Nybörjare

Home Forums Medlemsbilder Nybörjare

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Tjena alla glada. Tänkte våga mig på att visa lite bilder.

Före och efter bild
    3 månader emellan.

Pressar ca: 250-280g protein per dag och ca: 250 kolhydrater

Till höger väger jag 84kg
    Till vänster någonstans mellan 93.5-94kg

Ska posta nya bilder när jag når 100kg.

Funderar på att starta en journal.

[img=http://img177.imageshack.us/img177/9113/compare3ye7.jpg]Lägger in en traps-bild också. Vet inte varför dom ser så stora ut :ike: har lätt för att spänna dom. Vågar inte lägga upp fler bilder då jag vill ha lite kritik först och för att jag är så SJUKT dålig på att flexa.[img=http://img171.imageshack.us/img171/8318/trapszi4.jpg]

PS. Har inte mycket ben att prata om än… Vill inte att dom ska bli för stora så vi får la se hur det blir

Deo wrote:
    magmuskler?? men annars ser det fint :P

Haha, så sant. OM jag flexar dom så ser det fint ut men jag är G R Y M T blöt på maggen.

Deo wrote:
    magmuskler?? men annars ser det fint :P

Tycker det är svårt att bedömma om de är bra eller dåliga i denna formen.

Överkroppens framsida ser ganska jämn ut att dömma av bilderna. Kör på mer av allt och starta gärna journalen :up:

Movaks wrote:
    Haha, så sant. OM jag flexar dom så ser det fint ut men jag är G R Y M T blöt på maggen.

Ärligt talat så är du nog inte blöt i första hand. Lätt att tro det men är rädd att jag måste säga att det nog är fett. Inte farligt mycket ca -10 kg så kommer rutorna att sitta riktigt bra :)

Petter__Jonsson wrote:
    Ärligt talat så är du nog inte blöt i första hand. Lätt att tro det men är rädd att jag måste säga att det nog är fett. Inte farligt mycket ca -10 kg så kommer rutorna att sitta riktigt bra :)

Oj! Sorry!Jag kan inte jargongen ordentligt! Klart det är fett!
    Ordet ”blöt” använder jag alltid när jag syftar på att jag är ”flabby” liksom :D

Fett och daller och annan skit. Bränningen kommer, I promise.

Movaks wrote:
    Oj! Sorry!Jag kan inte jargongen ordentligt! Klart det är fett!
    Ordet ”blöt” använder jag alltid när jag syftar på att jag är ”flabby” liksom :D

Fett och daller och annan skit. Bränningen kommer, I promise.

:) Många brukar vilja tro att det fett de håller är vatten och därför kalla sig blöta. Alltid bättre att säga som det är istället för onödigt ryggdunkande som ingen mår bra av.

Dock är det mycket bra förbättring från före till efterbilden :up: fortsätt så och träna benen också :)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.