Ny tagna bilder.

Home Forums Medlemsbilder Ny tagna bilder.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Tja !

Styrketränat i ca 2 månader nu, har tyvärr inga före bilder men ny tagna bilder.
    Vad tycker ni ?

Mvh Jernstedt

Ser riktigt bra ut för 2 månader!

Tackar. Ja jag tycker det är rätt bra skulle vara lite mindre fet på magen men men är just nu i byggar fasen så behöver lite extra fet :)

Antar du tränat annan idrott tidigare då två månader inte bygger många hekto muskler? : )

Nepp slutade styrketräna för ca 4 år sedan, så för två månader sedan tog jag upp det igen. Under dessa 4 år har jag ätit massa skräpmat m.m alltså inte haft koll på kosten alls.

jernstedt wrote:
    Nepp slutade styrketräna för ca 4 år sedan, så för två månader sedan tog jag upp det igen. Under dessa 4 år har jag ätit massa skräpmat m.m alltså inte haft koll på kosten alls.

då har du ett arbete som du tränar kroppen bra i? sådär ser du inte ut efter 2 månader på gymmet om du inte dopat dig?

Jo det är sant ingen doping endast träning 5 dagar i veckan i två månader kanske två och en halv månad säger vi då. Så fick jag detta resultatet, har ätit väldigt många olika kosttillskott men detta är resultatet.

jernstedt wrote:
    Jo det är sant ingen doping endast träning 5 dagar i veckan i två månader kanske två och en halv månad säger vi då. Så fick jag detta resultatet, har ätit väldigt många olika kosttillskott men detta är resultatet.

ok

Ny bild för idag.

Sjukt imponerande. Inspirerande!

Det beror väl på hur han såg när han återupptog träningen? Bara för att man äter skräpmat betyder det inte att man blir fet.

Tackar. riktigt kul tycker jag själv när man får så här bra respons av kroppen när man pumpar.

storcc: Helt rätt tyvärr har jag ingen bild på hur jag såg ut innan jag började träna.

Snyggt jobbat!

Tackar. Har varit bra utveckling på mina muskler dom tre månaderna jag pumpat. Jag hoppas på fortsatt bra utveckling. Slänger upp lite mer bilder om ett tag.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.