och jag har fortfarande väldigt svårt att acceptera konceptet med ätardagar, men det är ju gott att äta…
Jag gör allt han säger iofs, som du säger, titta på benens utveckling, det är hans förtjänst. Är så nyfiken på hur det ser ut om ytterligare ett år.10 mars, 2007 at 19:50 #896613Anonym anvandareMemberbara lyssna på coach om fem v när du fyller då kommer du känna dig bra till dess kommer ditt psyke spela dig många spratt men hang in there
10 mars, 2007 at 20:35 #896614Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:bara lyssna på coach om fem v när du fyller då kommer du känna dig bra till dess kommer ditt psyke spela dig många spratt men hang in thereThanks bro! Behöver lite stöd ibland, men trycket efter laddning var riktigt bra, tyvärr fick jag inte till bilderna riktigt men här är två bilder som visar lite hur jag känner mig idag. Ådror överallt ta mig tusan.. :up:
11 mars, 2007 at 18:10 #896615Anonym anvandareMemberEfter laddningen igår så stod vågen imorse på 93.5kg men jag tyckte inte jag blivit så mycket mjukare för det, knäppte lite bilder på gymmet idag, några bra några blev inte så bra. Men jag slänger upp dem ändå.
Idag hade vi fint besök också, Micke (Ljungbys stolthet) var på besök och visade hur man bygger ett par tungviktsvader. :up:
11 mars, 2007 at 18:11 #896616Anonym anvandareMemberOch självklart en bild på mig och 115kg Micke (som faktiskt fortfarande hade ribbor på benen tro det eller ej!)…. och en liten på mina ben också. 😮
11 mars, 2007 at 18:15 #896617Anonym anvandareMemberDet skitbra ut:emo-thumb Hur känns det nu när det börjar närma sig slutet på dieten??
Mvh
11 mars, 2007 at 18:21 #896618Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Thanks bro! Behöver lite stöd ibland, men trycket efter laddning var riktigt bra, tyvärr fick jag inte till bilderna riktigt men här är två bilder som visar lite hur jag känner mig idag. Ådror överallt ta mig tusan.. :up:Hur fan blir man så ådrig?
11 mars, 2007 at 18:27 #896619Anonym anvandareMemberSer bra ut:emo-thumb
Verkar som jag får gå i eran klass då det bara är 2 anmälda i korta klassen;)
11 mars, 2007 at 18:33 #896620Anonym anvandareMemberLinusHansen wrote:Det skitbra ut:emo-thumb Hur känns det nu när det börjar närma sig slutet på dieten??Mvh
Känns väldigt bra faktiskt, 4 veckor är gott om tid att få bort det sista så man går från beach till scen så att säga. Fyllde ut väldigt bra bara på en dag så det ska bli intressant att se vad man väger in på. Satsar på så nära 90kg som möjligt men vi får se, mycket kan hända. :emo-thumb
11 mars, 2007 at 18:34 #896621Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Hur fan blir man så ådrig?Dietar och inte äter kolisar och sen frossar man en dag och trycker i sig 1kg potatis och ett halv kg ris, då kommer ådrorna som ett brev på posten.
11 mars, 2007 at 18:35 #896622Anonym anvandareMemberOkej, det låter bra. Jag hoppas verkligen att det går bra för dej:emo-thumb
Fan, jag har inte sett dej på sports club än men kommer gärna fram och snackar lite om vi råkar vara där samtidigt nån dag.Lycka till! Kämpa på!
Hade fint!
Mvh
11 mars, 2007 at 18:36 #896623Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Ser bra ut:emo-thumbVerkar som jag får gå i eran klass då det bara är 2 anmälda i korta klassen;)
Bara lugn, det kommer droppa in folk i sista stund som vanligt. Allt kommer gå bra ska du se, andas och gå ut i köket och ta dig en stor tallrik…. broccoli! Jippie! :p
11 mars, 2007 at 18:37 #896624Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Bara lugn, det kommer droppa in folk i sista stund som vanligt. Allt kommer gå bra ska du se, andas och gå ut i köket och ta dig en stor tallrik…. broccoli! Jippie! :pKör med räk/tonfiskblandning och sallad nu
11 mars, 2007 at 20:50 #896625Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Bara lugn, det kommer droppa in folk i sista stund som vanligt. Allt kommer gå bra ska du se, andas och gå ut i köket och ta dig en stor tallrik…. broccoli! Jippie! :pMc Donalds någon?
11 mars, 2007 at 22:25 #896626Anonym anvandareMemberNajs att se idag att du ligger i fas i dieten.
Tänk nu på att de sista veckorna som du har kvar är avgörande för hur du kommer att se ut på tävlingsdagen och är de veckor som gör mest i förändring i hur du ser ut.
Tror du kan se riktigt bra ut på scen om allt går som det ska de sista veckorna .
Ett gott råd från mig till dig är att alla råd du får från alla håll och allt som folk säger att du ska göra mm ska du fundera över och gör inget som verkar ologiskt eller som känns fel för dig.
Med andra ord andvänd sunt förnuft för det kommer man mycket långt med och är bra att andvända sig av tror jag.
I vilket fall som helst kul att se dig i halmstad och även att träna där.
Kämpa kämpa och kämpa ännu mer nu de sista veckorna och tänk på hur mer du kämpar desto roligare blir det på tävlingsdagen:yahoo: :bb: :nod -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.