Home › Forums › Medlemsbilder › Nya bilder ( efter min första fyllnadsdag)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 september, 2006 at 16:08 #932167Anonym anvandareMember
Amen to that:worship:
6 september, 2006 at 16:25 #932168Anonym anvandareMemberVäl skrivet Fredrik!
Angående cardio och den extrema övertro som råder inom fitnessindustrin på denna värdelösa form av fettförbränning har jag en artikel på gång i ämnet. Dock har jag beställningar på andra artiklar som ligger före i kön, men jag hoppas att den kan publiceras snart – det behövs!
6 september, 2006 at 16:29 #932169Anonym anvandareMemberJoachim Bartoll wrote:Väl skrivet Fredrik!Angående cardio och den extrema övertro som råder inom fitnessindustrin på denna värdelösa form av fettförbränning har jag en artikel på gång i ämnet. Dock har jag beställningar på andra artiklar som ligger före i kön, men jag hoppas att den kan publiceras snart – det behövs!
Svårt bara att vänja sig av med att inte köra så mycket cardio… jag sliter just nu med att vila 2 hela dagar per vecka, allt enligt order från Fredrik.
EDIT: Plus då att jag får äta så lite kolhydrater.. pasta och ris som är så gott.
6 september, 2006 at 16:52 #932170Anonym anvandareMemberville bara säga att du har sjukt grym kropp
6 september, 2006 at 17:29 #932171Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Cardio är för mig en ursäkt att kunna äta mer kolhydrater eller överhuvudtaget mer kcal per dag.
Man spar tid om man skiter i promenader ect.
MVHMycket bra kropp.. speciellt axlara gillade jag och vaderna var grymma.
men att du säger att man spar tid att skita i cardio så tycker jag att det är tvärtom.
6 september, 2006 at 17:32 #932172Anonym anvandareMemberKanske blir sovmorgon imorn då :sleepy:
6 september, 2006 at 17:37 #932173Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Det är något fel på måttbandet Fredrik mina ben mäter 72cm men ser ut som sugrör jämfört med dina:)Säger detsamma. Fredrik och jag är lika långa, ok han är hårdare än mig. Jag har 72-73 i ben och de ser inte ut att vara mer än hälften av Fredriks ben. Inte äns när jag hade som störst ben 76cm liknade de dessa monster påkar.
6 september, 2006 at 17:53 #932174Anonym anvandareMemberSkenderbeu wrote:Mycket bra kropp.. speciellt axlara gillade jag och vaderna var grymma.men att du säger att man spar tid att skita i cardio så tycker jag att det är tvärtom.
Jo jag spar massor med tid åt min familj.
Blir inte mycket av den varan annars om jag varit ute o traskat 2-3 timmar per dag.
Jag jobbar 6 dagar i veckan ca 9 timmar per dag!
När skulle jag fått tid med mina kära barn och min älskade Eva om jag då skulle tränat 1 timme och gått 3 timmar?Har man barn så förstår man vad jag menar
6 september, 2006 at 21:00 #932175Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Jo jag spar massor med tid åt min familj.
Blir inte mycket av den varan annars om jag varit ute o traskat 2-3 timmar per dag.
Jag jobbar 6 dagar i veckan ca 9 timmar per dag!
När skulle jag fått tid med mina kära barn och min älskade Eva om jag då skulle tränat 1 timme och gått 3 timmar?Har man barn så förstår man vad jag menar
Vettigt beslut
6 september, 2006 at 22:14 #932176Anonym anvandareMemberBeefcake [/b] Beefcake[/b] Beefcake[/b]
men seriöst då … Grovt, Fredrik! :emo-thumb
7 september, 2006 at 09:20 #932177Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Cardio vad är det?Nej ingen cardio här inte, för det första får jag inte för min tränare o dietist.
För det andra så sliter jag bara ut mig om jag är ute o går osv.Det jag dock gör är att ta 3 vanliga promenader före frukost i veckan med mina små barn på max 40 min.
Detta är dock ett måste för min del då jag har butik och mottagning och inte har ett fysiskt krävande jobb.
Man måste röra sig lite då.Det jag annars gör är intervall på cykel ( max 15- 20 min)i samband med mina träningspass 3 dagar per vecka.
Thats it!Cardio är för mig en ursäkt att kunna äta mer kolhydrater eller överhuvudtaget mer kcal per dag.
Man spar tid om man skiter i promenader ect.
Träna hårt och en strikt diet!
Förr körde jag allt mellan 1-4 timmar promenader per dag, inte fan vart man hårdare för det, testat ett ca 15 tal olika dieter.
Resultatet blev mest, svullna benhinnor och massa onödigt vatten i låren så fettet inte släppte.Så mycket fett jag tappat på 5 veckor nu är vad jag normalt tappat på 10-12 veckors diet förr!
MVH:nono: Fan Fredrik jag såg ju dig ute på rullskidor strax norr om avesta i går vid 7 bläcket på morgonen med svettband o spandex
7 september, 2006 at 10:46 #932178Anonym anvandareMemberAnders Carlsson wrote::nono: Fan Fredrik jag såg ju dig ute på rullskidor strax norr om avesta i går vid 7 bläcket på morgonen med svettband o spandexFan med…
Visste att någon såg mig:emo-thumb
11 september, 2006 at 13:38 #932179Anonym anvandareMembergrym bra tryck ser du ut att ha!
19 december, 2006 at 19:33 #932180Anonym anvandareMemberVem har gjort låten du posera till och går den att få tag på
21 december, 2006 at 08:41 #932181Anonym anvandareMemberSamir wrote:Vem har gjort låten du posera till och går den att få tag påTjena, nja det är en polare som gjort den till mig , han har gruppen Headtag.
Han kallas för AKEM.Han spelade mycket förr med Ayo etc
MVH Fredrik
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.