Home › Forums › Medlemsbilder › Ny pojk för snäll kritik
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 juli, 2007 at 09:25 #853977Anonym anvandareMember
Tjao.. ny grabb här och tänkte be om lite shysst kritik haha..
Tränar varje dag mer eller mindre.
181 cm – 79 kg – midja 29″.Började på träna på allvar för 4 mån sen.. då 74 kg och storlek 31 i midja.
Men skulle vilja ha mer definerad mage.. och bygga bröst etc etc..
29 juli, 2007 at 09:25 #84836Anonym anvandareMember29 juli, 2007 at 10:16 #853978Anonym anvandareMemberVill du ha kritik eller inte ?
Du ser väl rätt så bra ut, sen är det väl frågan om hur du vill se ut. Ser inte så mycket av benen dock.
Vet inte vad du har för mål men fortsätta några år till så blir det nog bra skaru se.29 juli, 2007 at 11:43 #853979Anonym anvandareMemberVarje dag!? hoppas du lägger upp det rätt då! Hur gammal är du?
29 juli, 2007 at 12:15 #853980Anonym anvandareMember6 – 7 dar.. om tid finnes och just nu finns det tid..
Hela 26 vårar.. Mitt slutmål är ej ”biffig” utan mer atletiskt kanske.. fylla ut en t-shirt bra så..Benen kommer på köpet då jag jobbar som cykelbud ca 6 – 8 timmar på cykeln varje dag..
29 juli, 2007 at 12:21 #853981Anonym anvandareMemberSnickar_Palle wrote:6 – 7 dar.. om tid finnes och just nu finns det tid..
Hela 26 vårar.. Mitt slutmål är ej ”biffig” utan mer atletiskt kanske.. fylla ut en t-shirt bra så..Benen kommer på köpet då jag jobbar som cykelbud ca 6 – 8 timmar på cykeln varje dag..
Hade tänkt skriva ”Benen kommer inte alls på köpet, sluta snacka skit och hitta ursäkter för att slippa benträningen, din mes.” men sen övervägde jag att det lät lite väl harsch emot en arm discobyggare. Du är ju åtminstone ärlig med att du bara vill fylla ut en t-shirt snyggt, och om så är fallet, så behöver du inga hästben!
Jobba med de muskler som ger form isåfall. Om det är t-shirten som är ditt mål dvs, bröst, axlar, lats, och eventuellt lite trapz också om du gillar det. Armar kommer med tiden, om du bara har tränat i 4 månader så är det ingen vidare idé att kritisera dig för du har inte kommit någonstans med din träning, men berätta mer om dina vanor.
Berätta t.ex. vilka övningar du lägger mest betoning på, hur mycket du lyfter i dessa (Mest av intresseskäl) och ge även en någorlunda redovisning utav din inställning till kost. Dricker du alkohol? Etc.
MVH
29 juli, 2007 at 15:34 #853982Anonym anvandareMemberPersonligen tycker jag att benen lirar bra med resten av kroppen, man måste inte se ut som en jävla groda.
30 juli, 2007 at 12:22 #853983Anonym anvandareMemberTack.. har lite trubbel med knäna efter en skidolycka, så kör ganska lite ben på gymmet.
Men en vanlig dag, frukost 9.00 (nån snabb kolhydrat och många slöa.).. gym 10.00, 1 – 3 tim.. beroende på dagshumör.. Sen hem och och äta proteiner och nån enstaka kolhydrat, mellanmål vid 15.00, middag vid 18.01 typ.. och sen ev. nån frukt på kvällen sen..
Men är ej den som är den.. är dock en fan att bakverk och fikabröd.. aj aj aj.. Jag vet vad ni tänker nu. Haha.. men men.. det ena kompenserar det andra. Lever i princip efter GI metoden efter att jag gått ner ca 25 kilo på det viset.
Alkohol drar jag mig för om jag vet att det inte är riktig fest.. tar aldrig en glas vin, öl eller grogg bara för sakens skull. Är det fest så är det.. och då helst light öl.
well.. om jag säger som så.. det är roligast.. är ju magen.. har lättast att träna den.. tråkigast och jobbigast är axlarna. Bröst sådär.. men men.. upp med hakan och köra på.
Är väl jag som skall va frontfigur på Pride nästa år? hohoho30 juli, 2007 at 13:20 #853984Anonym anvandareMemberDu är på god väg mot en atletisk kropp, bara att köra på! :up:
1 augusti, 2007 at 13:30 #853985Anonym anvandareMemberJa, följ nu Marcus den Sylvasses råd så kommer du långt, Han vet vad han pratar om, han har ju trots allt stora armar och massor utav erfarenhet.
Nej, skämt åsido, du är på god väg att få en kropp som majoriteten utav svenska befolkningen skulle vilja ha men är för lata att skaffa sig. Mitt råd är att du ska tokträna och tokäta så att du växer mycket. Sen deffar du ner dig till vad du tycker är lagom. Sen tränar du för att underhålla muskelmassa.
2 augusti, 2007 at 10:03 #853986Anonym anvandareMemberSkall jag göra.. , skall försöka få lite mera struktur. Men skulle nog behöva få lite hjälp med att lägga upp ett träningsprogram och lite ”diet” kost. Känner att jag vill satsa kommande år på att bygga upp min kropp till en lagom storlek.
Well, vilodagar. dom kommer ibland. Är ej militärisk i nåt avseende utan känner att träning och kost får ej ta överhanden. Jag vill leva på en rimlig nivå oxå.
Då jag började visste jag ej så mkt om träning och körde då kroppen ”all round” varje / varannan dag.. men nu satsar jag mkt på mage/armar en dag, bröst och rygg en dag och axlar och rent generellt ,3.dje dagen. Sen in med en vilodag, och sen köra igen..
6 augusti, 2007 at 20:08 #853987Anonym anvandareMemberSådär ja.. hemma efter en vecka med hemska vanor, mat som jag ej ens vågar nämna och lättflyktiga drycker. Längtar te gymmet. Nytt foto inom kort.
Pride? UFC.. nja.. Pride spektaklet räcker än så länge. Skall ju kila i paraden nästa år ju..
9 september, 2007 at 11:46 #853988Anonym anvandareMemberPoser är ej min starka sida.. Ser mest taning ut.. en månad sen första kortet..
9 september, 2007 at 12:38 #853989Anonym anvandareMemberjag tycker nog du kan lugna ner magträningen och lägga energi på annat…
flerleds-, basövningar och mat som gäller
9 september, 2007 at 20:05 #853990Anonym anvandareMembermikaelf wrote:jag tycker nog du kan lugna ner magträningen och lägga energi på annat…flerleds-, basövningar och mat som gäller
*ler* Jag slåss med dom goa äldre damerna på gymmet om maskinerna. Och äter som en häst.. aldrig ätit så mkt i mitt liv haha.. iof.. cyklar nog en hel del så kan bero på det.. både på gott och ont.. blir nog en 20 mil i veckan minst iaf..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.