Home › Forums › Medlemsbilder › Nybörjare
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2008 at 00:55 #69419Anonym anvandareMember10 augusti, 2008 at 00:55 #507528Anonym anvandareMember
Hej. Jag tänkte börja gymma när skolan börjar då jag får gratis gymkort som ingår i en kurs jag har valt. känner mig allt för tanig i nuläget.. Tränar fotboll 2 gånger/vecka + någon match nästan varje helg. tänkte mig att få in gymträning 2 ggr. vecka till att börja med. Skulle gärna få lite tips om hur jag ska börja för att inte skada mig. Kan jag köra 2 helkroppspass med ungf. 3 dagar emellan eller är det bättre att dela upp på överkropp och ben? Bilden är tagen för 2 veckor sen i Thailand. Tror ni att det finns några förutsättningar, bra grund?
Vikten ligger på 67 kilo och jag är 177 lång. fyllt 17 år. [http://img365.imageshack.us/my.php?image=spnnischaw8.jpg [img=http://img365.imageshack.us/img365/1836/spnnischaw8.th.jpg]]10 augusti, 2008 at 01:06 #507529Anonym anvandareMembercoffa_91 wrote:Hej. Jag tänkte börja gymma när skolan börjar då jag får gratis gymkort som ingår i en kurs jag har valt. känner mig allt för tanig i nuläget.. Tränar fotboll 2 gånger/vecka + någon match nästan varje helg. tänkte mig att få in gymträning 2 ggr. vecka till att börja med. Skulle gärna få lite tips om hur jag ska börja för att inte skada mig. Kan jag köra 2 helkroppspass med ungf. 3 dagar emellan eller är det bättre att dela upp på överkropp och ben? Bilden är tagen för 2 veckor sen i Thailand. Tror ni att det finns några förutsättningar, bra grund?
Vikten ligger på 67 kilo och jag är 177 lång. fyllt 17 år.Ser ut som en vanlig otränad tonåring enligt mig?
Dvs en grund som går att bygga fint på
Lycka till med träningen, vi 91or tar nästan över body ju
10 augusti, 2008 at 11:58 #507530Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:Ser ut som en vanlig otränad tonåring enligt mig?Dvs en grund som går att bygga fint på
Lycka till med träningen, vi 91or tar nästan över body ju
jo det stämmer nog ganska så bra8) knappt tränat någon styrka, bara fotbollen. får hoppas det går bra, min pappa hade lätt att bygga så hoppas generna är på min sida xD Together we shall rule over body:D btw. hur länge har du tränat för att nå fysiken på din avatar?
10 augusti, 2008 at 12:10 #507531Anonym anvandareMembercoffa_91 wrote:jo det stämmer nog ganska så bra8) knappt tränat någon styrka, bara fotbollen. får hoppas det går bra, min pappa hade lätt att bygga så hoppas generna är på min sida xD Together we shall rule over body:D btw. hur länge har du tränat för att nå fysiken på din avatar?Jag har tränat 11 månader seriöst
10 augusti, 2008 at 13:06 #507532Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:Jag har tränat 11 månader seriöstOj trodde flera år men din grund var lite bättre än min då va?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.