Home › Forums › Medlemsbilder › Nya bilder ( efter min första fyllnadsdag)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 september, 2006 at 15:53 #932152Anonym anvandareMember
Det är verkligen svårt att tro på de måtten när man ser bilderna. Ok nästan 50cm på vaderna är ju inte litet precis men 47 cm armar och 71cm ben med byxor är inte så märkvärdigt. Du ser förjävla bra ut helt enkelt. Sidechesten är riktigt grym och som sagt lår och vader behöver vi inte äns nämna.:up:
5 september, 2006 at 16:28 #932153Anonym anvandareMemberVet inte om du har skrivit det, men är det Classic Bodybuilding på Lucia du satsar på??
Skämt åsido.. ser mycket bra ut Fredrik!!![/b]
5 september, 2006 at 16:33 #932154Anonym anvandareMemberFan vad mycke kött det var på den där killen
5 september, 2006 at 17:00 #932155Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Vet inte om du har skrivit det, men är det Classic Bodybuilding på Lucia du satsar på??Skämt åsido.. ser mycket bra ut Fredrik!!![/b]
haha Ja man vet aldrig;)
Tro jag skulle få väga 76 om jag fattat det rätt +4 kg på längden minus 100?Jag hade nog varit hård i varje fall hehe
5 september, 2006 at 19:31 #932156Anonym anvandareMemberDet ser jätte bra ut tycker jag! visst är du grov, det tycker jag!
Lycka till med tävlandet
5 september, 2006 at 19:46 #932157Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Jag är inte grov, bara illusioner!Ingen som tror på mina mått,
mäter just nu mitten på mitt lår med träningsbyxor på
bara 71 cm med BYXOR!!
biceps nu med 47 cmvad 49,5 cm
MVH Fredrik
Det finns inte en chans att jag tror på de där måtten!!!
Du har ju sveriges grymmaste ben!!! :emo-thumb
5 september, 2006 at 20:43 #932158Anonym anvandareMemberpumpiron wrote:Det finns inte en chans att jag tror på de där måtten!!!Du har ju sveriges grymmaste ben!!! :emo-thumb
Alla som vill se är välkommna att mäta själva:emo-thumb
MVH Fredrik
5 september, 2006 at 21:45 #932159Anonym anvandareMemberpumpiron wrote:Det finns inte en chans att jag tror på de där måtten!!!Du har ju sveriges grymmaste ben!!! :emo-thumb
Coolt med en byggare som ”ljuger åt fel håll” i så fall. Annars brukar det vara måttbandet på diagonalen och rejält pumpat som gäller. Armar på +50 brukar ofta landa på 44-45 irl.
5 september, 2006 at 21:47 #932160Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Jag är inte grov, bara illusioner!Ingen som tror på mina mått,
mäter just nu mitten på mitt lår med träningsbyxor på
bara 71 cm med BYXOR!!
biceps nu med 47 cmvad 49,5 cm
MVH Fredrik
Det är något fel på måttbandet Fredrik mina ben mäter 72cm men ser ut som sugrör jämfört med dina:)
6 september, 2006 at 07:33 #932161Anonym anvandareMemberKöttigt! :up: :up:
6 september, 2006 at 08:29 #932162Anonym anvandareMemberen fråga hur lång e du??
riktigt grym föresten
ännu en motivation till att gå ne ro träna skiten ur sig6 september, 2006 at 08:42 #932163Anonym anvandareMemberTompa_H wrote:en fråga hur lång e du??riktigt grym föresten
ännu en motivation till att gå ne ro träna skiten ur sigför att vara exakt :emo-thumb
172,2 cm
som längst på morgonen 173 cm när jag sov i 10 timmar i sträck;)6 september, 2006 at 12:14 #932164Anonym anvandareMembertajt och hård på tävlingsdagen…
…så kan det gå hur bra som helst!
har man den här kompakta och fylliga looken, så brukar det se än bättre ut att dra ner sig lite extra.
en Fredrik Carlsson i form, så går ingen säker! :bb:6 september, 2006 at 13:27 #932165Anonym anvandareMemberCode:Ser kanon ut. Jag vill se ut som dig när jag blir stor Hur kör du din cardio träning nu?
6 september, 2006 at 14:27 #932166Anonym anvandareMemberhellboy wrote:Code:Ser kanon ut. Jag vill se ut som dig när jag blir stor Hur kör du din cardio träning nu?
Cardio vad är det?
Nej ingen cardio här inte, för det första får jag inte för min tränare o dietist.
För det andra så sliter jag bara ut mig om jag är ute o går osv.Det jag dock gör är att ta 3 vanliga promenader före frukost i veckan med mina små barn på max 40 min.
Detta är dock ett måste för min del då jag har butik och mottagning och inte har ett fysiskt krävande jobb.
Man måste röra sig lite då.Det jag annars gör är intervall på cykel ( max 15- 20 min)i samband med mina träningspass 3 dagar per vecka.
Thats it!Cardio är för mig en ursäkt att kunna äta mer kolhydrater eller överhuvudtaget mer kcal per dag.
Man spar tid om man skiter i promenader ect.
Träna hårt och en strikt diet!
Förr körde jag allt mellan 1-4 timmar promenader per dag, inte fan vart man hårdare för det, testat ett ca 15 tal olika dieter.
Resultatet blev mest, svullna benhinnor och massa onödigt vatten i låren så fettet inte släppte.Så mycket fett jag tappat på 5 veckor nu är vad jag normalt tappat på 10-12 veckors diet förr!
MVH -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.