ny här! lite konstruktiv kritik vore nice!

Home Forums Medlemsbilder ny här! lite konstruktiv kritik vore nice!

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Tränat sen 2001, bilder på benen kommer, ska ta när man har lite pump=)

Vintern 2005

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/rygen.jpg]Dena tog ja förra veckan efter 2,5 månaders diet[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/jag3veckorkvar2.jpg]

Stora armar och breda lats, lite mer axlar och bröst kanske guldlock ? ;) fniss

Knyt händerna för guds skull!!

Herrar har inte öppna händer vid dubbel biceps

På andra bilden har du ganska framåtroterade axlar tycker jag… Något att åtgärda kanske

Badadada badadadada BATMAN!!!
    Jag vet…jag är tolv år och luktar kiss ;-)

Helt klart behövs det mer axlar å bröst, axlarna har jag riktigt svårt att få kontakt och pump i så måste hitta på nåt där!

Ska knyta nävarna nästa gång då, lovar!*=)

tack för svar!!

Peter

andrasidan wrote:
    Helt klart behövs det mer axlar å bröst, axlarna har jag riktigt svårt att få kontakt och pump i så måste hitta på nåt där!

Hur sett ett axepass ut för dig då ?

kiivisch wrote:
    Hur sett ett axepass ut för dig då ?

Varierar mycket, har kört både riktigt tungt å få set och lätt med mycket reps i vinter,

4 set hantelpress
    3 set press bakom nacken
    3 set hantellyft åt sidan
    2 set lyft framåt med kablar
    3 set framåtlutande hantellyft

Så kan de väl se ut en vanlig axeldag, försöker köra riktigt strikt för kontakt

Samma tatuering som vinnaren i nybörjare BB på NOGP 06?

Jay wrote:
    Samma tatuering som vinnaren i nybörjare BB på NOGP 06?

Oki! har ingen koll på honom tyvärr, men är ju rätt vanligt med batman på byggare=)
    Fredrik Age körde väl nåt tema på en tävling för nåt år sen?

Ja jävlar Olsson. Snart blir det ordning och reda på ATS igen:P

Bra armar och traps!

Tycker du skall prova att lägga in baksida axel först i axelpassen, för att råda bot på framåtroteringen.

Sen växer mina axlar som bäst när jag kör ca3 set pressar och tre set hantellyft, no more.

Nått jag brukar göra lite då och då är att slänga av lite vikter i pressarna och köra på kanske 60-70%, för att sen öka vecka för vecka med bibehållen kontroll, när du sen är uppe igen kommer både styrkan och kontakten ha ökat. (Funkar för mej iaf)

MickeGBG wrote:
    Bra armar och traps!

Tycker du skall prova att lägga in baksida axel först i axelpassen, för att råda bot på framåtroteringen.

Sen växer mina axlar som bäst när jag kör ca3 set pressar och tre set hantellyft, no more.

Nått jag brukar göra lite då och då är att slänga av lite vikter i pressarna och köra på kanske 60-70%, för att sen öka vecka för vecka med bibehållen kontroll, när du sen är uppe igen kommer både styrkan och kontakten ha ökat. (Funkar för mej iaf)

Tack för tipsen! tror också på kontakt! ska helt klart testa!

Petér

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.