Home › Forums › Medlemsbilder › NY medlem – vill ha feedback
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2006 at 16:09 #1022840Anonym anvandareMember
Hej alla.
Har tränat på gym seriöst drygt ett år (innan dess diverse sporter). 179cm, 68kg. Kommentera gärna.Hur går man tillväga om man är intresserad av att börja tävla? Vad är första steget? Finns det sällskap med tävlande?
Här är en bild från idag
Hälsningar
-Isabelle-
Tillägg: Jag såg att bilden blev lite väl mörk, ska försöka fixa en bättre.27 februari, 2006 at 16:09 #93418Anonym anvandareMember28 februari, 2006 at 00:57 #1022841Anonym anvandareMembersnyggt!
28 februari, 2006 at 01:27 #1022842Anonym anvandareMemberI vad har du tänkt att tävla i då ?….
Fitness ja;) . Byggning krävs de mer slit för
28 februari, 2006 at 09:24 #1022843Anonym anvandareMembergå in på [www.coachonline.org] om du vill ha coachning över nätet inför tävling!!!
jag är själv medlem där så du kan läsa om alla oss tävlande!!28 februari, 2006 at 20:10 #1022844Anonym anvandareMemberSer bra ut och det är bara att fortsätta att ligga i med träningen!
Ser att du är påväg till Linköping, lumpen?Ett tips är att inte försöka tävla samtidigt som du gör
din värnplikt, jag har testat28 februari, 2006 at 21:50 #1022845Anonym anvandareMembergurgel wrote:I vad har du tänkt att tävla i då ?….Fitness ja;) . Byggning krävs de mer slit för
Som du säger blir det nog inte byggning i första taget, men fitness är något jag kanske provar. Men det blir först om några år i så fall.
-Isabelle-
28 februari, 2006 at 22:00 #1022846Anonym anvandareMemberBob wrote:Ser bra ut och det är bara att fortsätta att ligga i med träningen!
Ser att du är påväg till Linköping, lumpen?Ett tips är att inte försöka tävla samtidigt som du gör
din värnplikt, jag har testatTack :happy:
Ja, jag flyttar till Linköping nu i sommar. Större stad – större möjligheter, och viktigast av allt; bättre gym och triathlon. Lumpen blir nästa sommar och efter det förmodligen utlandstjänst.
Sen efter det (om några år dvs) kanske jag kan börja tänka tävlings tankar. Får se hur det utvecklar sig i fridykningen och triathlon:et.. kanske kan bli svårt att tävla i alla tre samtidigt?
-Isabelle-
28 februari, 2006 at 22:03 #1022847Anonym anvandareMember@athleticmia
@Wennerberg
Tack :happy:
28 februari, 2006 at 23:41 #1022848Anonym anvandareMemberIsabelle_apnea wrote:Tack :happy:Ja, jag flyttar till Linköping nu i sommar. Större stad – större möjligheter, och viktigast av allt; bättre gym och triathlon. Lumpen blir nästa sommar och efter det förmodligen utlandstjänst.
Sen efter det (om några år dvs) kanske jag kan börja tänka tävlings tankar. Får se hur det utvecklar sig i fridykningen och triathlon:et.. kanske kan bli svårt att tävla i alla tre samtidigt?
-Isabelle-
Låter som du lagt upp det ganska bra ändå, det är bra att ha delmål.
Kan bli jobbigt att tävla i alla tre sporter samtidigt men jag tror att
du märker själv vilket som känns viktigast och som du vill hålla på med efter hand.Själv satsar jag på DC07 och innan dess hoppas jag att jag fått åka ner
på en mission själv (FS12). Mycket man vill göra här i livet.Lycka till! :emo-thumb
1 mars, 2006 at 00:21 #1022849Anonym anvandareMemberSnygg
1 mars, 2006 at 18:10 #1022850Anonym anvandareMemberIsabelle_apnea wrote:Tack :happy:Ja, jag flyttar till Linköping nu i sommar. Större stad – större möjligheter, och viktigast av allt; bättre gym och triathlon. Lumpen blir nästa sommar och efter det förmodligen utlandstjänst.
-Isabelle-
Har du tänkt vilket gym du ska träna på här i Lkpg?
vad ska du in som?Det kan kanske bli svårt men å andra sidan är de inte omöjligt. Åsa Hellstorp håller ju på med både fitness, byggning och marathon. All respekt för den kombinationen:worship:
1 mars, 2006 at 19:51 #1022851Anonym anvandareMembersnygg? a just d jag befinner mig på bodys forum
…går inte att säga så mkt mer änn att du inte har mkt kroppsfett …
annars mer massa overall om du ska tävla i fitness
1 mars, 2006 at 22:30 #1022852Anonym anvandareMemberAngelica wrote:Har du tänkt vilket gym du ska träna på här i Lkpg?
vad ska du in som?Det kan kanske bli svårt men å andra sidan är de inte omöjligt. Åsa Hellstorp håller ju på med både fitness, byggning och marathon. All respekt för den kombinationen:worship:
Var tränar du? Såg nämligen att du bodde i Linköping.. som jag :emo-thumb
2 mars, 2006 at 01:41 #1022853Anonym anvandareMemberSpawn wrote:snygg? a just d jag befinner mig på bodys forum…går inte att säga så mkt mer änn att du inte har mkt kroppsfett …
annars mer massa overall om du ska tävla i fitness
Precis, sorry to say it Isabelle men du behöver helt enkelt träna och äta. Någon annan bedömning är knappast möjlig att göra.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.