Observationsplats: Btb

Home Forums Medlemsbilder Observationsplats: Btb

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 351 total)
  • Author

Har inte båda dessa damer ”konverterat” till bygge inom ett par år eller så blir min haka tappad multipla gånger.

[img=http://img258.imageshack.us/img258/8431/070730021oe7.jpg]

Varför göra nåt halvdant? Att det ryker nån plomb eller spräcks nåt kärl får man räkna med…

[img=http://img108.imageshack.us/img108/2971/070730025xk1.jpg]

Anna och Mia är grymma, fast där hade jag förväntat mig bra form så jag är inte så chockad. Men även den rehabande gubben visar fan upp en rekorderlig v-form…det kom mer oväntat:emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    Gissar på Mia, har hon blivit så långhårig?

Right on both. Men du får ingen färgradio i pris, för du är ju The living encyclopedia of BB.

Andreas Guiance wrote:
    Anna och Mia är grymma, fast där hade jag förväntat mig bra form så jag är inte så chockad. Men även den rehabande gubben visar fan upp en rekorderlig v-form…det kom mer oväntat:emo-thumb

Jadu, min egen chock över detta faktum har inte lagt sig ännu. Morphade bilder…

Vadå JP=Gubbe ;) vet ni inte att 60år är gubb ålder, allt annat är bara början på livet :nod

Janpeter Sangborn wrote:
    Jadu, min egen chock över detta faktum har inte lagt sig ännu. Morphade bilder…

Det kan vi genast utesluta. För det klarar du inte av.
    Du är så grov helt enkelt.

Det såg ju riktigt lovande ut för både Anna och Maria. Mvg till båda. :up:

jocke wrote:
    Vadå JP=Gubbe ;) vet ni inte att 60år är gubb ålder, allt annat är bara början på livet :nod

jo jag har tagit fasta på det :emo-thumb

Jorgen wrote:

ska genast notera toppbetyget i mitt cv. Tack du skåning! :D

Janpeter Sangborn wrote:
    Har inte båda dessa damer ”konverterat” till bygge inom ett par år eller så blir min haka tappad multipla gånger.

[img=http://img258.imageshack.us/img258/8431/070730021oe7.jpg]

:D tappa inte hakan ;) … jag gillar ju skäggstubb… ;)

Janpeter Sangborn wrote:
    Notera Berglis nya giv när det kommer till poseringsdräkt. ”Det här kommer starkt.” kommenterade hon förvånade synpunkter om valet av de aningen oversizade byxorna. ”Här limmas fan inte!” avslutade hon med.

När jag ser bilderna blir jag glad över att jag inte satte på mig bikinitrosorna ! 😮
    Men jag vet f*n inte vad jag gjort med poseringen ? Det ser inte alls bra ut tycker jag, och då menar jag inte bara fettoformen bredvid deffade Mia.

Men det kan vara vatten, fotografens snea placering och dåligt ljus iofs.
    Snygg min på sidechestbilden också. :D

Men det är så man ser ut just nu och det är bara att förbättra formen från och med nästa vecka. :emo-thumb

Anna B wrote:
    När jag ser bilderna blir jag glad över att jag inte satte på mig bikinitrosorna ! 😮
    Men jag vet f*n inte vad jag gjort med poseringen ? Det ser inte alls bra ut tycker jag, och då menar jag inte bara fettoformen bredvid deffade Mia.

Men det kan vara vatten, fotografens snea placering och dåligt ljus iofs.
    Snygg min på sidechestbilden också. :D

Men det är så man ser ut just nu och det är bara att förbättra formen från och med nästa vecka. :emo-thumb

om det är någon tröst blev inte jag heller helt nöjd….blev lite snabba vändningar o enligt fotografen erkände han att han kaaaaaaaaanske råkade trycka på ”klick” innan vi hann sätta poserna…kanske nåt att skylla på`?
    men som du säger….det kan bara bli bättre :D
    o ja….ljuset var INTE det bästa…

athleticmia wrote:
    om det är någon tröst blev inte jag heller helt nöjd….blev lite snabba vändningar o enligt fotografen erkände han att han kaaaaaaaaanske råkade trycka på ”klick” innan vi hann sätta poserna…kanske nåt att skylla på`?
    men som du säger….det kan bara bli bättre :D
    o ja….ljuset var INTE det bästa…

Då skyller vi ALLT på fotografen.

Jorgen wrote:

Tack domarj*veln. :worship:

Andreas Guiance wrote:

Tack ska du ha ! :) :)

Äh, den där han bara tycker han är så cool som driver omkring i slimmade tröjor. :)

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 351 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.