Home › Forums › Medlemsbilder › NY satsning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2007 at 12:35 #77829Anonym anvandareMember5 december, 2007 at 12:35 #676365Anonym anvandareMember
20 år och ser ut såhär för tillfället..
[img=http://i18.tinypic.com/80odylj.jpg][img=http://i8.tinypic.com/85582t5.jpg][img=http://i1.tinypic.com/6pqvr6h.jpg][img=http://i12.tinypic.com/8eztg90.jpg]Kom gärna med kritik. Tänkte börja köra efter programet Doggcrapp men är inte riktigt 100 på det ännu..
5 december, 2007 at 12:36 #676366Anonym anvandareMemberDet där gick ju inte så bra :p
6 december, 2007 at 18:37 #676367Anonym anvandareMemberStabilt:up:mer lats så blir det ännu bättre
6 december, 2007 at 20:13 #676368Anonym anvandareMemberQuote:20 år och ser ut såhär för tillfället..Då hade jag fortsatt med den gamla satsningen! Den ser ut att ha gått bra.:p
6 december, 2007 at 22:03 #676369Anonym anvandareMemberTränar du något annat än armar?
6 december, 2007 at 22:38 #676370Anonym anvandareMemberser ju ut att gått bra med den gamla träningen
7 december, 2007 at 00:02 #676371Anonym anvandareMembergosh wrote:Tränar du något annat än armar?Var det där en pik? :p
Nee jag tränar hela kroppen lika hårt. faktum är att jag har någon slags skada i mina biceps, antingen slitskada eller inflamation, tänkte kolla upp det snart..
7 december, 2007 at 00:04 #676372Anonym anvandareMembernicke biff wrote:Stabilt:up:mer lats så blir det ännu bättreRobert Svensson wrote:Massivt. Lite bättre posering på latsspreaden så.Jag jobbar på latsen. behöver mer brädd och tjocklek med för den delen..
Posering är ju inte min starka sida direkt men jag ska försöka göra det lite bätter nästa gång jag slänger upp bilder ..
7 december, 2007 at 00:06 #676373Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Då hade jag fortsatt med den gamla satsningen! Den ser ut att ha gått bra.:pKARHA wrote:ser ju ut att gått bra med den gamla träningenSaken är att jag har sett ut såhär ganska länge nu och jag har väldiga problem att öka i muskelmassa .
Det är därför jag tänkt pröva DC.
Har läst att det ska vara väldigt bra för just massa. ialla fall för många som prövat det..Tänkte börja med det efter Jul.
7 december, 2007 at 09:16 #676374Anonym anvandareMemberhur sköter du kosten då
7 december, 2007 at 11:51 #676375Anonym anvandareMemberDC är faktiskt mycket bra men väldigt slitsamt på kroppen..men är man ordentlig och väldigt nogrann så går det finfint..
körde själv på det under drygt 10 mån…funkade bra för mig och min träningskompis båda ökade båda styrka och massa…
7 december, 2007 at 12:22 #676376Anonym anvandareMember:
Gatsu wrote:Saken är att jag har sett ut såhär ganska länge nu och jag har väldiga problem att öka i muskelmassa .Det är därför jag tänkt pröva DC.
Har läst att det ska vara väldigt bra för just massa. ialla fall för många som prövat det..Tänkte börja med det efter Jul.
Se till att få kollat din skada inann du lirar Dantes ideer…. Du kan nog få en nytändning hur du än förändrar träningen, Heavy Duty(ej DCstyle), halvkroppspass, högrepp. Kör nått nytt en månad, höj kcal med 3-400 & byt sen tillbaka!:up:
Kan funka.
11 december, 2007 at 05:19 #676377Anonym anvandareMemberxatzer wrote:hur sköter du kosten dåMickeGBG wrote::Se till att få kollat din skada inann du lirar Dantes ideer…. Du kan nog få en nytändning hur du än förändrar träningen, Heavy Duty(ej DCstyle), halvkroppspass, högrepp. Kör nått nytt en månad, höj kcal med 3-400 & byt sen tillbaka!:up:
Kan funka.
xatzer Jag sköter kosten bra (enligt mig).. brukar se ut såhär.
Frukost: 2dl gröt, 2 mackor 1 gainer
Mellanmål: Kesella
Lunch: en stor portion mat. (alltifrån kykling/ris till spagetti)
Innan träning: Gainer
Träning
Efter träning: Gainer
Kvällsmat: Stor portion mat igen,
Kväll: proteindrink samt/eller något litet att äta..MickeGBG: Känns som att DC passa mig ganska bra just för att jag får 2 dagar till i veckan där jag kan utöva annat i form av sport. plus att jag tycker om hård/intensiv träning
Var hos doktorn för 3e gången för bicepsen.. han ville inte ge mig kortison men skrev ut anti inflamatoriska tabletter igen och rekomendera ”rehabträning”.. Antar att jag inte har mycket till val än att leva med detta. tror inte på rehab när det kommer till det här.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.