Nybörjare efterfrågar hjälp

Home Forums Medlemsbilder Nybörjare efterfrågar hjälp

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Kille på 31 år som tacksamt tar emot tips och tricks till förbättringsåtgärder för min fysik..

Jag har tränat brottning i ca 20 år och har varit seriös på gymet i ca 3 månader.

Mitt mål är inte att tävla utan att få en bra fysik med en bra symmetri.

På bilderna nedan är tagna i denna veckan så de är helt färska. Tänkte ta lite bilder löpande för att se vad som händer med kroppen.

Längd: 177 cm
    Vikt: 79 kilo

Målet är väl att hamna ngn stans runt 85 kilo i bra form. Det får hellre ta lång tid och vara kvalitativ massa än att bulka till mig kilona.

Kom väldigt gärna med tips och kommentarer..

Stjerna wrote:
    Kille på 31 år som tacksamt tar emot tips och tricks till förbättringsåtgärder för min fysik..

Alltså, med tanke på att du inte visar benen så gissar jag mig till att där finns förbättringspotential. ;)

Du verkar ju ha god bakgrund och förutsättningar för en bra fysik. På bilderna här tycker jag inte att något direkt släpar, utan det är bara att mata på. :emo-thumb

Jay wrote:
    Alltså, med tanke på att du inte visar benen så gissar jag mig till att där finns förbättringspotential. ;)

Du verkar ju ha god bakgrund och förutsättningar för en bra fysik. På bilderna här tycker jag inte att något direkt släpar, utan det är bara att mata på. :emo-thumb

Hehe.. Helt rätt ang benen.. Jag skall plåga dem hårt nu med hjälp av mannen med mosnterben Kvarnhammar.. Så jag avvaktar ett litet tag till med benbilderna.. Kommer att komma lite före och efter när det beger sig på detta.

Tack för feedbacken.

Ser ut att vara en helt ok fysik att döma av bilderna:) Vill du ha mer utförlig kritik om vad som släpar etc behövs nog lite fler/bättre bilder; helst något i den här stilen:

[http://forum.body.se/showthread.php?t=2802]

Men annars är det som Jay säger bara att kötta på. Jag har dessutom svårt att se att du skulle gynnas av att prioriteringsträna något i det läget du är iaf. Särskilt iom att du inte ska tävla. Kör hela kroppen hårt (men smart) ihop med Mr Kvarnhammar så blir det säkert bra:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Ser ut att vara en helt ok fysik att döma av bilderna:) Vill du ha mer utförlig kritik om vad som släpar etc behövs nog lite fler/bättre bilder; helst något i den här stilen:

[http://forum.body.se/showthread.php?t=2802]

Men annars är det som Jay säger bara att kötta på. Jag har dessutom svårt att se att du skulle gynnas av att prioriteringsträna något i det läget du är iaf. Särskilt iom att du inte ska tävla. Kör hela kroppen hårt (men smart) ihop med Mr Kvarnhammar så blir det säkert bra:emo-thumb

Tackar.. Jo, vi skall väl ge oss på att ta lite bättre bilder jag och Kvarnhammar.

Jo tack. Med Kvarnhammar kan man inte annat göra än att köra hårt.. men det är sköööönt att få piska musklerna ordentligt.

kommer nog gå enormt bra för dig! vilket ess i ärmen att ha en sådan träningspartner! inte många som får chansen att göra allting rätt från start plus att det är en grym motivationshöjare med en sådan träningspartner:up:

andrasidan wrote:
    kommer nog gå enormt bra för dig! vilket ess i ärmen att ha en sådan träningspartner! inte många som får chansen att göra allting rätt från start plus att det är en grym motivationshöjare med en sådan träningspartner:up:

Hehe.. Ja det kan man lugnt säga.. Han är enormt sporrande. Tack för feedbacken..

Kikade runtlite hps dig.. Ser mkt bra ut där tycker jag. :nod

tackar=) har tränat många år jag men gått grymt mycket bättre i år när jag fick coachhjälp så skillnad gör de!

Fin fysik!
    Några meriter inom brottningen?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.