Nyårsträning på X-actgym

Home Forums Medlemsbilder Nyårsträning på X-actgym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • Author
    Ripper wrote:
    Gaahh h-vete vilken najs form jimmy har än!, och kände inte igen thomas nu när han blivit ÄNNU bredare överallt! :emo-thumb

och Ida du ligger verkligen inne med några enorma axlar å lats,…å Martin har aldrig varit sötare tror jag! :)

hehe thanx man:p ;)

Eva-Lotta wrote:
    Eiii stumpilumpan! (nä inte du Jimmy!;)) haha!

Damit bredd du har på ryggen!
    Gillar inte bilden där killarna skymmer dig. Ta mer plats! använd armbågarna! :P

Kraaam

Tack Lottis!!
    Nästan gång lovar jag att hålla mig framme lite mer:emo-thumb :p
    Kram på dig!

Thomas.B wrote:
    Fortfarande ådror på magen iaf ;)

Ska dra ner mig 2kg vätska nu tänkte jag så kinderna försvinner haha

Tack för ett bra pass mina herrar och dam.
    Nu blir det full fokus på det viktiga.

Ådror på magen? Det kanske jag oxå borde skaffa mig till nästa tävling :D

Får hoppas din satsning på SM går bra :buttrock:

JÖNSSON det håller inte att gå och vara så hård hela tiden : tänk på vilket dåligt ljus du ställer oss andra dödliga feta människor i :p

Ser gött ut pågar och tös :up:

När för man se Martin P på scenen igen? Skall bli spännande!

Ida, du platsar bra där bland de stora grabsen :D nästan så grabbarna måste köra mer lats ;)

Tjena Per jag kommer satsa mott SM om de kommer gå i october och om kroppen e frisk ! du som är polare till Joaquim va? i så fall får ni komma ner o köra ett pass i lödde snart:)

Per C wrote:
    När för man se Martin P på scenen igen? Skall bli spännande!

Jimmy du e ju galen! Vilken dödlig form du håller än! Keep goin strong! Själv har jag råkat trampat i krossat glas på nyår och får vila några dar. Trist, men det kunde varit värre.

Dessan wrote:
    Ida, du platsar bra där bland de stora grabsen :D nästan så grabbarna måste köra mer lats ;)

Tack Dessan:p ;)

Den dagen Martin blir lika grov som Ida får han va nöjd ;)

Thanks bro, men NU efter nyår så blir det andra ”bullar” haha, ser fram emot freaky friday :-)

Robban B wrote:
    Jimmy du e ju galen! Vilken dödlig form du håller än! Keep goin strong! Själv har jag råkat trampat i krossat glas på nyår och får vila några dar. Trist, men det kunde varit värre.

Ska bli!

Jimmy Jönsson wrote:
    Thanks bro, men NU efter nyår så blir det andra ”bullar” haha, ser fram emot freaky friday :-)

Haha 2 kg har jag gått upp sen tävlingen med 3 skräpmål om dan o ingen cardio o träningen är iaf igång =)

Se upp :P på söndag kommer Gumse och jocke ner till Lödde och kör ett pass, kameran ska med Jönsson :up:

Sm kommer att gå i oktober ja.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.