Nya bilder på mig

Home Forums Medlemsbilder Nya bilder på mig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

La upp bilder på min fysik för 6 månader sedan och nu har jag några nya att komma med. Satsar fortfarande på att bli bodybuilder!

Just nu håller jag på att bulka så ha hänsyn till det Tack! Vikt just nu 88,8kg 180cm lång. Tränat 1 år och 9 månader. 17 år gammal.

dåliga benbilder men det är iaf 2st.

Stor!

Det var inte illa pinkat !

Var inte rädd ifall det är något som ni tycker jag borde jobba extra mycket med att bygga osv. Jag postade bilderna för att få min Fysik bedömnd så jag vet vad jag borde lägga ner extra mycket energi på…

jag hade nog prioriterat bröst lite mer, sen vet jag inte hur vaderna ser ut men jag tror dom är bra? lite mer traps skulle inte skada!

plus i kanten för ryggbredden! ser riktigt bra ut i DB men lite sämre i spreaden men de är nog bara poseringen den sitter där snart

Emil Lundberg wrote:
    jag hade nog prioriterat bröst lite mer, sen vet jag inte hur vaderna ser ut men jag tror dom är bra? lite mer traps skulle inte skada!

plus i kanten för ryggbredden! ser riktigt bra ut i DB men lite sämre i spreaden men de är nog bara poseringen den sitter där snart

Okey, Posering är jag inte så duktig på men försöker ju iaf. Tack för de positiva saker du gav mig & dem som jag borde tänka mera på:)

Just nu så har jag lagt in ett extra pass axlar i veckan för att få dem större. Men när man börjar känna sig nöjd med dem så blir det väll bröst då :)

Mycket bra rygg, instämmer med tidigare att det är väl bröst som släpar lite. Kanske plocka bort lite fett på benen så ser det ut som om dom är riktigt bra. Kämpa på

Tycker att axlarna och brösten släpar lite.. Men annars väldigt snygg/stor rygg! Langa upp en före och efter bild ifall du har det! :D

loni wrote:
    Tycker att axlarna och brösten släpar lite.. Men annars väldigt snygg/stor rygg! Langa upp en före och efter bild ifall du har det! :D

Tycker dock axlarna ser väldigt bra ut jag

Nu när ni säger det så ser jag att brösten släpar. Skall köra denna månad ut med extra pass på axlarna sen chifta så brösten får ett extra pass.

Kul att höra att ryggen ser bra ut för det var den jag var mest orolig om att den skulle släpa :)

Här är iaf 2 bilder på ryggen från i somras. Vikt då var 81-83kg

ser bra ut mannen fortsätt så :devil:

Bra ökning där, prioritera bröst tycker jag!

Flessa wrote:
    Ser mycket bra ut hörru!:up:

Håller med från föregående kommentarer att om du behöver jobba lite hårdare på något så skulle det vara brösten, ligger lite efter resten av utveckligen skulle jag nog säga. Annars en mycket bra fysik tycker jag, verkligen, keep it up mate! :up::)

Tack tack :) Jo brösten kommer jag lägga ner extra krut på nu, körde ett bröst pass igår och tänkte på vad ni alla skrivit att brösten måste prioriteras mera. Så i november så kommer det ett extra bröst pass på schemat.

Träningsvärk idag i bröst iaf ! inte att leka med :P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.