Home › Forums › Medlemsbilder › Ny på Body.se
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 maj, 2007 at 09:59 #870690Anonym anvandareMemberspasm wrote:Ser bra ut. Nu vill vi se benen, för du har väll sånna också
HAha självklart har jag mina Quads, hams och calves
Hade råkat haft för stor förra gången. Men här har ni.
10 maj, 2007 at 10:01 #870691Anonym anvandareMemberSalus wrote:ser jämt och bra ut, ryggen ser smal ut men misstänker att du mest poserar dåligt. Lite mer bröst kanske för att matcha dina axlar? :pDen viktigaste och lättaste förändringen du måste göra är att besöka en frisör eller ännu bättre, köpa en trimmer
Ja verkligen mina bröstmuskler är relativt små. När det kommer till håret är det redan fixat. haha låter det växa ut så långt innan jag klipper det relativt kort.
10 maj, 2007 at 10:03 #870692Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Jag gissar att du tycker väldigt mycket om din mage.Längd, vikt, ålder?
Hade jag vetat att det var så många bilder på magen hade jag inte tagit alla. haha hade en drös på macen i en mapp som jag drog upp.
Jag är 1.84 cm 87 kg 19 år (född -87)10 maj, 2007 at 10:08 #870693Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut på många sätt!
Lite styrkestats vore trevligt
10 maj, 2007 at 10:10 #870694Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:Grym fysik:emo-thumb
Lägger till en fråga på de.. Hur länge har du tränat?Oktober 2005 startade jag gyma, men innan dess har jag hållit på med fotboll, orientering och spinning.
Det är dock det sista året jag har varit seriös med träningen. Tror mitt största misstag jag gjort tidigare är för lite sömn och för lite kalorier.10 maj, 2007 at 10:13 #870695Anonym anvandareMemberErik_Hellström wrote:Ser riktigt bra ut på många sätt!Lite styrkestats vore trevligt
Sure, inget att skryta över dock. haha
Marklyft – 130 kg 8 Reps
Bänkpress – 80 kg 6-8 reps
Hantel press – 28 kg 6 reps
Knäböj – 115 kg 8 reps
Barbell row 80 kg 8 repsNågra mer du vill veta?
10 maj, 2007 at 10:14 #870696Anonym anvandareMemberGrilljohan wrote::nono:
Nej såna lockar skall behållasHaha, man får tacka dock är dom borta nu.
10 maj, 2007 at 10:23 #870697Anonym anvandareMemberb_andersson wrote:Sure, inget att skryta över dock. hahaMarklyft – 130 kg 8 Reps
Bänkpress – 80 kg 6-8 reps
Hantel press – 28 kg 6 reps
Knäböj – 115 kg 8 reps
Barbell row 80 kg 8 repsNågra mer du vill veta?
Du fick med de tre stora, samt några till så jag är nöjd :up:
Bara kämpa på med bänken så den kommer ikapp böjen och marken lite grann!10 maj, 2007 at 10:32 #870698Anonym anvandareMemberErik_Hellström wrote:Du fick med de tre stora, samt några till så jag är nöjd :up:
Bara kämpa på med bänken så den kommer ikapp böjen och marken lite grann!Haha ja, har lite små svårt att få någon vidare volym på mina pecs. Kör dock inte mycket bänk mest hantlar. Och inte mycket fri stång utan i smith machine då jag helst kör själv med musik (lite säkrare).
10 maj, 2007 at 10:33 #870699Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hänger snoppen utanför på ben bilderna eller varför har du gjort dem suddiga? haha ;P Var inte rädd för att visa paketet! det är så man får tjejerna att kommentera bilderna haha ;Pser brao ut! kör hårt!
haha, ja paketet var extremt synligt.
10 maj, 2007 at 11:18 #870700Anonym anvandareMemberDu är ruggigt duktig på att ljussättningsmässigt ta riktigt snygga och förskönande bilder. Det är alltid kul att se, framförallt när motivet sitter inne med en rätt bra fysik DESSUTOM.
Jag skulle vilja se dig lyda Ogges råd, och lära dig posera ordentligt, för dina bilder och din form med bra posering kan bli riktigt riktigt snyggt!
Bra mage, det antar jag att du vet om då hälften av bilderna var på den. Bra arm och axelparti, såg dock för grovt ut jämfört med övriga ryggen, trapzen och latsen verkar inte vara överdrivet hårt tränade. Eller så var det bara att du tryckte ihop dem som förstörde bilden.
Som sagt, öva posering, och ta lika grymma bilder, så kommer du få riktigt bra kritik (med all rätt!).
Välkommen till BODY.
MVH
10 maj, 2007 at 12:20 #870701Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Du är ruggigt duktig på att ljussättningsmässigt ta riktigt snygga och förskönande bilder. Det är alltid kul att se, framförallt när motivet sitter inne med en rätt bra fysik DESSUTOM.Jag skulle vilja se dig lyda Ogges råd, och lära dig posera ordentligt, för dina bilder och din form med bra posering kan bli riktigt riktigt snyggt!
Bra mage, det antar jag att du vet om då hälften av bilderna var på den. Bra arm och axelparti, såg dock för grovt ut jämfört med övriga ryggen, trapzen och latsen verkar inte vara överdrivet hårt tränade. Eller så var det bara att du tryckte ihop dem som förstörde bilden.
Som sagt, öva posering, och ta lika grymma bilder, så kommer du få riktigt bra kritik (med all rätt!).
Välkommen till BODY.
MVH
Man tackar, jo jag har gått foto a och b och foto är lite av en pasion jag har så jag antar det hjälper lite.
Ja jag har försökt fixa det, men problemet är jag har en canon eos 20D så jag måste be någon annan ta kortet eller köra som jag gjort med de andra bilderna ta dem på min isight kamera på macen. Men de är på G.
Ja det blev lite dumt med alla mag bilder, tog de jag hade i en mapp. Mina trapz är faktiskt väldigt vältränade de med. men det syns väldigt dumt på dom bilderna. Har ett härligt mellanrum mellan mitt linne och trapzen och bröstet. Latsen kan bli mycket bättre det håller jag med om smat bröstet.
Jag får tacka så mycket för ditt inlägg, väldigt behövligt!
15 maj, 2007 at 13:16 #870702Anonym anvandareMemberVäger du verkligen 87 kg?!
Hur som helst; schysst form, och på väg att bli riktigt bitig.
16 maj, 2007 at 23:48 #870703Anonym anvandareMemberhultman wrote:Väger du verkligen 87 kg?!Hur som helst; schysst form, och på väg att bli riktigt bitig.
88-89 kg väger jag på morgonen. tror det beror på min längd 184.
17 maj, 2007 at 13:16 #870704Anonym anvandareMemberb_andersson wrote:88-89 kg väger jag på morgonen. tror det beror på min längd 184.184 är ju inte särskilt långt
Vad har du för styrkestats? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.